AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 Dette er sikkert et veldig teit spørsmål, men siste 1-2 ukene har det gjort vondt i magen når jeg nyser eller hoster litt kraftig. Og jeg nyser hele tiden (mulig pga graviditeten, har iallfall lest at det kan være pga det). Smerten er en stikkende smerte rundt navlen akkurat når jge nyser/hoster, litt nedover kanskje, som varer kort tid. Kan aldri huske å ha kjent noe liknende før. Antar det ikke er farlig men er jo evig bekymret for tiden og lurer på om det er vanlig? 🙈 Er det noe med magemusklene? Jeg hadde veldig svake magemuskler før graviditeten om det har noe å si, er dessverre litt slapp i fisken 😄 Jeg er 17+4 i dag. Anonymkode: d9973...b11
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Tittelen skulle såklart være "magesmerTe" 🙄😄 Anonymkode: d9973...b11
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 Ligamentsmerter. Hadde dette selv i slutten av første og andre trimester, men så ga det seg. Kjente det ved nys, host og brå bevegelser. Anonymkode: c6561...128 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #4 Skrevet 20. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ligamentsmerter. Hadde dette selv i slutten av første og andre trimester, men så ga det seg. Kjente det ved nys, host og brå bevegelser. Anonymkode: c6561...128 Synes magen har vokst mye siste uken (trodde ikke den skulle det så tidlig..) så det er kanskje sammenheng da? Anonymkode: d9973...b11
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #5 Skrevet 20. september 2021 Jeg har også et kraftig stikk smerte ved nysing, har hatt det siden uke 6. er mest hvis jeg ligger straka ut på sofaen eller sengen når jeg nyser denne smerten kommer. Hvis jeg står oppreist eller krøller meg sammen med føttene så blir det ikke sånn Anonymkode: 4f769...463 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå