Gå til innhold

Ville du latt din datter på 12 år gå i en kjole som var 10 cm ned fra rumpa i et bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du? Og med høyhælte sko?

Anonymkode: c36f2...3cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI

Anonymkode: 76863...1ed

• Liker 8
Skrevet

Et slikt antrekk har ingenting på en 12-åring å gjøre (eller noen andre heller, for den saks skyld), bryllup eller ei.

Anonymkode: d9173...68e

• Liker 11
Skrevet

Nei, hun får heller ikke gå med korte shorts og magetopper til hverdags heller. Noe som virker å være det eneste man får kjøpt til småjenter nå om dagen 🙄

Anonymkode: 765c8...044

• Liker 5
Skrevet

På ingen måte! 

Anonymkode: 377eb...a3b

• Liker 2
Skrevet

Synes ikke så kort kjole passer seg i bryllup uansett alder.

Anonymkode: 38c34...150

• Liker 12
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: d8adc...308

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig ikke, det er ikke passende i noen bryllup uansett alder. Det er bare å forklare at korte kjoler ikke er akseptabelt i bryllup.

Anonymkode: 16a8e...bd9

• Liker 7
Skrevet

Kommer jo veldig an på kjolen. Er den løs og "jentete" er det vel greit, men er det en tettsittende sak med synlig stringtruse under har den ikke noe på en 12-åring å gjøre.

Anonymkode: c44dd...f56

Skrevet

Nei!

Anonymkode: c8739...a6f

Skrevet

Ville ikke latt min voksne datter gjøre noe så tacky. Et barn vet ikke bedre så du får forklare at det ikke passer. 

Anonymkode: 5e34d...312

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ville du? Og med høyhælte sko?

Anonymkode: c36f2...3cf

Verken i bryllup eller i andre anledninger. Det passer seg generelt ikke for en liten jentunge og ingen bør kle seg sånn i et bryllup.

Anonymkode: 7b6f8...3c2

Skrevet

En sånn kjole passer ikke i bryllup uansett alder synes jeg da...

Skrevet

Ja.

Hvis hun var en halv meter høy.

Men bare da.

• Liker 1
Skrevet

INGEN bør gå i så kort kjole i bryllup!

Min evt 12-åring ville ikke fått gå med så kort "kjole" i noensomhelst anledning... muligens på stranda

• Liker 2
Skrevet

Hadde sagt som sant var at man har mer knelange kjoler i bryllup, fokus skal være på bruden blah, blah. Skoa hadde jeg ikke brydd meg like mye om, mulig de blir sparket av etterhvert uansett.

Anonymkode: 56f36...91b

• Liker 1
Skrevet

Nei, i de fleste bryllup jeg har vært har kleskoden vært knekort eller lenger. Det er en del av allmenndannelsen og lære hvilken påkledning som forventes ved ulike anledninger.

Anonymkode: 8b1ca...abe

Skrevet

En slik kjole hører ikke hjemme hos noen som helst i et bryllup. Verken den smekre tjueåringen eller oldemor på 90.

Anonymkode: 0709a...601

Skrevet

Haha nei. Man kler seg anstendig til slike anledninger, utenom og altså men i til slike anledninger så må man gjøre en innsats om man ikke har vett til det fra før.

Her skal skjørt/kjole  helst gå rett nedenfor knærne, til nøds over men høyere opp enn det er bare vulgært både til store og små, tynne og tjukke. Dagen blir jo ødelagt om du skal løpe rundt å passe på at ræva ikke faller utforbi.

Anonymkode: c86c1...ec7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...