AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 Jeg er selv en kvinne som ikke liker sex og er derfor singel da alle menn jeg så langt har truffet på vil ha det. Sex gir meg ingenting og det er noe som jeg i tidligere forhold har planlagt og gledet meg til å bli ferdig med på lik linje med jobbmøter, oppvask, støvtørking osv. I tidligere forhold har jeg tvunget meg selv til å ta initiativ men nå kjenner jeg at jeg ikke orker å late som mer og vil heller leve alene resten av livet om jeg ikke kan få en mann som heller ikke vil ha sex. Jeg ønsker jo såklart å få være i et forhold, men det er vanskelig når man blir avvist så fort de finner ut at sex er noe jeg helst vil ha minst mulig av eller slippe. Kunne en mannlig incel tenke seg å være sammen med en som meg? Jeg er ganske pen, får mye oppmerksomhet fra menn på byen og har en helt vanlig jobb og sosialt liv, det eneste "ripa i lakken" er jo at jeg har ikke eksisterende sexlyst. Incels sier ofte at de ikke kan få dame i det hele tatt, men hadde de takket ja til en som meg? Pen, snill men null sexlyst? Anonymkode: d41c0...1e6 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Hvor i landet bor du? Anonymkode: 6f941...7c6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor i landet bor du? Anonymkode: 6f941...7c6 Nord-Norge. Anonymkode: d41c0...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #4 Skrevet 20. september 2021 Incels er forbannet på samfunnet fordi de ikke får sex, så jeg tror neppe det er veien å gå. Finn heller en mann som er aseksuell og som ønsker det samme som deg i et forhold. De finnes de også. Tror det finnes en forening for aseksuelle? Anonymkode: 90477...b70 16
Realverdien Skrevet 20. september 2021 #5 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er selv en kvinne som ikke liker sex og er derfor singel da alle menn jeg så langt har truffet på vil ha det. Sex gir meg ingenting og det er noe som jeg i tidligere forhold har planlagt og gledet meg til å bli ferdig med på lik linje med jobbmøter, oppvask, støvtørking osv. I tidligere forhold har jeg tvunget meg selv til å ta initiativ men nå kjenner jeg at jeg ikke orker å late som mer og vil heller leve alene resten av livet om jeg ikke kan få en mann som heller ikke vil ha sex. Jeg ønsker jo såklart å få være i et forhold, men det er vanskelig når man blir avvist så fort de finner ut at sex er noe jeg helst vil ha minst mulig av eller slippe. Kunne en mannlig incel tenke seg å være sammen med en som meg? Jeg er ganske pen, får mye oppmerksomhet fra menn på byen og har en helt vanlig jobb og sosialt liv, det eneste "ripa i lakken" er jo at jeg har ikke eksisterende sexlyst. Incels sier ofte at de ikke kan få dame i det hele tatt, men hadde de takket ja til en som meg? Pen, snill men null sexlyst? Anonymkode: d41c0...1e6 Neppe. De vil vel føle at du driver gjøn med dem, og utnytter dem for deres bidrag på hus og billån. Noe de fleste normale menn ville følt. Som noen sier, så finnes det aseksuelle menn, noen av disse er forresten skaphomser som av forskjellige grunner ikke deltar på kjøttmarkedet. Disse kan du nok få noe utbytte av å være lamme.
Realverdien Skrevet 20. september 2021 #6 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Incels er forbannet på samfunnet fordi de ikke får sex, så jeg tror neppe det er veien å gå. Incels har det vel først og fremst vondt med seg selv? Opplever ikke at sinne er deres fremste definikator. Om det er et ord. 2
applestories Skrevet 20. september 2021 #7 Skrevet 20. september 2021 Realverdien skrev (10 minutter siden): Neppe. De vil vel føle at du driver gjøn med dem, og utnytter dem for deres bidrag på hus og billån. Noe de fleste normale menn ville følt. Som i at hun har sex med andre bak ryggen på dem i stedet, eller at hun undertrykker egen sexlyst for å "gjøre narr" av dem?
Realverdien Skrevet 20. september 2021 #8 Skrevet 20. september 2021 applestories skrev (2 minutter siden): Som i at hun har sex med andre bak ryggen på dem i stedet, eller at hun undertrykker egen sexlyst for å "gjøre narr" av dem? Jeg er så heldig at jeg IKKE har kone eller samboer. Men om jeg var så dum å slippe ei dame inn i hjemmet mitt, og hun IKKE ville ha sex med meg. Så ville det vel være naturlig å anta at hun får seg noe fra melkemannen? Halvparten av KG postene handler jo om dette. "Han er ikke interessert i sex med meg lenger, skal jeg gå?!" 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #9 Skrevet 20. september 2021 Realverdien skrev (1 minutt siden): Jeg er så heldig at jeg IKKE har kone eller samboer. Men om jeg var så dum å slippe ei dame inn i hjemmet mitt, og hun IKKE ville ha sex med meg. Så ville det vel være naturlig å anta at hun får seg noe fra melkemannen? Halvparten av KG postene handler jo om dette. "Han er ikke interessert i sex med meg lenger, skal jeg gå?!" I og med at jeg ikke liker sex så vil det være svært lite sannsynlig at jeg hadde fått meg noe på si. Jeg velger heller å være singel ut livet en å måtte ha noe med andres kjønnsorganer å gjøre igjen. Anonymkode: d41c0...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #10 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Incels er forbannet på samfunnet fordi de ikke får sex, så jeg tror neppe det er veien å gå. Finn heller en mann som er aseksuell og som ønsker det samme som deg i et forhold. De finnes de også. Tror det finnes en forening for aseksuelle? Anonymkode: 90477...b70 Jeg visste ikke at det var en forening for aseksuelle, gjelder dette også for oss som forelsker oss og føler oss tiltrukket? For det blir jeg jo, det er bare sexen som ødelegger alt 😅 Anonymkode: d41c0...1e6 2
Realverdien Skrevet 20. september 2021 #11 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I og med at jeg ikke liker sex så vil det være svært lite sannsynlig at jeg hadde fått meg noe på si. Jeg velger heller å være singel ut livet en å måtte ha noe med andres kjønnsorganer å gjøre igjen. Anonymkode: d41c0...1e6 Du sier det nå. Så treffer du Kong Pikk og forelsker deg i ham. Foruten de som har overlevd overgrep, og noen andre med tunge traumer, så er det ikke noe problem å få smaken og sansen for sex. Selv om man så klart har forskjellige nivåer på driftene.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #12 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Incels er forbannet på samfunnet fordi de ikke får sex, så jeg tror neppe det er veien å gå. Finn heller en mann som er aseksuell og som ønsker det samme som deg i et forhold. De finnes de også. Tror det finnes en forening for aseksuelle? Anonymkode: 90477...b70 Men de påstår jo at det handler om nærhet og kroppskontakt, ikke bare sex. Da burde jo Ts være aktuell. Anonymkode: 487b3...880 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #13 Skrevet 20. september 2021 Realverdien skrev (7 minutter siden): Du sier det nå. Så treffer du Kong Pikk og forelsker deg i ham. Foruten de som har overlevd overgrep, og noen andre med tunge traumer, så er det ikke noe problem å få smaken og sansen for sex. Selv om man så klart har forskjellige nivåer på driftene. Det finnes ingen magiske peniser. Anonymkode: 487b3...880 10
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #14 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men de påstår jo at det handler om nærhet og kroppskontakt, ikke bare sex. Da burde jo Ts være aktuell. Anonymkode: 487b3...880 Jeg liker nærhet og kroppskontakt, så det er ikke noe problem. Problemet så langt har vært å finne noen å dele det med som ikke også skal prøve å overbevise meg om at bare jeg lar han knulle meg og "frelse meg med pikken sin " så skal han nok overbevise meg om at jeg digger sex. Det er nemlig det som ofte skjer når jeg møter menn og det er jeg så lei av.. Anonymkode: d41c0...1e6 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #15 Skrevet 20. september 2021 Grunnen til at incels sutrer er vel fordi de ikke får sex (og helst med den mest attraktive dama i gata) så et forhold med en aseksuell er vel ikke akkurat løsningen. Anonymkode: f18b3...991 6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #16 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Grunnen til at incels sutrer er vel fordi de ikke får sex (og helst med den mest attraktive dama i gata) så et forhold med en aseksuell er vel ikke akkurat løsningen. Anonymkode: f18b3...991 Jeg tror et forhold med en aseksuell er mye mer fornuftig enn et forhold med en som er sint fordi han ikke får sex. Anonymkode: 28798...4ae 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #17 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg er selv en kvinne som ikke liker sex og er derfor singel da alle menn jeg så langt har truffet på vil ha det. Sex gir meg ingenting og det er noe som jeg i tidligere forhold har planlagt og gledet meg til å bli ferdig med på lik linje med jobbmøter, oppvask, støvtørking osv. I tidligere forhold har jeg tvunget meg selv til å ta initiativ men nå kjenner jeg at jeg ikke orker å late som mer og vil heller leve alene resten av livet om jeg ikke kan få en mann som heller ikke vil ha sex. Jeg ønsker jo såklart å få være i et forhold, men det er vanskelig når man blir avvist så fort de finner ut at sex er noe jeg helst vil ha minst mulig av eller slippe. Kunne en mannlig incel tenke seg å være sammen med en som meg? Jeg er ganske pen, får mye oppmerksomhet fra menn på byen og har en helt vanlig jobb og sosialt liv, det eneste "ripa i lakken" er jo at jeg har ikke eksisterende sexlyst. Incels sier ofte at de ikke kan få dame i det hele tatt, men hadde de takket ja til en som meg? Pen, snill men null sexlyst? Anonymkode: d41c0...1e6 Nei. Incels vil aldri godta det. Men en ordentlig mann med gode verdier som er ensom kan finne på å mene at det er en god ordning. Anonymkode: 76730...7f5 2
Cuntzilla Skrevet 20. september 2021 #18 Skrevet 20. september 2021 (endret) Er ikke hele poenget med - og betydningen av ordet - incel at de lever i ufrivillig sølibat, altså at de ikke vil være seksuelt avholdne? Det at kvinner ikke vil ha sex med dem er jo hele problemet, da er det vel ikke en spesielt god løsning å bli sammen med nok en kvinne som ikke vil ha sex med dem.. Du må jo heller finne noen aseksuelle eller som ikke synes det er så viktig, de finnes de også. Endret 21. september 2021 av Cuntzilla 7
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #19 Skrevet 20. september 2021 Hadde du laget denne tråden for 4-5 år siden, kunne jeg gitt deg kontaktinformasjonen til eksen min. Han eier ikke verken sexlyst eller potens, så det hadde passet perfekt. Fra spøk til alvor. Jeg tror at det er såpass skambelagt for en mann å innrømme at han er aseksuell, at det nok ikke vil være lett å finne en som faktisk er det. Hvis det finnes en forening for aseksuelle, så er nok det i så fall veien å gå. Incel tror jeg vil være et realt bomskudd. Anonymkode: 717b8...be4 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #20 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg visste ikke at det var en forening for aseksuelle, gjelder dette også for oss som forelsker oss og føler oss tiltrukket? For det blir jeg jo, det er bare sexen som ødelegger alt 😅 Anonymkode: d41c0...1e6 Du kan sjekke ut AVEN Norge. Anonymkode: fa323...750
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå