AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 Hva enn jeg gjør så er jeg alltid en feil. for moren min er jeg aldri smart nok, eller oppfører meg bra nok, jeg er ikke "riktig menneske". selv om jeg fikk femmere eller seks til fem, var det ikke bra nok for henne, jeg må være best. helt siden jeg var liten har hun fortalt meg at det feiler meg noe, at noe er galt med hodet mitt, og alt negativt som skjer er min feil. hun kjefter på meg for at jeg oppfører meg dårlig og er "sur" hele tiden. jeg blir bare så tom av å se henne. jeg føler jeg hater henne, men prøver hele tiden å bli bra nok for henne. jeg føler meg som et frankenstein monster, noe hun har skapt men aldri blir fornøyd med. hun spør hele tiden hva som skjedde med meg. unnskyld for at jeg ikke er like glad som før, jeg har vært lei meg lenge, men skjult det. unnskyld for at datteren din forsvant. hun forsvant når du kalte meg en feil. jeg prøver alltid å bli bra nok, men jeg vet ikke hvor mye lenger jeg klarer å kjempe for deg mer. skulle ønske du bare sa at du var stolt av meg, bare en gang. 💔 Anonymkode: 0e084...5e0 3
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Jeg tenker du har godt av å ta avstand til din mamma nå. Hun bryter deg ned, og det skal ikke en mamma gjøre. Du må ta ansvar selv ved å bygge deg opp på egenhånd, hvorav ta avstand fra det som bryter deg ned. Anonymkode: d1bb7...3d5 11
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 Hei💗 Jeg er stolt av deg. Stolt av at du er så reflektert og at du kjemper så hard. Men dette er ikke din kamp. Du må finne en måte å gi slipp på dette, for det er ikke dine problemer, det er hennes. Du er god nok i massevis akkurat som du er💗jeg lover.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #4 Skrevet 20. september 2021 Du må slutte å Være bra nok for henne, du må bli bra nok for deg selv. For du kommer aldri til å leve opp til hennes forventninger for deg, du må være fornøyd med den du er. Det er fryktelig tungt og vanskelig, jeg har måtte gjøre det selv. Det kommer utrolig mye følelser med det, sorg og mot. Anonymkode: d2190...ffc 7
Metalbitch Skrevet 20. september 2021 #5 Skrevet 20. september 2021 Ikke alle mammaer er bra for en. Har selv en mamma som har gjort livet surt for meg i mange år. Nå er hun død og jeg er glad for det. Nå slipper jeg å forholde meg til henne. Ta avstand, dette er ikke en støttende forelder, dette er en forelder som lar skylden for sitt elendige liv - gå ut over deg.... dette er ikke din skyld og ikke ditt ansvar. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #6 Skrevet 20. september 2021 Hvor gammel er du? Anonymkode: cc90c...576
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #7 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva enn jeg gjør så er jeg alltid en feil. for moren min er jeg aldri smart nok, eller oppfører meg bra nok, jeg er ikke "riktig menneske". selv om jeg fikk femmere eller seks til fem, var det ikke bra nok for henne, jeg må være best. helt siden jeg var liten har hun fortalt meg at det feiler meg noe, at noe er galt med hodet mitt, og alt negativt som skjer er min feil. hun kjefter på meg for at jeg oppfører meg dårlig og er "sur" hele tiden. jeg blir bare så tom av å se henne. jeg føler jeg hater henne, men prøver hele tiden å bli bra nok for henne. jeg føler meg som et frankenstein monster, noe hun har skapt men aldri blir fornøyd med. hun spør hele tiden hva som skjedde med meg. unnskyld for at jeg ikke er like glad som før, jeg har vært lei meg lenge, men skjult det. unnskyld for at datteren din forsvant. hun forsvant når du kalte meg en feil. jeg prøver alltid å bli bra nok, men jeg vet ikke hvor mye lenger jeg klarer å kjempe for deg mer. skulle ønske du bare sa at du var stolt av meg, bare en gang. 💔 Anonymkode: 0e084...5e0 Først og fremst, selv om jeg ikke er moren din så sender jeg deg en god, varm og støttende mamma-klem. Du ER god nok som du er. ALLE gjør feil! Det er derfor vi skriver med blyant og har viskelær, eller penn og blanco eller pc der man trykker og retter opp feil. Man LÆRER av feil. Det er BRA å gjøre feil innimellom. Og DU, du er langitfra en feil. Det moren din holder på med er en ekstremt stor feil. Å ikke støtte opp om barnet sitt er en feil. Jeg skulle ønske jeg kunne tatt en real alvorsprat med din mor. Dette er ikke bra for deg i det hele tatt. Hvor gammel er du? Å få 5/6 og 6 er jo ufattelig bra. Jeg undres hva det koster av DEG å holde den standarden? Er du god til å ta vare på deg selv, nyte livets fine ting, være med venner og gjøre gode ting for deg selv? Ikke at man ikke klarer begge deler, jeg bare håper at du klarer å ta vare på DEG inni her. Snakk skikkelig med din mor. At du trenger at hun støtter deg. For det hun holder på med bryter deg ned. Har du noen du kan prate med? Din far evt, helsesykepleier på skolen, en venn, en lærer, en trener.. En eller annen som er god mot deg? Jeg håper du forstår, du er ikke en feil. Du gjør ditt beste, og ditt beste er mer enn bra nok. Gjør feil, det er helt greit å gjøre. Det er slik man lærer i livet. God, god klem ❤️ Anonymkode: 2ecd9...711 3
Sunnys Skrevet 21. september 2021 #8 Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Først og fremst, selv om jeg ikke er moren din så sender jeg deg en god, varm og støttende mamma-klem. Du ER god nok som du er. ALLE gjør feil! Det er derfor vi skriver med blyant og har viskelær, eller penn og blanco eller pc der man trykker og retter opp feil. Man LÆRER av feil. Det er BRA å gjøre feil innimellom. Og DU, du er langitfra en feil. Det moren din holder på med er en ekstremt stor feil. Å ikke støtte opp om barnet sitt er en feil. Jeg skulle ønske jeg kunne tatt en real alvorsprat med din mor. Dette er ikke bra for deg i det hele tatt. Hvor gammel er du? Å få 5/6 og 6 er jo ufattelig bra. Jeg undres hva det koster av DEG å holde den standarden? Er du god til å ta vare på deg selv, nyte livets fine ting, være med venner og gjøre gode ting for deg selv? Ikke at man ikke klarer begge deler, jeg bare håper at du klarer å ta vare på DEG inni her. Snakk skikkelig med din mor. At du trenger at hun støtter deg. For det hun holder på med bryter deg ned. Har du noen du kan prate med? Din far evt, helsesykepleier på skolen, en venn, en lærer, en trener.. En eller annen som er god mot deg? Jeg håper du forstår, du er ikke en feil. Du gjør ditt beste, og ditt beste er mer enn bra nok. Gjør feil, det er helt greit å gjøre. Det er slik man lærer i livet. God, god klem ❤️ Anonymkode: 2ecd9...711 Godt skrevet ❤️ 1
Gjest tranedatter Skrevet 21. september 2021 #9 Skrevet 21. september 2021 Det er din mamma som ikke er bra nok for deg, kjære TS! ❤️ Du er reflektert, modig, sterk, og tross behandlingen fra din mor så får du gode karakterer. jeg mistenker du ikke er så gammel enda? Har du noen du kan snakke med? Lærer, venninne, far? Andre i familien? Du kan også snakke med lege eller helsesøster. Du er verdifull. Klem til deg! Fra en annen mamma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå