Gå til innhold

Ble satt i gang uke 38 og da hadde jeg allerede 3 cm og var veldig moden. Tror dere fødsel ville startet av seg selv om ikke lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan man gå med 3 cm og veldig moden mormunn? Jeg ble satt i gang på grunn av svangerskapsdiabetes og da jeg kom inn forberedte de meg på at jeg ikke kom til å være moden fordi det var veldig tidlig. Men da de sjekket hadde jeg 3 cm og var veldig moden. Tror dere fødselen ville skjedd av seg selv om ikke lenge hvis jeg ikke ble satt i gang? Fødselen tok 5 timer fra de tok vannet. 

Anonymkode: cfbf4...bf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gikk vannet etter en modningstablett, jeg tror fødselen skulle startet den dagen. Stol på magefølelsen. Sykehuset innrømmer ikke sånn for alt det er verdt. 

Anonymkode: 5569e...f59

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her gikk vannet etter en modningstablett, jeg tror fødselen skulle startet den dagen. Stol på magefølelsen. Sykehuset innrømmer ikke sånn for alt det er verdt. 

Anonymkode: 5569e...f59

Sykehuset kan da ikke innrømme at fødselen ville startet da eller da hvis man ikke ble satt igang? Det er jo ingen som vet når en fødsel skal starte? Sykt teit kommentar

Anonymkode: 17031...cb2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...