AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 Jeg har hatt et par dater med ei dame. Vært greit og trives sammen. Hun har vinglet endel ifht omfanget av hva hun ønsker videre, men et eksklusivt forhold er ikke på bordet av flere årsaker. For noen dag siden sa jeg til henne at jeg ikke blir å date andre nå, jeg har for det første hverken overskudd eller kapasitet til det, for for det andre så kjenner jeg for MIN egen del at jeg ikke ønsker det når jeg «driver på» med henne innimellom. Jeg har det greit som vi har det og har heller ikke behov for et definert forhold. Da er hun veldig tydelig på at hun ikke tenker at det vi har er noe seriøst og at hun mener at jeg må date andre, men at vi skal være venner. For meg er det helt greit, og jeg tenker da at det er naturlig med en annen type kontakt fremover, noe redusert. Opplever så et par dager senere at hun kontakter meg, sender meg noen mld som kan tolkes i den retning at hun tenker hun skal holde meg «på gresset» og at hun ikke er helt ferdig. Jeg hadde egentlig landa ganske fint, selv om jeg nok ble litt lei meg av den avvisningen først. Jeg kjente egentlig at det var rett avgjørelse å avslutte med henne, når jeg fikk «pusta» litt ut. Men så drar hun meg inn igjen. Mulig jeg er oversensitiv og overtolker det jeg opplever…. Men bør man ikke stå for det man uttrykker? Ikke fortsette som før etter et par dager? Spesielt når det er hun som har vært så tydelig på at noe kontinuerlig og seriøst ikke er ønskelig? Anonymkode: f51e9...e26
Gjest loveli Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Tok hun kontakt for å være seriøs da? Kan være hun bare sendte deg melding for å henge som før? Altså uforpliktende.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 Hun savner sikkert å ha "noen" der, så det funker med deg til hun finner noen hun virkelig liker og da blir du dumpet tvert. Jeg ville ha avsluttet kontakten med henne helt. Anonymkode: b24ed...a11 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #4 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hun savner sikkert å ha "noen" der, så det funker med deg til hun finner noen hun virkelig liker og da blir du dumpet tvert. Jeg ville ha avsluttet kontakten med henne helt. Anonymkode: b24ed...a11 Tror jeg kanskje er den rette, men på feil tid og feil plass….. Men jeg har jo troen på et vennskap, men da kan hun ikke «fucke» med hodet mitt i hytt og pine. Jeg har satt grensen ved vennskap nå, kan ikke være så mye att og frem🥺 Anonymkode: f51e9...e26
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #5 Skrevet 20. september 2021 loveli skrev (1 time siden): Tok hun kontakt for å være seriøs da? Kan være hun bare sendte deg melding for å henge som før? Altså uforpliktende. Det er noe med undertonen i de tingene hun skriver. Sikkert jeg som er paranoid og ser ting som ikke er der fordi jeg egentlig skulle ønske at de var det. Men har det greit altså og forstår hvorfor det må være sånn… Anonymkode: f51e9...e26
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #6 Skrevet 20. september 2021 Hun bruker deg til hun finner Chad. Anonymkode: 8aa5e...220
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #7 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun bruker deg til hun finner Chad. Anonymkode: 8aa5e...220 Haha, vi er damer😜 Anonymkode: f51e9...e26
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #8 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, vi er damer😜 Anonymkode: f51e9...e26 Kalles hypergami på godt norsk Anonymkode: 8aa5e...220
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #9 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Haha, vi er damer😜 Anonymkode: f51e9...e26 Om du kun er ute etter tilfeldig sex når det passer henne er jo dette en grei deal. Hvis ikke - gå videre. Anonymkode: 50491...fbf
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #10 Skrevet 20. september 2021 Åja dere er lesber. Har ingen anelse om hvordan de fungerer. Anonymkode: 8aa5e...220 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #11 Skrevet 20. september 2021 Venner eller friends with benefits. Hun har jo vært veldig åpen mot deg. Hun holder deg ikke på gress, men har sagt rett ut at hun ikke ønsker noe seriøst med deg. Sånn her holder menn på hele tiden. Opp til deg om du ønsker å fortsette kontakten på disse premissene eller ikke. Anonymkode: abcb4...7d8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #12 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Venner eller friends with benefits. Hun har jo vært veldig åpen mot deg. Hun holder deg ikke på gress, men har sagt rett ut at hun ikke ønsker noe seriøst med deg. Sånn her holder menn på hele tiden. Opp til deg om du ønsker å fortsette kontakten på disse premissene eller ikke. Anonymkode: abcb4...7d8 True🙌🏻 Anonymkode: f51e9...e26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå