AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 Hei! Jeg fant nylig ut at jeg var gravid og ca 6 uker på vei. I disse ukene har jeg røykt sigaretter, ca 20 om dager? Lurer på om forsteret har tatt skadet av dette? (Sluttet med en gang jeg fant ut jeg var gravid.) Jeg går også på Cipralex, som jeg skal snakke med lege før jeg trapper ned. Men har skikkelig bekymringstanker at fosteret har tatt skadet av dette. Anonymkode: 36928...63b
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Hei du! Jeg drakk både alkohol og røyket masse i ukene før jeg fant ut at jeg var gravid - det er så klart ikke til å anbefale men siden skaden allerede er gjort så er det uansett ikke så mye du kan gjøre med det. Jeg gikk også på antidepressiva og på seroquel som sovemedisin før jeg fant ut av graviditeten. Det jeg finner letter litt på min egen samvittighet er å gjøre så godt man kan fremover - spise sunt og variert, gå på turer, ta vitaminene dine og gjør det du kan for at den lille i magen skal ha det bra❤️ Man kan jo uansett ikke gå tilbake i tid å fikse på det man angrer på - så da er det heller ikke noe vits i å tenke over det Det går mest sannsynlig helt fint, jeg vet om flere som røyket under hele svangerskapet - og selv om jeg personlig ikke støtter den beslutningen så sitter de med friske og fine barn den dag idag lykke til og gratulerer med graviditeten! Prøv å ikke bekymre deg alt for masse, det er heller ikke bra for den lille ❤️ Anonymkode: 6a5a0...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå