AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 Jeg skal snart ut i mammaperm, og venter derfor på foreldrepengesøknad innvilget hos NAV. Min arbgiver er meget treig når det gjelder å sende inn inntekstsopplysningene mine, men jeg vil heller ikke mase tilfelle de plutselig er sendt. Vet noen hvor lang tid det tar fra arbgiver har sendt det til NAV har registrert å ha mottatt den? Anonymkode: 56b88...df1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Jeg fikk svar fra NAV samme dag som arbeidsgiver sendte inn inntektsmelding. Anonymkode: 955df...049 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skal snart ut i mammaperm, og venter derfor på foreldrepengesøknad innvilget hos NAV. Min arbgiver er meget treig når det gjelder å sende inn inntekstsopplysningene mine, men jeg vil heller ikke mase tilfelle de plutselig er sendt. Vet noen hvor lang tid det tar fra arbgiver har sendt det til NAV har registrert å ha mottatt den? Anonymkode: 56b88...df1 Det tror det går elektronisk og umiddelbart når det først er sendt. Det er bare å mase, min arbeidsgiver er også treig. I mitt tilfelle fant jeg ut det var mer effektivt å kontakte hun som satt på lønnskontoret direkte enn surresjefen. Anonymkode: c458d...299 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #4 Skrevet 20. september 2021 Mas i vei! Det blir registrert på dagen! Anonymkode: d8e28...78e
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #5 Skrevet 20. september 2021 Jeg synes det er merkelig at arbeidsgiver må sende dette inn. Nav har jo a-registeret! men som det sies her: mas! Anonymkode: 5e13f...f93 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #6 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal snart ut i mammaperm, og venter derfor på foreldrepengesøknad innvilget hos NAV. Min arbgiver er meget treig når det gjelder å sende inn inntekstsopplysningene mine, men jeg vil heller ikke mase tilfelle de plutselig er sendt. Vet noen hvor lang tid det tar fra arbgiver har sendt det til NAV har registrert å ha mottatt den? Anonymkode: 56b88...df1 Det er bedre å være masete enn at andres rot økonomisk rammer deg Anonymkode: e8797...049
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #7 Skrevet 20. september 2021 Det blir registrert samme dag som de sender inn. Mitt lønningskontor var også utrolig treig. Ga de først to uker, også va jeg arbeidsgiver purre på, da løste det seg samme dagen. Anonymkode: eeb4b...e3f
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #8 Skrevet 20. september 2021 Okei, da purrer jeg og ser hva som skjer. Tusentakk for svar alle sammen! Anonymkode: 56b88...df1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #9 Skrevet 20. september 2021 Vet ikke hvor snart du skal ut i permisjon, men arbeidsgiver får tidligst sendt inn inntektsmelding 4 uker før foreldrepermisjonen starter. Så mas før dette er ikke nødvendig. hilsen en som jobber på lønningskontor. Anonymkode: 0e03f...2d2
Sydenkupp Skrevet 20. september 2021 #10 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes det er merkelig at arbeidsgiver må sende dette inn. Nav har jo a-registeret! men som det sies her: mas! Anonymkode: 5e13f...f93 Det er bare et spørsmål om tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå