AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Del Skrevet 20. september 2021 Hei! Jeg er på utkikk etter en selvbrunning, må absolutt ikke være no fancy, men så lenge den gjør jobben, det vil si - ingen skjolder, trekker inn fort, og ikke smitter av. Bonus om den lukter nogenlunde og Noe tips? Anonymkode: 44b4e...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maranta Skrevet 20. september 2021 #2 Del Skrevet 20. september 2021 Jeg er veldig fornøyd med Bondi Sands sin self tanning foam. Får alltid jevn farge med påføringsvott, og den sitter lenge på huden dersom jeg skrubber huden dagen før påføring. Opplever ikke at den har smittet av på klær. Syns at den forsvinner pent sammenlignet med andre merker jeg har prøvd, som ser flekkete ut etter et par dager. Lukter litt mens det virker, men lukta forsvinner med en gang jeg dusjer. Ser at de er på tilbud hos Vita og Cubus av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 20. september 2021 #3 Del Skrevet 20. september 2021 Jeg brukte st. Morits før og den er helt grei, den gjør jobben sin. 60-100 kr avhengig av hvilken butikk. Oppdaget er merke som heter Sunkissed (medium foam har rosa flaske ihvertfall), og den lukter MYE bedre. 100 kr, men har kun finnet den på coop Obs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. september 2021 #4 Del Skrevet 20. september 2021 Kjøpte Bondi Sands selvbruningsdråper nylig til ansiktet, brukt de to kvelder på rad med 6-7 dr men den har lite effekt. Skulle være best i test men. Liker skummet til St Tropes, dette: https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/kroppspleie/st-tropez-self-tan-classic-bronzing-mousse-watermelon-200-ml,5030322?gclid=CjwKCAjw4qCKBhAVEiwAkTYsPA7luTrX1-i2mpT3D8hZN0t-SC9Ewdj0ysi5oNvIyoNFMMy0te0PfRoCjpsQAvD_BwE Det smitter mye over på sengetøy, bare så du er klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #5 Del Skrevet 20. september 2021 Trish skrev (2 timer siden): Jeg brukte st. Morits før og den er helt grei, den gjør jobben sin. 60-100 kr avhengig av hvilken butikk. Oppdaget er merke som heter Sunkissed (medium foam har rosa flaske ihvertfall), og den lukter MYE bedre. 100 kr, men har kun finnet den på coop Obs. Skal sjekkes ut! Hva er det som gjør den dårlig da? Anonymkode: 44b4e...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #6 Del Skrevet 20. september 2021 Maranta skrev (3 timer siden): Jeg er veldig fornøyd med Bondi Sands sin self tanning foam. Får alltid jevn farge med påføringsvott, og den sitter lenge på huden dersom jeg skrubber huden dagen før påføring. Opplever ikke at den har smittet av på klær. Syns at den forsvinner pent sammenlignet med andre merker jeg har prøvd, som ser flekkete ut etter et par dager. Lukter litt mens det virker, men lukta forsvinner med en gang jeg dusjer. Ser at de er på tilbud hos Vita og Cubus av og til Så spennende ut! Bruker du medium-dark? Anonymkode: 44b4e...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maranta Skrevet 20. september 2021 #7 Del Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så spennende ut! Bruker du medium-dark? Anonymkode: 44b4e...aa2 Nei, jeg bruker light/medium. Jeg har så lys hudtone, er redd det vil se rart ut om jeg prøver en mørkere variant 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 20. september 2021 #8 Del Skrevet 20. september 2021 St.Moriz one hour tan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 20. september 2021 #9 Del Skrevet 20. september 2021 Jeg har nylig prøvd Glød Sophie Elise mousse, fornøyd både med resultat og holdbarhet😊 299,- til vanlig, men 25% på Cubus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #10 Del Skrevet 20. september 2021 Saph skrev (6 minutter siden): St.Moriz one hour tan Delte meninger ser jeg, på blivakker. Men du har topp erfaring med den? Anonymkode: 44b4e...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 20. september 2021 #11 Del Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Delte meninger ser jeg, på blivakker. Men du har topp erfaring med den? Anonymkode: 44b4e...aa2 Ellers hadde jeg ikke anbefalt den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #12 Del Skrevet 20. september 2021 Saph skrev (2 minutter siden): Ellers hadde jeg ikke anbefalt den. Er fargen veldig mørk? Anonymkode: 44b4e...aa2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #13 Del Skrevet 20. september 2021 Jeg er helt frelst av Bondi Sands i dark! Normalt så er jeg veldig blek med en blå undertone og Bondi Sands ser naturlig ut og ikke oransje (slik jeg har erfaring med fra mange andre selvbruninger). Den er lett å påføre, lukter ikke spesielt mye (når man har dusjet så går lukten helt bort), varer lenge, og forsvinner nokså naturlig. Den smitter heller ikke noe særlig over på klær (jeg kan gå med hvit bukse dagen etter med null problem, men kan se litt farge i liningen (fra døde hudceller) som går av i vask dersom jeg bruker buksen flere dager på rad) Anonymkode: 8a3a7...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #14 Del Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal sjekkes ut! Hva er det som gjør den dårlig da? Anonymkode: 44b4e...aa2 Er bare at st Moritz lukter mer typisk selvbruning enn den andre og når man har brukt en del selvbruning som meg så blir man veldig lei av lukta🤣 Anonymkode: d4751...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå