Gå til innhold

Overraske samboer - klær, hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Samlivet eller sexlivet er ganske dødt for tiden og vi har i snitt sex en gang i mnd. Det er da en akt som ofte ikke varer lengre enn maks 5minutter. Er vanskelig å være spontan siden vi har små barn, så det må ofte "planlegges" til når vi har barnevakt noen timer. 

Jeg føler meg ofte litt oversett og har sendt nudes for å forsøke å vekke sexlivet fra dvalen, men det endte med at jeg grein fordi han ikke skjønte vitsen fordi "det er jo mye bedre å se det live". Jo ja, hadde jeg fått puste med det jeg brukte da så skulle jeg gjerne brukt det. 

Uansett. Jeg trenger hjelp med å finne klær som ser greie ut og til en snill pris. Jeg tenker da å bruke lange kne-sokker/strømper (ikke nylon). Den er jo for så vidt grei, men jeg aner jo ikke hva jeg kan ha ellers på kroppen for å bli mer sexy/seksuell. Han er den største fotballnerden jeg kjenner og de strømpene blir liksom noe ala fotball-strømper. Har vært inne på tanken om å kjøpe en drakt som er litt stor, men jeg er så redd for at det enten bare ser helt idiotisk ut. (Jeg vet han liker damer som bruker slike strømper, det nevnte han et halvt år før vi begynte å holde på) 

Jeg vil overraske, så helst ikke typ "lærer/elev" med kort skjørt og mini topp med knyting foran. 

Til jul kan jeg f.eks kjøpe sånn Harry nissedame kjole, eller noe lignende som passer til strømpene jeg fikk av han for to år siden (som jeg enda ikke har brukt fordi de ikke matcher noe jeg har av klær) 

hjelp! 

Anonymkode: eafca...3e2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at jeg har høy sexlyst og har alltid hatt det, så når det dør ut litt sånn som nå så går hjernen min i en stygg modus hvor jeg kun sitter og tenker negativt om meg selv. 

/ts

Skrevet

hva med å kjøpe en body, det er sexy. så kan han kneppe opp. så kan du ha strømpene på i tillegg :)

det kan du kjøpe på flere vanlige klesbutikker til en rimelig penge. 

kikk litt på sinful på klær der. der kan du bestille. i posten kommer det i en helt vanlig kartong og ingenting merker som viser at det er fra sex butikk. 

min kjæreste elsker tøy, men han liker generelt ikke alt dette kostymer som "Santa", da er det mer at jeg bruker undertøy jeg føler meg sexy I. han liker også veldig godt body framfor kostymer. ellers er han glad i enda mer type sex tøy - med reimer og slikt. 

Anonymkode: 3724c...32f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hva med å kjøpe en body, det er sexy. så kan han kneppe opp. så kan du ha strømpene på i tillegg :)

kikk litt på sinful på klær der. der kan du bestille. i posten kommer det i en helt vanlig kartong og ingenting merker som viser at det er fra sex butikk. 

min kjæreste elsker tøy, men han liker generelt ikke alt dette kostymer som "Santa", da er det mer at jeg bruker undertøy jeg føler meg sexy I. han liker også veldig godt body framfor kostymer. ellers er han glad i enda mer type sex tøy - med reimer og slikt. 

Åå, det hadde jeg ikke tenkt på! 
Men hvordan blir det med strømper i bomull? 😅

Er ikke noe glad i kostymer sånn sett jeg heller. Velger heller undertøy, korsett og hofteholdere etc i stedet. 

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er redd for at jeg vil se helt dust ut. Kanskje jeg bare er blitt usikker på meg selv og ikke helt klarer å "se for meg" antrekket? 
/ts

Skrevet

Flott at du ønsker å jobbe for å bedre sexlivet deres, men er du helt sikker på at dette er den riktige måten å gjøre det på? Du skriver jo at hovedproblemet er at dere må planlegge tid til sex og gjerne ha barnevakt. Hvordan skal kostymer avhjelpe det? Er det ikke bedre å heller bruke pengene du sparer ved å ikke kjøpe kostymer, på å betale en barnevakt?

Hva sier partneren din om hva han trenger for at sexlivet deres skal ta seg opp? Snakker dere godt sammen om dette?

Anonymkode: dbbd2...480

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Flott at du ønsker å jobbe for å bedre sexlivet deres, men er du helt sikker på at dette er den riktige måten å gjøre det på? Du skriver jo at hovedproblemet er at dere må planlegge tid til sex og gjerne ha barnevakt. Hvordan skal kostymer avhjelpe det? Er det ikke bedre å heller bruke pengene du sparer ved å ikke kjøpe kostymer, på å betale en barnevakt?

Hva sier partneren din om hva han trenger for at sexlivet deres skal ta seg opp? Snakker dere godt sammen om dette?

Jeg tenkte klærne for å overraske, gjøre noe annet enn det vi pleier, som er "rett på sak". Gi han noe fint å se på og vise at jeg ønsker å gi han noe han tenner på rent visuelt. Barnevakt har vi gratis siden bestemora mer enn gjerne vil henge med barnebarnet sitt. (Som hun nesten ikke har sett siden han ble født pga korona) 

Han sier at han er mest opplagt for sex på dagtid og når han har våkna, men da er ofte dagen min i full sving med mat, stell osv for babyen. På kvelden er han ofte sliten, men det er da jeg oftest har "mulighet" fordi barnet er lagt. 
/ts

• Liker 1
Gjest Loublover
Skrevet

Vet du om det er noen type klær som han liker/tenner ekstra på?

For eksempel så er det ikke noe som pirrer mannen min mer enn når jeg har på trange jeans og høye hæler😊

Skrevet

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tenkte klærne for å overraske, gjøre noe annet enn det vi pleier, som er "rett på sak". Gi han noe fint å se på og vise at jeg ønsker å gi han noe han tenner på rent visuelt. Barnevakt har vi gratis siden bestemora mer enn gjerne vil henge med barnebarnet sitt. (Som hun nesten ikke har sett siden han ble født pga korona) 

Han sier at han er mest opplagt for sex på dagtid og når han har våkna, men da er ofte dagen min i full sving med mat, stell osv for babyen. På kvelden er han ofte sliten, men det er da jeg oftest har "mulighet" fordi barnet er lagt. 
/ts

Jeg synes det virker som at hovedproblemet er at han sjelden har lyst til å ha sex fordi han prioriterer søvn. Kan han stå opp tidligere sånn at dere rekker å ha sex før babyen våkner? Eller kan han ta seg en dupp på dagtid sånn at han ikke er så trett om kvelden? 

Sier han at han ikke tenner på deg, siden du ønsker å "gi ham noe han tenner på"? Hva gjør han for at du skal tenne på ham? 

Du skriver i hovedinnlegget at sexen er inn og ut og varer i fem minutter. Har dere forsøkt å bygge ut sexen for å få den til vare lenger? Ha lenger foreplay. Ta pauser. Trekk det ut. 
Kommer han for tidlig?

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg synes det virker som at hovedproblemet er at han sjelden har lyst til å ha sex fordi han prioriterer søvn. Kan han stå opp tidligere sånn at dere rekker å ha sex før babyen våkner? Eller kan han ta seg en dupp på dagtid sånn at han ikke er så trett om kvelden? 

Sier han at han ikke tenner på deg, siden du ønsker å "gi ham noe han tenner på"? Hva gjør han for at du skal tenne på ham? 

Du skriver i hovedinnlegget at sexen er inn og ut og varer i fem minutter. Har dere forsøkt å bygge ut sexen for å få den til vare lenger? Ha lenger foreplay. Ta pauser. Trekk det ut. 
Kommer han for tidlig?

Det går ikke, for baby våkner alt fra kl 04 til 07. Han får heller ikke til å sove dupp. (Samboer altså) 

Nei, han sier det ikke, men jeg frykter jo at det er tilfelle. Tør ikke spørre heller, for da hadde jeg blitt knust/selvtilliten hadde nådd bunnen. (Jeg vet at kroppen min ikke er det den var, og jeg har heller ikke fått gjort noe for å komme meg mer tilbake fordi jeg er den som i hovedsak har ansvar for babyen og derfor lite tid for meg selv og mine interesser) 

Jeg har hintet til at forspill kan bedre det hele, men hver eneste gang ender det med at jeg sitter på topp også kjører han bare på til han kommer, som om det er om å gjøre å bli ferdig fortest mulig. 
/ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det går ikke, for baby våkner alt fra kl 04 til 07. Han får heller ikke til å sove dupp. (Samboer altså) 

Nei, han sier det ikke, men jeg frykter jo at det er tilfelle. Tør ikke spørre heller, for da hadde jeg blitt knust/selvtilliten hadde nådd bunnen. (Jeg vet at kroppen min ikke er det den var, og jeg har heller ikke fått gjort noe for å komme meg mer tilbake fordi jeg er den som i hovedsak har ansvar for babyen og derfor lite tid for meg selv og mine interesser) 

Jeg har hintet til at forspill kan bedre det hele, men hver eneste gang ender det med at jeg sitter på topp også kjører han bare på til han kommer, som om det er om å gjøre å bli ferdig fortest mulig. 
/ts

Han virker litt ego når han bare kjører på. Sørger han aldri for at du har det godt eller for at du får orgasme? Er han ego i andre deler av samlivet deres også? Kan det hende at det er dette dere bør prioritere å jobbe med, at han skal bli mindre ego? 

Men du, ikke hint til at du ønsker mer forspill. Si det rett ut. Flytt hendene hans dit du vil at han skal ta på deg. Flytt deg vekk dersom han bare legger seg oppå deg. Ta regien!
Prøv gjerne å kopiere ham, kjør på på den måten som er best for deg og gi deg like før han kommer. Kanskje han da blir moden for å gjøre noen endringer.
Og husk at han sannsynligvis tenner på deg fordi du er deg, hans livspartner. Ikke fordi du er en supermodell. Du har født barn, selvfølgelig endrer kroppen seg. Hvis han elsker deg, så spiller ikke noen ekstra graviditetskilo noen rolle. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

/ts

Men du får vel ikke noe mer oppmerksomhet hvis du tar på deg undertøy bare? Her høres det ut som dere må snakke sammen. Forferdelig kjipt å ha sex med en som bare peiser på. Er det sånn dere pleier å ha sex? Hva med deg? Høres ut som dere bør ta en samtale, selv om du selvfølgelig kan prøve med klær også. Men husk at du skal få glede av sexen, da, det er jo du som har mest lyst.

Anonymkode: 14b8a...200

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han virker litt ego når han bare kjører på. Sørger han aldri for at du har det godt eller for at du får orgasme? Er han ego i andre deler av samlivet deres også? Kan det hende at det er dette dere bør prioritere å jobbe med, at han skal bli mindre ego? 

Men du, ikke hint til at du ønsker mer forspill. Si det rett ut. Flytt hendene hans dit du vil at han skal ta på deg. Flytt deg vekk dersom han bare legger seg oppå deg. Ta regien!
Prøv gjerne å kopiere ham, kjør på på den måten som er best for deg og gi deg like før han kommer. Kanskje han da blir moden for å gjøre noen endringer.
Og husk at han sannsynligvis tenner på deg fordi du er deg, hans livspartner. Ikke fordi du er en supermodell. Du har født barn, selvfølgelig endrer kroppen seg. Hvis han elsker deg, så spiller ikke noen ekstra graviditetskilo noen rolle. 

Ja, litt ego ellers også. Mens jeg sitter med baby etter en natt med kanskje to timer søvn til sammen, ligger han og drar seg til kl 11-12 for så å klage på at han er trøtt. Han kan gjøre sine hobbyer og interesser, mens jeg blir sittende med baby. Jeg har kanskje tatt på meg selv (annet en å dusje for å bli ren) to ganger på et år fordi jeg aldri er alene. (Hadde dusjen funka for meg så hadde det vært helt ypperlig, men jeg kommer ikke i mål hvis jeg ikke ligger/sitter komfortabelt) Mens han lukker døra til badet og runker flere ganger i uka. (Som for meg blir sårende fordi jeg får følelsen av at han heller runker enn å prioritere meg. Har full forståelse for at man har sin egen seksualitet selv om man er i et forhold altså) 

Han prøver å få meg i mål og jobber ganske intenst med det, kanskje for intenst - som om det er maraton eller et kappløp. Mens jeg sier og viser hvordan jeg vil at han skal bruke hendene. Jeg kommer i mål, men jeg føler meg ikke tilfredsstilt fordi jeg ikke får tid til å nyte de gode følelsene mens vi holder på. En orgasme er ikke alt, jeg trenger å kunne nyte den gode følelsen av intimitet. Har sendt han et scenario eller sext(?) som beskriver nøyaktig hva jeg ønsker, både å gjøre selv med han og hva jeg ønsker at han skal gjøre med meg. Mer tydelig får jeg det egt ikke. Synes det er veldig vanskelig å si det rett ut fordi jeg setter meg i en posisjon hvor jeg potensielt kan bli såret. Den meldingen ble sendt for en dag siden, så tenkte jeg å spørre svigermor om hun vil passe på baby noen timer en dag sånn at vi får litt barnefri og kan prioritere paret litt. 

Klærne tror jeg kanskje kunnet hjelpe meg å føle meg mer fin. Et korsett f.eks kunne kamuflert magen litt (ikke at den er veldig stor, har kanskje 5kg ekstra på rumpe/lår og mage) samtidig som at han får en positiv overraskelse og hele samlivet litt mer krydder. 
/ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, litt ego ellers også.

Han er jo ikke litt ego, han er skikkelig ego!

Du har gått gravid. Du har født. Du tar nattevåk. Du tar morgenstell. Du tar ansvar for parforholdet og sexlivet.

Hva gjør han? Han sover uavbrutt i 11-12 timer! Han tar ikke noe ansvar for babyen. Han tar ikke noe ansvar for deg og for parforholdet deres. Jeg gjetter at han heller ikke tar ansvar når det gjelder husarbeid. 

På hvilket plan stiller han egentlig opp? Hvordan i all verden er dette en god livspartner for deg? 

Ikke gir han deg praktisk avlastning. Ikke gir han deg det du trenger emosjonelt (intimitet, bygge opp selvfølelsen din etter fødsel m.m.).
Han er ikke omsorgsfull. Han bryr seg ikke om din helse (ellers ville han ikke sovet søtt vel vitende om at du tar alt med baby). Er han egentlig glad i deg når han ikke gidder å gjøre noe for ditt velbehag? 

Skjønner at dette fra veldig langt fra det du ønsker å høre nå. Og du skal virkelig ha ros for å prøve hardt for å bedre sexlivet deres, men jeg tror det er feil ende av problemet. Anbefaler at dere begynner i parterapi for å få bukt med hans ego. Han er nødt til å innse at han er en voksen mann, og han er nødt til å oppføre seg deretter. Dvs. han må ta ansvar for familien sin, altså sørge for at du og baby får dekket deres behov. Han kan ikke sluntre unna og fortsette å oppføre seg som en tenåringsgutt når han har valgt å stifte familie. 

• Liker 5
Skrevet

En lekker kjole er tingen. Fint undertøy og blanke strømper. Høyhelt sko også.

Skrevet
Loublover skrev (12 timer siden):

Vet du om det er noen type klær som han liker/tenner ekstra på?

For eksempel så er det ikke noe som pirrer mannen min mer enn når jeg har på trange jeans og høye hæler😊

Lange strømper i bomull er det eneste jeg vet helt sikkert. 
/ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Han er jo ikke litt ego, han er skikkelig ego!

Du har gått gravid. Du har født. Du tar nattevåk. Du tar morgenstell. Du tar ansvar for parforholdet og sexlivet.

Hva gjør han? Han sover uavbrutt i 11-12 timer! Han tar ikke noe ansvar for babyen. Han tar ikke noe ansvar for deg og for parforholdet deres. Jeg gjetter at han heller ikke tar ansvar når det gjelder husarbeid. 

På hvilket plan stiller han egentlig opp? Hvordan i all verden er dette en god livspartner for deg? 

Ikke gir han deg praktisk avlastning. Ikke gir han deg det du trenger emosjonelt (intimitet, bygge opp selvfølelsen din etter fødsel m.m.).
Han er ikke omsorgsfull. Han bryr seg ikke om din helse (ellers ville han ikke sovet søtt vel vitende om at du tar alt med baby). Er han egentlig glad i deg når han ikke gidder å gjøre noe for ditt velbehag? 

Skjønner at dette fra veldig langt fra det du ønsker å høre nå. Og du skal virkelig ha ros for å prøve hardt for å bedre sexlivet deres, men jeg tror det er feil ende av problemet. Anbefaler at dere begynner i parterapi for å få bukt med hans ego. Han er nødt til å innse at han er en voksen mann, og han er nødt til å oppføre seg deretter. Dvs. han må ta ansvar for familien sin, altså sørge for at du og baby får dekket deres behov. Han kan ikke sluntre unna og fortsette å oppføre seg som en tenåringsgutt når han har valgt å stifte familie. 

Takk for tilbakemelding! Jeg er enig, han plukker frukter av mitt harde arbeid. For det er jo i hovedsak han som får skryten for barnet våres. Jeg føler meg egentlig ikke som noen egen person lengre, jeg er bare mamma. 
Var på jobbintervju for en tid tilbake og jeg hadde skikkelig vanskeligheter med å svare på hvem jeg er, for jeg vet egentlig ikke selv lengre hvem jeg er annet enn mamma. "Ja, jeg er NN, er 30år og på fritiden…. Øøøø…. På fritiden liker jeg å…. Hm.." 

Tror egentlig ikke jeg får han med i noen terapi, for han sliter jo ikke med noe. Har sagt lenge at jeg er psykisk sliten og deprimert. Fikk beskjed om å oppsøke lege, hvilket jeg gjorde og fikk da medisiner mot depresjon 🙃 Har til gode å sove ut enda.

/ts

Skrevet

Et kjedelig svar fra meg. Kan være at disse sexy kostymene bare får han til å føle prestasjonsangst. Han sier han er for trøtt på kvelden, så kommer partneren inn med knestrømper og kostyme og forventer full pakke mens det han vil er å sove. Du skal ha kred for å slå ett slag for sexlivet. Bare ta en skikkelig prat med han og slå inn slaget der det treffer. Ha i bakhodet at dere er i baby fasen og den fasen er kanskje ikke den mest optimale for å nå nye høyder seksuelt. 

Anonymkode: 950d9...1d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

/ts

Kan ikke begripe at det finnes så kjipe menn som dette. En gang i måneden, og kjapper seg så mye han kan.. Sorry, men tror ikke at et kostyme kommer til å hjelpe på dette problemet. Han må nok prioritere sex (og foreplay) noen kvelder i uken når ungen sover, og det må du nok snakke med han om. 

Angående å komme i form med baby på slep så er det mange øvelser du kan gjøre med babyen på treningsmatte (koselig er det også) og turer med vogn eller bæresele hjelper også på.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Body tenkte jeg også på, er mann selv og synes det er det mest sexy som fins! Og så de praktiske knappene da 😄

Anonymkode: 36cf2...e64

Skrevet

Jeg gikk for denne, da har jeg allerede et par skjørt som kan passe til sånn at det først ser ut som en topp, sånn for å vekke interesse først. 
Planen er å få barnepass en dag, når barnet har dratt med barnevakten/bestemor tar jeg en rask dusj (for å øke sjangsen for oralsex. Det er jo så deilig, men har skjedd to ganger på to år og begge gangene var i januar-mars 2019), sminke meg litt for å føle at jeg ser litt menneskelig ut også bjuda på og forsøke å fullføre det jeg skrev i sexten(?) for ikke så lenge siden. Det inkluderer full pakke for både han og meg, så hvis han mottar oral så vet han at det er forventet i retur også. Skjer det ikke og han bare fortsetter i samme stil med å forte seg igjennom hele greia, da gir jeg opp hele sexlivet og kommer også til å vurdere hvor vidt dette er en jeg faktisk ønsker å fortsette livet videre med. (Ikke kun pga manglende og ekstremt rask sex, men også pga hvordan ting er ellers i samlivet også. Da har jeg gjort mitt for å få det til å funke) 

Vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette.. 🤷🏼‍♀️ (Sikkert for å booste selvtilliten med eventuelle kommentarer  om at det høres fint og flott ut fra anonyme folk 😂)

/ts 

C36086C6-F036-46F8-A0F2-025FB9EEDB86.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...