Gå til innhold

Hvem er elskerinnen til samboeren min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Jeg behøver sårt hjelp fra dere.

Over en lengre periode har jeg hatt en sterk mistanke om at min samboer er utro.
Jeg har vært på en del jobbreiser de siste 6 månedene. Hver gang jeg kommer hjem igjen kan jeg finne tegn til at det har vært noen der. Som blant annet: 2 vinglass, sokker og truser som ikke er mine, lusespenner(jeg bruker ikke dette) og det forsvinner kondomer fra pakken vår.

Jeg har konfrontert samboeren min med dette. Han blånekter, selvsagt! 
Jeg behøver noe mer konkret for å få fersket han før jeg blir gal. Har dere noen tips? 
Jeg har sjekket mobilen hans ved jevne mellomrom. Der har jeg ikke funnet noe. 

Hvem kan denne kvinnen være? Hun må da vite at han er i et samboerskap og har barn da det ligger leker strødd rundt her. Dette gjør meg ordentlig kvalm. 

Anonymkode: c3669...663

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I ditt tilfelle hadde jeg satt opp et kamera hjemme. 

Anonymkode: 8efd8...132

• Liker 32
Skrevet

Spionere på ham når han er ute? Installere spionvare på PC/nettbrett?  Si at du reiser bort en helg, hold deg i nærheten og følg med, få barnevakt til ungen/e og bo i bilen i helgen. 
Eller kanskje ta en ordentlig prat. 

Anonymkode: 815e6...731

• Liker 7
Skrevet

Om historien er sann så er det iallefall ei som ønsker at det oppdages 🤷‍♀️

Anonymkode: dc735...5f7

• Liker 27
Skrevet

Det er ikke meg! 

Anonymkode: c957e...d16

• Liker 11
Skrevet

Ta en hvitløgn. To uker i forveien forteller du ham at du må reise bort fra fredag til lørdag. Da rekker han å gi henne beskjed og legge planer sammen. Prøv da å ta ham på fersk gjerning. 

Anonymkode: 00e08...e8d

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hei! 

Over en lengre periode har jeg hatt en sterk mistanke om at min samboer er utro.
Jeg har vært på en del jobbreiser de siste 6 månedene. Hver gang jeg kommer hjem igjen kan jeg finne tegn til at det har vært noen der. Som blant annet: 2 vinglass, sokker og truser som ikke er mine, lusespenner(jeg bruker ikke dette) og det forsvinner kondomer fra pakken vår.

Jeg behøver noe mer konkret for å få fersket han før jeg blir gal. Har dere noen tips? 

Hvem kan denne kvinnen være? Hun må da vite at han er i et samboerskap og har barn da det ligger leker strødd rundt her. Dette gjør meg ordentlig kvalm. 

Har du sjekket bestevenner på snap? Evt når du skal sende en snap og de mest brukte dukker opp? 

Anonymkode: e98c7...d0c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ta en hvitløgn. To uker i forveien forteller du ham at du må reise bort fra fredag til lørdag. Da rekker han å gi henne beskjed og legge planer sammen. Prøv da å ta ham på fersk gjerning. 

Jeg hadde gjort dette. 

Eller lage en fiktiv jobbreise hvis du bare er borte i ukedagene. 

Anonymkode: 3d424...b2f

• Liker 11
Skrevet

Han nekter for hva? Han kan jo ikke benekte at han har hatt besøk. Det er jo to vinglass der, hvordan forklarer han det? 

Om du finner brukte truser som ikke er dine skjønner jeg ikke hvorfor du fortsatt er sammen med fyren

Anonymkode: c98b9...705

• Liker 37
Skrevet

Du kan jo:

-Installere skjult kamera med bevegelsessensor ved inngangsdøren (slik som Ring dørklokker har, men jeg antar at mannen skjønner tegningen dersom du setter opp en slik, så jeg tenker noe som er lettere å skjule)

-Eller så sier du til mannen din at du må på jobbreise fra tirsdag morgen til onsdag ettermiddag neste uke, og forsøker å ferske han. Dersom du i tillegg hadde fått opp et kamera et sted (kanskje type «nanny cam» innendørs dersom du ikke finner og får montert opp noe med bevegelsessensor ved inngangsdøren) slik at du vet at du ikke bommer så hadde det vært best. Dersom han og elskerinnen av en eller annen grunn ikke møtes når du skal «ferske» de så misser du jo sjansen din siden mannen blir mistenksom. 

Anonymkode: 81954...4a4

• Liker 4
Skrevet (endret)

Trenger du noe mer bevis enn du allerede har? 

Sokker, truser og hårspenner er liksom ikke noe som bare havner der. Og om det var fordi mamma eller søster var på besøk så kan han jo bare si det.  

Du trenger ikke noen flere bevis, det er bare å flytte. Dessverre ❤

Har ikke så mye å si hvem dama er, men du finner nok ut av det etterhvert selv uten skjulte kameraer...

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Om historien er sann så er det iallefall ei som ønsker at det oppdages 🤷‍♀️

Anonymkode: dc735...5f7

Ts her. Historien er sann! Samboeren min kommer aldri til å innrømme utroskap. 
Man glemmer ikke å ta på seg trusa og sokkene på vei ut døra.
Ettersom hun er såpass tøff at hun kommer hjem til mitt hus for å ha sex med min samboer kunne hun også hatt baller til å sende meg en melding:) 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Takk for et fint tips! Dette skal jeg prøve å få til. 

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du sjekket bestevenner på snap? Evt når du skal sende en snap og de mest brukte dukker opp? 

Anonymkode: e98c7...d0c

Nei, dette har jeg ikke gjort. Jeg har kun «sveipet» til venstre for å se hvem han har pratet med sist. 

• Liker 3
Skrevet

Og ja, egentlig enig med de som sier det bare er å dra uansett. Han er åpenbart utro, har det noe å si hvem det er? (selv om jeg skjønner at det er interessant å vite)

Anonymkode: 3d424...b2f

• Liker 3
Skrevet

Har du sjekket vipps? Vet mange bruker den til å prate sammen 

Anonymkode: 31106...cdb

• Liker 9
Skrevet

Venninnen min satte opp lydopptaker som aktivertes av lyder (mistenkte at mannen ringte elskerinnen når han gikk ut «for å røyke». Magefølelsen stemte godt der. Reis «bort» en helg og se om noe skjer. Det er vondt når man har masse indisier, men ingenting konkret, og mannen i tillegg blånekter.

Anonymkode: ed7b2...59e

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hei! 

Mannen er vel den som burde gjort deg kvalm...

Skrevet

Trenger du virkelig flere bevis enn du allerede har? Hvorfor må du vite HVEM hun er?

dra med en gang. Han er ikke verdt å få

psykiske problemer av

Anonymkode: 740c3...4ee

• Liker 7
Skrevet

Du kan som andre skriver, ta en hvit løgn og satse på å ta dem på fersken. Men om det ikke passer for henne å komme akkurat den kvelden/helgen, så har du jo brukt opp sjansen din. 

Syns tipset med lydopptaker som aktiveres av lyd kan være en bedre løsning. Ha den på soverommet eller noe. Eventuelt kamera, men det kan tenkes at samboeren din oppdager det. 

Han er garantert utro, noe annet vil overraske. Men skjønner at du vil ha bevis for å være helt sikker.

Anonymkode: 45d07...546

• Liker 8
Skrevet

Ville satt opp kamera. Eller sagt at du skulle bort en helg også fulgt med på huset fra avstand og tatt han på fersken 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...