Gå til innhold

Tror du på spøkelser og hvorfor?

Nuppidu

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg pleide å tro på det skikkelig. Så alle episoder av åndenes makt og trodde iblandt jeg følte og så ting hjemme og i skogen. 

Etter jeg slutta å røyke hasj syns jeg det var skikkelig teit plutselig og skammet meg for å vært så fantasifull. Det er veldig rart for jeg hadde ingen fordommer før og gikk på sånne åndemesser osv. Så kan spørsmålet være om hasjen gjorde meg rar eller om fraværet av hasjen lukket mitt tredje øye så jeg ble sau igjen. Jeg aner ikke! Men klarer ikke tro på det nå lenger selvom jeg til og med ønsker! 

Anonymkode: 20bfa...9c8

Ingen vits i å prøve å tro på noe fordi du ønsker å tro. Man tror eller ikke.

Du trodde på spøkelser, nå gjør du ikke det.

Jeg har vært igjennom sånn selv.

Hvis det hjelper: kan godt hende du begynner å tro på spøkelser igjen senere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man trenger ikke tro når man erfarer. Jeg opplever heldigvis ikke spøkelser, men har valgt å gjennomgå en del initieringer, og kjenner energier, tapper inn i klarviten osv, har prøvd meg på en husrens, har gjort en del bra healinger osv, har lært meg mye esoterisk.

Man velger med sin frie vilje om man vil vite eller ikke. Så de som er skeptisk har valgt å ikke vite, og det har de full rett til å gjøre. Ingen skal presses til noe.

Du kan selvfølgelig ikke bestemme deg for å tro heller, det er ikke mulig. Men, du kan være villit til lære mer, om du ønsker. Om du oppriktig ber om å få erfare, om å bli kjent med dine guider og engler f eks, og øver på det, lærer om det så vil du selv få vite.

Anonymkode: 3c736...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuppidu skrev (På 20.9.2021 den 21.18):

Ønsker kun at folk som faktisk tror på dette kommenterer. Ikke de som synes det er teit. Jeg tror på det og finner det spennende å høre andres historier rundt dette

De finnes. Ingen tvil om det kan eksistere etter at Gud, i Gud-AbsoluttSannhet-Kilde-Bevissthet, bekrefter og sier at det er Sannhet at den Spiritulle verden og de Spirituelle vesener Absolutt eksisterer. 

Det finnes, de finnes. Dette er Sannheten.

Tro meg...

Ikke engang våg å fucke med Absolutt Sannhet.

Bare du lyver, bare du er en løgner.

Gud er Absolutt Sannhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spøkelser - nei 

Energier - ja

Har opplevd fler uforklarlige ting. Eks radio som ikke var plugga i som satte på morgen andakten, lys som blinket til man sa "jeg veit du er her, men nå vil jeg sove", noen som går forbi vinduet når det var nysnø men uten at det var fotspor osv. 

Anonymkode: ab18b...3f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...