Gjest Irritert Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 Til venstre for adresselinjen i Internet Explorer har det dukket opp en søkemotor. Det står "Faire une recherche internet, har en linje for å skrive inn det man søker etter og en knapp hvor det står "Search" med et forstørrelsesglass. Denne har lagt seg inn i adresselinjen på den måten at når jeg høyreklikker på verktøylinjen og velger bort adresselinjen, forsvinner denne også. Den finnes ikke som en egen "ting" på verktøylinjen. Hvordan får jeg bort denne? Har google-verktøylinje og klarer meg utmerket fint med den... denne andre bare irriterer Blir veldig glad for hjelp
Cronos Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...8entry2272648
Tykken Skrevet 4. oktober 2005 #3 Skrevet 4. oktober 2005 Kontrollpanel > Legg til /fjern programmer. Se om du finner den her. Hvis ikke, kan det bli litt mer komplisert. Har du installert programmer for fjerning av spy/ad ware??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå