Gå til innhold

Peeptoe pumps

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som hver hvor jeg finner slike? ( Pumps med åpen tå? )

Anonymkode: aa416...b08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De var skikkelig NICE. Bare må ha et par slike. Prøvde å smiske litt med mannen min med at jeg snart har bursdag. Han sa jeg skal få dem i gave. Heldige meg❤️❤️❤️

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

De var skikkelig NICE. Bare må ha et par slike. Prøvde å smiske litt med mannen min med at jeg snart har bursdag. Han sa jeg skal få dem i gave. Heldige meg❤️❤️❤️

Gratulerer😍 Kjenner jeg ble skikkelig misunnelig her, får bare fortsette å spare😄

Anonymkode: 021d6...1b0

Skrevet
24 minutter siden, Peonjenta said:

Alt for høye  (12 cm)  det er vel bare fotomodeller som vet hvordan man skal gå fint på slike.  I tillegg er de ikke verdt prisen. 

Snakk for deg selv😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snakk for deg selv😉

Jeg trenger ikke 12 cm, jeg ER høy nok og går på 6-9 cm.  Men jeg har aldri sett noen som kan gå fint på så høye sko. 

Skrevet
22 minutter siden, Peonjenta said:

Jeg trenger ikke 12 cm, jeg ER høy nok og går på 6-9 cm.  Men jeg har aldri sett noen som kan gå fint på så høye sko. 

Har sett utallige som gjør det, meg selv inkludert😎

Skrevet
Peonjenta skrev (14 timer siden):

Alt for høye  (12 cm)  det er vel bare fotomodeller som vet hvordan man skal gå fint på slike.  I tillegg er de ikke verdt prisen. 

Effektiv høyde 10cm da den har en 2cm platform under forfoten. Det synes jeg er uproblematisk å gå elegant i. I hvert fall for en stund. 

• Liker 2
Skrevet
Peonjenta skrev (På 20.9.2021 den 21.42):

Fantastisk elegante og sexy sko. Kjærsten min har de skoene, Det er helt rått når hun tar på disse. - og - Hun kan gå i dem.

Peonjenta skrev (På 20.9.2021 den 21.42):

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...