Maryam.Maryam Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 jeg vil kjøpe julegaver litt tydeligere i går det blir alltid kaus og dyrt men vet ikke hva må jeg gjøre for å kjøpe bedre og billigere 🤑🤑☺️🤩😁
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Begynner i november, hvor varierer veldig men handler mest i fysisk butikk, syns det er koseligere enn på nett.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 Jeg skriver liste gjennom året over hvem skal få, og hva de skal få. Kjøper som oftest alt på black friday. Sammenlikner selvsagt prisene før og på black friday. Online. Anonymkode: 83615...aab 1
Perleugla Skrevet 20. september 2021 #4 Skrevet 20. september 2021 Det vet jeg ikke enda. Har ikke fått ønskelister enda. Jeg kjøper på ulike steder, men stort sett i fysisk butikk. Liker å bli ferdig i god tid, så gjerne i midten av november. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #5 Skrevet 20. september 2021 Kjøper til særdeles få personer, så har ikke planlagt noe enda. Unntaket er gaven til samboer som blir en hjemmestrikket kofte ❤️ Anonymkode: e9744...2f1 2
Jif Skrevet 20. september 2021 #6 Skrevet 20. september 2021 Jeg kjøper gjennom hele året, feks Brio/lego osv på tilbud til små tantebarn, deler av servise på tilbud til slektninger som samler. Jeg kjøper stort sett kun på tilbud om jeg vet at det er ting de ønsker seg og uansett ikke skal bytte. Jeg kjøper også brukte gaver om jeg vet det er noe de samler på. Resten av gavene kjøper jeg stort sett rett før jul. Jeg har mange tantebarn, gir til søsken, foreldre og besteforeldre samt noen få venner. 2
Maryam.Maryam Skrevet 20. september 2021 Forfatter #7 Skrevet 20. september 2021 4 minutter siden, Athena79 said: Begynner i november, hvor varierer veldig men handler mest i fysisk butikk, syns det er koseligere enn på nett. ja veldig enig 🤩🤗
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #8 Skrevet 20. september 2021 Stakkars gaver....får juling. Anonymkode: 99ff3...c7a 3
Maryam.Maryam Skrevet 20. september 2021 Forfatter #9 Skrevet 20. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Stakkars gaver....får juling. Anonymkode: 99ff3...c7a 😜
Maryam.Maryam Skrevet 20. september 2021 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2021 2 minutter siden, Jif said: Jeg kjøper gjennom hele året, feks Brio/lego osv på tilbud til små tantebarn, deler av servise på tilbud til slektninger som samler. Jeg kjøper stort sett kun på tilbud om jeg vet at det er ting de ønsker seg og uansett ikke skal bytte. Jeg kjøper også brukte gaver om jeg vet det er noe de samler på. Resten av gavene kjøper jeg stort sett rett før jul. Jeg har mange tantebarn, gir til søsken, foreldre og besteforeldre samt noen få venner. hele året ? det var god 🙄 overaskende bra
Maryam.Maryam Skrevet 20. september 2021 Forfatter #11 Skrevet 20. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kjøper til særdeles få personer, så har ikke planlagt noe enda. Unntaket er gaven til samboer som blir en hjemmestrikket kofte ❤️ Anonymkode: e9744...2f1 ja hjemmestikke er noe jeg blir glad for🤗
Maryam.Maryam Skrevet 20. september 2021 Forfatter #12 Skrevet 20. september 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skriver liste gjennom året over hvem skal få, og hva de skal få. Kjøper som oftest alt på black friday. Sammenlikner selvsagt prisene før og på black friday. Online. Anonymkode: 83615...aab veldig god tips . kanskje jeg måtte gjøre det samme neste år 😍
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #13 Skrevet 20. september 2021 Maryam.Maryam skrev (1 minutt siden): ja hjemmestikke er noe jeg blir glad for🤗 Selv om jeg er en strikker selv så setter jeg uendelig stor pris på det når noen strikker noe til meg 😅 jeg vet hvor mye tid og omtanke som ligger bak en slik gave Anonymkode: e9744...2f1 1
Maryam.Maryam Skrevet 20. september 2021 Forfatter #14 Skrevet 20. september 2021 hva med brukt fra finn eller Facebook ? noe antliker eller dyre varer som er brukt er det så dumt?
Maryam.Maryam Skrevet 20. september 2021 Forfatter #15 Skrevet 20. september 2021 Just now, AnonymBruker said: Selv om jeg er en strikker selv så setter jeg uendelig stor pris på det når noen strikker noe til meg 😅 jeg vet hvor mye tid og omtanke som ligger bak en slik gave Anonymkode: e9744...2f1 ja ikke sant ? dessuten de er kjempe finere enn på butikker unike og stiligere
Maryam.Maryam Skrevet 20. september 2021 Forfatter #16 Skrevet 20. september 2021 jeg kan dessverre ikke strikke det talenta jeg har ikke 🤔
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #17 Skrevet 20. september 2021 Jeg har begynt. Kjøper kun på nettet. Ser etter tilbud. Men fader så dyrt møbler har blitt! Møbler (kommoder, skap, entrémøbler osv) som kostet alt fra 500-800 koster nå 750 - 1 200. Får se hva jeg ender på etterhvert til folk. Mas. Dyrt. Bare om å gjøre å få det overstått! Anonymkode: 510b5...651 2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #18 Skrevet 21. september 2021 Jeg kjøper så fort jeg snubler over noe. Starter å ha det i bakhodet etter sommerferien. Har kjøp 2 gave så langt. Var på tilbud og et tilfeldig funn begge gangene. Makter ikke stresset i Desember. Anonymkode: 65faf...358 1
Wenda Skrevet 22. september 2021 #19 Skrevet 22. september 2021 Jeg kjøper julegaver og bursdagsgaver hele året. Finner jeg noe, aller helst på tilbud, som jeg tenker er perfekt for en person så kjøper jeg det og legger det i i skapet. Og siden jeg er forferdelig glemsk og ikke går helt i surr, så skriver jeg en liten lapp på hver ting med navn og om det er julegave eller bursdagsgave 🙈 1
Kittykat Skrevet 22. september 2021 #20 Skrevet 22. september 2021 Jeg begynner vel i November. Jeg kjøper både i butikk og på nett. Men synes så klart det er mye koseligere å gå i butikk. Hvilke butikker vi kjøper julegaver i, kommer an på hva folk ønsker seg. I fjor ble det f eks Kitchn, Kid interiør, The Body Shop, Boots, og Princess butikken blant annet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå