Gå til innhold

Noen som fikk vite kjønn i uke 12-13?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ja, hvilken uke var du i?

Anonymkode: c9e9f...0e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 12+5 denne graviditeten, og absolutt ingen tvil om at det var gutt, veldig tydelig så vi kunne nok sett både penis og pung tidligere. 

• Liker 1
Skrevet

Nei, men ville heller ikke vite det 😅 De skrev det på en lapp til bf i svangerskap nr 2 som han fikk beskjed om å holde skjult for meg (han ønsket å vite, og fikk da beskjed om å holde det skjult for alle andre enn seg selv). Det var i uke 19. De så det ikke de gangene jeg var tidlig inne (uke 8-12), og da kan resultatet være noe usikkert. 

Lykke til, håper de finner ut av det for deres del 😊 Hvis ikke er det større sjans til ordinær UL 😊❤️

Anonymkode: 5155b...d24

• Liker 1
Skrevet

Var på TUL 12+5 (målt til 13+0) og jordmor mente veldig sikkert at det er en jente der inne. Får se hva OUL eventuelt sier og om det er riktig når den tid kommer:)

Anonymkode: 7f9c0...095

Skrevet

Fikk vite det i uke 10 da vi fikk resultatene fra NIPT. 

På ultralyd i uke 12 fikk vi oppgitt feil kjønn (sa ikke noe om at vi alt visste kjønnet)

Anonymkode: 988a7...32a

• Liker 2
Skrevet

Fikk en kvalifisert gjetning på kjønn mellom uke 12 og 13, men det viste seg å være feil.

Anonymkode: d0965...6e2

Gjest 123 eller noe
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Var på TUL 12+5 (målt til 13+0) og jordmor mente veldig sikkert at det er en jente der inne. Får se hva OUL eventuelt sier og om det er riktig når den tid kommer:)

Anonymkode: 7f9c0...095

Samme her i 12+6 og hun hadde rett 😊 men nå som jeg har kjøpt så masse rosa og hun har fått navnet sitt, får jeg rare drømmer at det var en gutt likevel 😅 hadde ikke gjort noe, men tenk så rart at det hadde vært. Man tror man kjenner den inni magen liksom.

Han så jo tydelig i uke 19 alle tegn på at det er ei jente, så jeg er nok ikke sanndrømt 🙂

Skrevet

Rundt uke 12-13 ja, 'ser du de to strekene der, det ser ut som kjønnslepper' var noe ala det hun sa 😊 var på første ultralyden min.

Skrevet

Jeg har fått vite kjønn i uke 12-13 alle 3 gangene. 3 jenter :) De 2 første stemte i hvert fall. Den tredje kommer i desember, men alle andre ultralyder har også vist jente (selv om jeg stadig vekk drømmer at det er en gutt😂).

Skrevet

Var rundt uke 12 på TUL. Var ikke tvil en gang om at det var en gutt, jeg så det selv. Og hun som tok ultralyden motsa meg ikke akkurat heller.

Anonymkode: 8e6e8...ee7

Skrevet

Takk for svar alle☺️Da blir det ekstra spennende, jeg er i uke 12+3 så regner med at vi også kan se det. 

Anonymkode: c9e9f...0e5

Skrevet

Fikk vite rundt da med begge.

Anonymkode: 324e5...a73

Skrevet

Fikk vite feil kjønn i uke 12+3 og 15+3. Riktig kjønn på OUL og noen 3D etter det 😅

Anonymkode: 587ce...426

Skrevet

Fikk vite riktig kjønn 13+3 🙂

Anonymkode: 4c964...5ae

Skrevet

Håper jeg får vite kjønn 12+2 😁

Anonymkode: 187ba...22b

Skrevet

Ja, hun ville gjerne prøve å se, uke 12+3, siden jeg allerede visste det pga nipt-test, så var det helt greit, og hun hadde rett.

Anonymkode: 80282...fa2

Skrevet

Fikk vite jente i uke 12+2, fikk svar på NIPT dagen etter og det var en jente ja! Syns selv det så ut som en jente på ultralyd, 3 streker ingen pung :) 

Anonymkode: 1e76c...4e5

Skrevet

Var ikke mulig å se på min ultralyd i uke 12 pga hvordan fosteret lå i magen. Så ikke bli skuffet om de ikke kan se :)

Venninna mi tok TUL i uke 12-13 og da sa de gutt og det stemte. Men det var på fosterdiagnostikk på sykehuset med en lege da.

Anonymkode: f25c6...8d9

Skrevet

Fikk vite jente uke 12+0 og 13+0 i tillegg til OUL og vekstkontroll :) Og jente var det 💕

Anonymkode: 86918...f0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...