AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 La oss si at dere ikke har fått sett hverandre på mer enn 8 måneder. Anonymkode: 1284c...dd8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Hvilken sjanse, tenker du? Sykdom, karantenehotell, fordommer, dyre tester, reiseforsikring? Anonymkode: da5f1...eb2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 Den kom ut litt feil, ser jeg. Har reist mye selv Så kan gi råd basert på hva du bekymrer deg for. Men det er vanskelig å vite når du kun viser til å "ta sjansen". Anonymkode: da5f1...eb2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #4 Skrevet 20. september 2021 Jeg er fullvaksinert så slipper alt det styret med tester, karantene etc. Til det landet hun oppholder seg i. Jeg bekymrer meg mest for nedstenging av grensene. 😬 Anonymkode: 1284c...dd8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #5 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er fullvaksinert så slipper alt det styret med tester, karantene etc. Til det landet hun oppholder seg i. Jeg bekymrer meg mest for nedstenging av grensene. 😬 Anonymkode: 1284c...dd8 Får heller ikke gyldig reiseforsikring der. Anonymkode: 1284c...dd8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #6 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er fullvaksinert så slipper alt det styret med tester, karantene etc. Til det landet hun oppholder seg i. Jeg bekymrer meg mest for nedstenging av grensene. 😬 Anonymkode: 1284c...dd8 Grensene stenger ikke, så eneste risikoen i så måte er karantenehotell. Det kan ta opp til 2 uker hver vei, og koste en god del tusen. I tillegg er det reiseforsikring (helse), men den kan du kjøpe som tillegg. Anonymkode: da5f1...eb2 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #7 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Grensene stenger ikke, så eneste risikoen i så måte er karantenehotell. Det kan ta opp til 2 uker hver vei, og koste en god del tusen. I tillegg er det reiseforsikring (helse), men den kan du kjøpe som tillegg. Anonymkode: da5f1...eb2 Dit jeg skal slipper man karantenehotell om man er fullvaksinert. Man gjør det i Norge også. Jeg har reiseforsikring hos IF, snakket med de og dem sier at reiserådet fra UD som gjelder. Anonymkode: 1284c...dd8 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #8 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dit jeg skal slipper man karantenehotell om man er fullvaksinert. Man gjør det i Norge også. Jeg har reiseforsikring hos IF, snakket med de og dem sier at reiserådet fra UD som gjelder. Anonymkode: 1284c...dd8 Er vel ingen land utenfor EU der man slipper karantene pt? Og UD fraråder reiser utenfor EU. Er selv veldig reiseglad, men har holdt meg til EU som følge av disse to forholdene. Anonymkode: da5f1...eb2
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #9 Skrevet 21. september 2021 Ja, gitt at jeg var fullvaksinert, og det er jeg. Eneste problemet ville vært karantenehotell. Anonymkode: 59394...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå