AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 kjæresten min har en stor og snill familie. De er sosiale mennesker som ofte har ganske vanlige sammenkomster + en del arrangementer ellers i året som jeg får være med på. Jeg derimot har ikke slike ting jeg kan ta han med på. Familien er liten og ikke sosial derav lite sosialt jeg kan ta han med på. Syns det er synd. er det flere som tenker slik? Anonymkode: 32c03...5ac
got2go Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Nei, hvorfor skal det være det? Familier er forskjellige. 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): kjæresten min har en stor og snill familie. De er sosiale mennesker som ofte har ganske vanlige sammenkomster + en del arrangementer ellers i året som jeg får være med på. Jeg derimot har ikke slike ting jeg kan ta han med på. Familien er liten og ikke sosial derav lite sosialt jeg kan ta han med på. Syns det er synd. er det flere som tenker slik? Anonymkode: 32c03...5ac Ja, etter vi fikk barn så merkes det veldig godt. Jeg har alltid levd slik så man blir vakt til det. Som regel har alle en mer sosial familie enn hva jeg har. Anonymkode: 1ad55...c37
Eneri Skrevet 20. september 2021 #4 Skrevet 20. september 2021 Er ikke familien med på noe sosialt som du inviterer til heller? Hvis du initierer grillkveld hos dere, eller spør om dere skal dra på hyttetur sammen ei helg, takker de nei da? Ikke alle har 'driven' til å invitere hjem til seg, men kanskje kan dere omgås dem sosialt likevel? 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #5 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): kjæresten min har en stor og snill familie. De er sosiale mennesker som ofte har ganske vanlige sammenkomster + en del arrangementer ellers i året som jeg får være med på. Jeg derimot har ikke slike ting jeg kan ta han med på. Familien er liten og ikke sosial derav lite sosialt jeg kan ta han med på. Syns det er synd. er det flere som tenker slik? Anonymkode: 32c03...5ac Familier er forskjellige. Det er nå bare slik. Anonymkode: 90541...a42 4
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #6 Skrevet 21. september 2021 Kan du ikke ta han med på kino da? Han dør vel ikke av at familien din ikke inviterer på hytteturer og grillfester? Han får jo sikkert tilfredsstilt det behovet hos sin familie + at dere kan invitere på grilling. Det er ingen regel på at hver familie MÅ invitere på like mange sosiale events for at det skal være rettferdig Anonymkode: 25b4d...b8e 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #7 Skrevet 21. september 2021 Har mannen utrykket noe sorg over å ikke ha svigerfamilie å være på selskapet hos? De fleste menn ville priset seg lykkelig 😅 Nei da, litt kategoriserende nå. Men helt ærlig, dette er ikke noe du behøver å gruble på! Familier er forskjellige. Sett heller skikkelig pris på din svigerfamilie og hvor heldig du er som har de og samboer. Anonymkode: f4c44...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #8 Skrevet 21. september 2021 Familien til eksen var alltid på tilbudssiden når det kom til sammenkomster osv, men vi ble invitert med og dro dit for å få kontra beskjed etter et par timer at vi var invitert som barnevakt.. sluttet å dra på sammenkomster pga det alltid var en baktanke som ikke gagnet oss. Med nåværende samboer er det sjeldent sammenkomster og jeg synes det egentlig er ganske ok. Anonymkode: b8a18...9e1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #9 Skrevet 21. september 2021 Min kjæreste har så å si null kontakt med familie (for øvrig bor de i et naboland). Jeg er i grunn bare happy med at jeg ikke blir trukket med på familiesammenkomster og alskens bursdager og feiringer i en svigerfamilie. Synes sånt er slitsomt samme hvor flott svigerfamilien kan være. Anonymkode: 4f350...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå