Gå til innhold

Han vet jeg har bursdag - gratulerer ikke/aldri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om en slik oppførsel? Jeg tror han gjør det for å gjøre meg usikker og utrygg. 

Det er jo ikke normalt og jeg vil si at han ikke bryr seg fem flate øre. Det han bryr seg om er min oppmerksomhet og mine reaksjoner, det er det jeg oppfatter. Ikke at han virkelig bryr seg. 

Aldri hatt sans for tøfler ol, men dette synes jeg grenser til noe helt annet. 

Anonymkode: 2a4cd...bff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker han husker bursdagen? 

Er dere samboere eller bor hver for dere?  Vært lenge sammen eller er det første bursdagen din mens du kjenner han og han ikke har gratulert?

Anonymkode: 78966...446

• Liker 1
Skrevet

Jente her, og har ett familiemedlem som er samma. Hu har få venner og veldig usikker på seg selv..sjalu/misunnelig person.. vi kan snakke sammen på bursdagen min, på snap hvor man ser bursdagstegnet.. men hu fortsetter bare og gjoste..og jeg fortsetter å ikke bry meg, blid men opptatt..jeg syns det bare er tragisk og tenker heller hvor stakkarslig personen er som ikke klarer å gi andre mennesker glede -selv på bursdagen!! 
JA det er riktig: det er kun for å plage deg…  så gi faen å synk ned på det nivået, det er bursdagen din!🥳

Anonymkode: d8442...a5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jente her, og har ett familiemedlem som er samma. Hu har få venner og veldig usikker på seg selv..sjalu/misunnelig person.. vi kan snakke sammen på bursdagen min, på snap hvor man ser bursdagstegnet.. men hu fortsetter bare og gjoste..og jeg fortsetter å ikke bry meg, blid men opptatt..jeg syns det bare er tragisk og tenker heller hvor stakkarslig personen er som ikke klarer å gi andre mennesker glede -selv på bursdagen!! 
JA det er riktig: det er kun for å plage deg…  så gi faen å synk ned på det nivået, det er bursdagen din!🥳

Anonymkode: d8442...a5b

Hun høres ut som en narsissist. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du sikker han husker bursdagen? 

Er dere samboere eller bor hver for dere?  Vært lenge sammen eller er det første bursdagen din mens du kjenner han og han ikke har gratulert?

Anonymkode: 78966...446

12 år. Ja han husker den, han kan snakke om den dagen før. 

De årene han husker den får jeg en sms eller eller en tlf to min før midnatt.. altså rett før bursdagen er over. 

Skrevet

Gjør han det samme mot andre? Eller gratulerer han andre normalt, og venter demonstrativt til siste liten med din gratulasjon fordi han vet det sårer deg?

Er det i flere sammenhenger han sårer deg / er stygg med deg med vilje?

Synes du at du fortjener en livspartner som sårer deg med vilje?

Har du spurt deg selv hvorfor han gjør det? Har du spurt han?

Anonymkode: 4765d...d2d

• Liker 2
Skrevet

Du skriver ingenting om hvilken relasjon dere har, for alt vi vet kan dette være onkelen din. Men dersom det er kjæresten din, bor dere sammen? Få med mer info så blir det lettere å danne et bilde av hvor sjokkerende det er at han ikke gratulerer deg 

Anonymkode: cb51c...4b9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Gjør han det samme mot andre? Eller gratulerer han andre normalt, og venter demonstrativt til siste liten med din gratulasjon fordi han vet det sårer deg?

Er det i flere sammenhenger han sårer deg / er stygg med deg med vilje?

Synes du at du fortjener en livspartner som sårer deg med vilje?

Har du spurt deg selv hvorfor han gjør det? Har du spurt han?

Andre får gaver og det er liksom ikke måte på. 

Ja, det kan man vel si. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Andre får gaver og det er liksom ikke måte på. 

Ja, det kan man vel si. 

Han flirer nok, og lurer på hvorfor du finner deg i å bli tråkket på. Kanskje tråkker han på deg litt mer for hver gang for å se om du har en grense. Trolig har du ikke det. Du godtar sikkert all dritten hans, fordi du ikke vil miste han. Og det vet han. Og han digger å være stygg med deg og se alt du godtar, og han digger å se hvor lei seg du blir. Også når du ser hvor stas han gjør på andre på deres bursdag. Bare for å vise at de er mer verdt enn deg i hans øyne.

Når har du tenkt å dumpe han da?

• Liker 1
Skrevet

Men det kan ikke KUN være i forbindelse med bursdagen han er slik?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han flirer nok, og lurer på hvorfor du finner deg i å bli tråkket på. Kanskje tråkker han på deg litt mer for hver gang for å se om du har en grense. Trolig har du ikke det. Du godtar sikkert all dritten hans, fordi du ikke vil miste han. Og det vet han. Og han digger å være stygg med deg og se alt du godtar, og han digger å se hvor lei seg du blir. Også når du ser hvor stas han gjør på andre på deres bursdag. Bare for å vise at de er mer verdt enn deg i hans øyne.

Når har du tenkt å dumpe han da?

Skal møte en annen i dag, så vil vel si at jeg er på god vei. 

Skrevet

Kva er det som er så spesielt med å bli eit år eldre? Kanskje han ikkje har sånne store forventningar til det liksom? Eg er kvinne og bryr meg ikkje med bursdagar. Er ikkje arveløs av den grunn.

Anonymkode: 24caf...30b

Skrevet

Vi er samboere, han jobber i Nordsjøen så han er ofte borte. Men nå har jeg fått nok. En på jobben har vært int i meg lenge, er det noen som fortjener å bli utsatt for utroskap så er det denne mannen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er samboere, han jobber i Nordsjøen så han er ofte borte. Men nå har jeg fått nok. En på jobben har vært int i meg lenge, er det noen som fortjener å bli utsatt for utroskap så er det denne mannen. 

Greitt å ha ein gyldig grunn i alle fall ;) 

• Liker 1
Skrevet

Det er da vel ikke bedre å være utro enn å være en drittsekk? Er det ikke bedre å slå opp da?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...