Amatørshopper Skrevet 20. september 2021 #1 Del Skrevet 20. september 2021 Vi har tabba oss ut. Har et bittelite bad som vi har pussa opp, med profesjonell gulvlegger og det hele. Gulvet er flatt fordi vi tenkte å ha kabinett. Men det blir rett og slett for trangt med dusjkabinett. Opprinnelig var der dusjhjørne med dusjgardin på en stang, og vi har det opprinnelige sluket på plass. Men gulvet heller ikke lenger ned mot sluket. Finnes det noen løsninger for å fremdeles dusje uten kabinett uten at vannet renner overalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DobbelX Skrevet 20. september 2021 #2 Del Skrevet 20. september 2021 Dusjkar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatørshopper Skrevet 20. september 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 20. september 2021 DobbelX skrev (46 minutter siden): Dusjkar. Visste ikke at dette fantes 😀 Takk for tips! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ism85 Skrevet 20. september 2021 #4 Del Skrevet 20. september 2021 Gulv uten fall til sluk er ulovlig, ref. tek17. Også om det ikke var ulovlig er det uforsvarlig og håndverker har brutt sin rådgivingsplikt iht håndverkertjenesteloven, om dere ikke er skriftlig varslet om at løsningen er sterkt å fraråde. Det er et prinsipp at når en bygger videre på noe aksepterer en og tar ansvar for både det som er gjort og det de selv gjør. Dvs jeg mener du bør ta kontakt med gulvlegger som må rive og legge nytt gulv med fall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatørshopper Skrevet 20. september 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 20. september 2021 ism85 skrev (30 minutter siden): Gulv uten fall til sluk er ulovlig, ref. tek17. Også om det ikke var ulovlig er det uforsvarlig og håndverker har brutt sin rådgivingsplikt iht håndverkertjenesteloven, om dere ikke er skriftlig varslet om at løsningen er sterkt å fraråde. Det er et prinsipp at når en bygger videre på noe aksepterer en og tar ansvar for både det som er gjort og det de selv gjør. Dvs jeg mener du bør ta kontakt med gulvlegger som må rive og legge nytt gulv med fall. Om man skal ha dusj direkte på gulvet så trenger man mer fall en det som tek 17 krever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ism85 Skrevet 20. september 2021 #6 Del Skrevet 20. september 2021 Amatørshopper skrev (3 minutter siden): Om man skal ha dusj direkte på gulvet så trenger man mer fall en det som tek 17 krever Nei det er feil. Mange har mindre og de fleste sikter på å treffe på forskriften eller normen. Jeg vil påstå det er et godt kompromiss. jeg kan gå med på at man kan ønske å ha mer om man er veldig opptatt av at vannet skal renne fort unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatørshopper Skrevet 20. september 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 20. september 2021 ism85 skrev (3 minutter siden): Nei det er feil. Mange har mindre og de fleste sikter på å treffe på forskriften eller normen. Jeg vil påstå det er et godt kompromiss. jeg kan gå med på at man kan ønske å ha mer om man er veldig opptatt av at vannet skal renne fort unna. Dette var ikke hva jeg spurte om i denne tråden. Er superfornøyd med hva de gjorde med dette bittelille rommet. Feilen er min da jeg tenkte at vi skulle klare å presse et kabinett inn, noe vi ikke kan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå