AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #1 Skrevet 20. september 2021 Vil prøve å plante løk så jeg kan glede meg til våren når de kommer,,,,gjerne i bed og i krukker. Har stor hage... Anonymkode: 41e5e...d78
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #2 Skrevet 20. september 2021 Har aldri fått til krukker, men i hagen så er trikset å grave dem ned dypt nok, og eventuelt ha litt sand i hullet hvis det er tung og dårlig drenert jord. Anonymkode: 09892...88e 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Skrevet 20. september 2021 Enig med anonym…88e. Krukker krever betydelig mer å få til enn å legge løkene i bakken. Jeg hadde droppet krukker hvis du ikke har prøvd det før. Kjøp hellere ferdig drevne potter med løkblomster til våren hvis du vil ha litt i krukkene. Kjøp løk som er hardføre nok og grav godt ned. Du kan gjerne gi dem en "matpakke" med litt benmel i hullet. Ikke bli fortvilet hvis noen av løkene ikke kommer igjen om noen år. Det er helt vanlig for mange sorter. Etterhvert lærer du hva du får til og hva som passer akkurat de vekstforholdene din hage kan tilby. Lykke til Anonymkode: 8f00a...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå