Gjest unormal Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 Hva hadde dere tenkt om en pasient som sitter i bilen ca. en time etter hver terapitime? Jeg gjør dette etter timene hos terapauten min fordi jeg får så mye angst etterpå? Og terapauten min har sett det, og jeg har og sagt det. Er dette vanlig?
hecuba Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 Jeg vet at noen blir verre av å gå i terapi. Jeg selv gjorde det. Ble for sliten til å tenke løsninger, så bare negative ting osv.. Kanskje du skal ta opp dette med terapauten din? Eller blit det en ond sirkel...?
En som vet Skrevet 29. september 2005 #3 Skrevet 29. september 2005 Kanskje det bare er det at du trenger litt tid for å la alt synke inn og komme deg til hektene igjen? Å prate om vanskelige ting kan være en stor påkjenning!
aline Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 jeg ble veldig fysisk og psykisk sliten etter hver terapitime, og var ikke egentlig i god stand til å gjøre annet en å dra hjem å legge meg på sofaen etterpå. i en periode ble jeg også sykemeldt pga terapien, så det er ikke såååå uvanlig å bli værre rett etter man er ferdig tror jeg. har du gått lenge i terapi? for meg var det værst i starten, mye fordi det de da drev med var å hente frem alle små detaljer og saker, noe som trengtes men som ikke nødvendigvis var veldig behagelig.
Gjest Catwoman Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 Tror ikke det er så uvanlig. Jeg ble svært sliten etter terapitimene, men det var mest i starten, av samme grunn som Aline sier. Noen ganger hadde jeg veldig angst og var utafor og lei meg etter timene, og noen ganger var jeg veldig letta og glad etter timene, og noen ganger sint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå