Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man komme langt med 450-500 kr i uka hvis man bare kjøper First price, extra og andre billigmerker og i tillegg bor alene? For meg går det helt greit å spise mat fra billigmerkene.

Trenger tips. 

Hvor mye bruker du?

Anonymkode: c9019...391

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvis det er en periode og du har andra dagligvarer i skapene.

Skrevet

Andre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Andre?

Hva med å lese noen av de andre hundrevis av budsjettrådene som ligger her inne? Sikkert derfor du får dårlig med svar, folk har svart på dette utallige ganger allerede og begynner å bli litt lei spørsmålet.

Anonymkode: 8c0b9...e32

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Kan man komme langt med 450-500 kr i uka hvis man bare kjøper First price, extra og andre billigmerker og i tillegg bor alene? For meg går det helt greit å spise mat fra billigmerkene.

Trenger tips. 

Hvor mye bruker du?

Jeg vil si ja. :)

Billigmerkene du nevner har jo alt som de andre merkene. Jeg syns det er superbillig. Kjøpte nylig 4 biter med laks hos xtra, kostet 42kr eller noe. Fiskepinner 1 kg til 23. Brødet er ikke min favoritt, så jeg baker selv, superenkelt brød. 

Jeg syns faktisk ikke rema er så billig. De ferdigmiddagene er dyre. Kjøttdeigen her koster 40-50kr, tror jeg. Hyllevarene er billigere hos fp og xtra. Jeg kjøper til og med dopapir fp. Selv om det er mye bedre med lambi så klart, så tenker jeg som så at man skal jo uansett bare skylle det ned i do, så det går helt fint. Bare en vanesak. Eggene hos xtra koster 20 for 12 stk. Det er billig. Ellers har de en del kjøttpålegg. Mye frukt og grønt fp også. Og toalettartikler. 

Jeg har kuttet ut å kjøpe disse dyre dressingene og sausene.

Kjøper fp pulverkaffe  til 23 i stedet for filterkaffe. En pose filterkaffe går gjerne fort og det kan koste litt i lengden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 17.38):

Trenger tips. 

Hvor mye bruker du?

Jeg har gjort dette en periode for å betale gjeld. Det krever mye planlegging.

Sjekk 50% disken på mandager, følg med på appen Mattilbud.  prøv Too good to go og Throw no more.

Anonymkode: 93534...160

Skrevet

Jeg og samboeren har matbudsjett på 8000 kr og bruker opp dette 😅🤣 vi handler kun på rema 1000, men kjøper det vi vil ha. Synes ikke vi sløser, og vi kjøper ikke biff hver dag. Men kanskje det er grønnsaker feks som drar opp budsjettet? Ikke vet jeg. 

Kred til dere som greier dere med så lave matbudsjett 👏🏻👏🏻

Anonymkode: 23dbd...8f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...