Ingebjørg Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 Jeg trenger en plasstilpasset skyvedørsgarderober. Ser det finnes et hav av ulike tilbydere, og jeg har ikke kapasitet til å dra rundt til alle og se. Er alene med en 2-åring og har ikke bil... Noen som har tatt denne runden selv og kan anbefale en leverandør både basert på gode, fleksible løsninger og god pris?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #2 Skrevet 22. november 2021 Bor i Bergen, og er veldig fornøyd med Slide. Men det er dyrt om du skal ha ukurante mål. Pga takhøyden, er ene skapet mitt på nesten 3 meters høyde. Det er kun på litt over 1 meter bredt, men kostet like mye som et med standard høyde på over 3 meters bredde. Anonymkode: 5dc49...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2021 #3 Skrevet 22. november 2021 Kjøpte skyvedørene (gulv-tak) fra Elfa på Maxbo, og innmat fra IKEA. Skulle fylle en hel vegg, så ble ganske mange skap og meter. Lengden på veggen gjorde at det gikk opp hos meg, så fikk da lekre skyvedører (ofte tilbud på Elfa hvis du er obosmedlem), samtidig som jeg fikk fleksibiliteten og alt det bra IKEA ruler på. Samlet til en ganske bra pris. Anonymkode: d8540...73e 2
Chantielle Skrevet 22. november 2021 #4 Skrevet 22. november 2021 Ryddet for reklame. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2021 #5 Skrevet 23. november 2021 Ikea har fått skyvedører som går på mål nå, er helt nytt. Nå har jeg godt kjennskap til ikea skapene, pax-løsningen er utrolig fleksibel, der du kan velge løsning helt etter hva du selv ønsker og trenger. Det er rimelig. Du kan kjøpe forskjellig innmat. De har esker som du kan dra ut og dermed får du sett alt du oppbevaring eks på øverste hylle. Prisen på skapene avhenger mye av hva slags innmat du velger, fancy skuffer vs nettingkurver etc. Vi hat ikea pax skap på soverommet og i gangen, godt fornøyd, men en bør feste de til veggen. Uansett hva du går for anbefaler jeg deg å bruke skuffløsninger nederst, om det er god dybde i skapene (50cm+) hvis du bruker hyller her, så blir det utrolig knotete å finne frem ting som er nederst. Dette er med mindre man oppbevarer koffert, store esker. Anonymkode: 619fa...0f3 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #6 Skrevet 26. november 2021 Anbefaler hvertfall å ligge langt unna Garderobemannen. Ville valgt Elfa eller Langlo. Koster litt, men er utrolig bra kvalitet. Anonymkode: 9a311...400 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå