Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 For en tosk jeg er! Sto opp i dag helt omtåket og syk og har tydeligvis tatt p-pilla uten å ha husket det. Så gikk jeg og la meg, sto opp igjen og tok pilla. Og nå så jeg at pilla fra Torsdag mangler, fordi jeg har tatt to! jepp! Hva gjør jeg nå da? :S
Impala Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 Det har jeg også gjort, to ganger!!! Jeg bare fortsatte med brettet (altså tok pillene "på feil dag"). Fikk mensen og begynte på nytt brett når jeg skulle. Gikk helt fint det
Gjest Xavia Skrevet 28. september 2005 #3 Skrevet 28. september 2005 (endret) Hmmm.... Jeg tror jeg ville tatt ny pille i morgen, og så fortsatt som normalt. Da vil du være ferdig med pillene en dag før tiden, og antagelig få mens en dag før tiden. Heller det enn å hoppe over en pille i morgen tidlig. MEN: om det er det riktige å gjøre, nei, det vet jeg dessverre ikke. Endret 28. september 2005 av Xavia
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #4 Skrevet 28. september 2005 Ok dere svarte det samme så jeg satser på det, takk for svar
hecuba Skrevet 28. september 2005 #5 Skrevet 28. september 2005 Fortsett å ta piller som vanlig.. Er jo en regel at dersom man kaster opp/har diare og tror at pillen er "borte" at man skal ta en ekstra for sikkerhetsskyld.. Så det er neppe farlig.
Gjest Xavia Skrevet 28. september 2005 #6 Skrevet 28. september 2005 Er jo en regel at dersom man kaster opp/har diare og tror at pillen er "borte" at man skal ta en ekstra for sikkerhetsskyld.. ← Den regelen der har ikke jeg hørt om før! Trodde "Regelen" var mer i retning at man da skal bruke annen prevansjon ut hele det pillebrettet. Altså feks kondom i tillegg til p-piller.
hecuba Skrevet 28. september 2005 #7 Skrevet 28. september 2005 Den regelen der har ikke jeg hørt om før! Trodde "Regelen" var mer i retning at man da skal bruke annen prevansjon ut hele det pillebrettet. Altså feks kondom i tillegg til p-piller. ← Hmm... Kanskje jeg som har misforstått da.. Ikke meningen å spre noen falske rykter(regler) her..
Shoegal Skrevet 28. september 2005 #8 Skrevet 28. september 2005 Den regelen der har ikke jeg hørt om før! Trodde "Regelen" var mer i retning at man da skal bruke annen prevansjon ut hele det pillebrettet. Altså feks kondom i tillegg til p-piller. ← Sånn har jeg forstått det også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå