Gå til innhold

Har du funnet den beste øyenskyggen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mange øyenskygger liggende. :roll: Alle i forskjellige merker.

Men nå, endelig, har jeg funnet den beste øyenskyggen! :tommelsmil:

Den er lett å påføre, og sitter søren meg hele dagen! Ofte bruker jeg øyenskyggebase for å få øyenskyggen til å sitte bedre, men det har jeg ikke følt behov for med denne.

Merket er GUERLAIN, og den heter Radiant coluur, single eyeshadow.

Skrevet

Jeg har en derfra, i en rosatone, og husker at konsistensen er fin, i hvertfall. Men den er matt, og jeg liker vel best skimmer, sånn egentlig.

Ellers har Revlon supre øyenskygger, spesielt godt liker jeg den hudfargede som heter Skinlight, og som kan brukes til alle mulige farger. Men ikke så glamorøst...

Skrevet

Begge de jeg har derfra er med skimmer. (Liker også det best) Det finnes sikkert begge deler da. :Nikke:

Skrevet

Forresten har jeg en palett med fire ulike typer skimmerskygger fra Guerlain, av den typen som skifter farge med lyset. Fin som effekt til fest, men ikke dugelig ellers. Jeg sikler litt på en farge i singelskygge som heter Beige d'or (eller noe liknende, i hvertfall beige med skimmer. Jeg bruker nesten bare lyse skygger, og sjelden flere farger samtidig). :)

Skrevet

Liker også skyggene fra Guerlain. Fargene er nydelige og nøytrale, og konsistenes og holdbarhet god.

Når det gjelder øyeskygger, så er fargen viktig for meg. Hos billige merker er ofte fargen flat og pudrete. Er derfor veldig glad i monoskyggene til Chanel. Nydelige farger og god holdbarhet.

Skrevet

Kremaugeskyggane til Lancome sit som eit skudd :)

Skrevet

Så Guerlain øyenskygge er bra? Har prøvd det meste jeg også, men ikke funnet noe som "sitter hele dagen."

Jeg har Guerlain mascara og den er jeg superfornøyd med

Skrevet

Jeg er mest fornøyd med Dior jeg da.. Syns de er herlige de øyeskyggene.. Selv om de er altfor dyre for mitt budsjett :forvirret:

Skrevet

Jeg er mest fornøyd med Dior jeg da.. Syns de er herlige de øyeskyggene.. Selv om de er altfor dyre for mitt budsjett :forvirret:

Skrevet

mulig jeg er dum men...hvorfor beige skygger?? de sees jo ikke i det hele tatt ...?

Skrevet
mulig jeg er dum men...hvorfor beige skygger?? de sees jo ikke i det hele tatt ...?

De er jo ikke hudfargede, men mer helt lyst brune. Jeg synes beige gir en veldig ren og fresh look, og hvis de har litt gullfarget skimmer i seg, er det kjempeflott. :)

Skrevet

jeg har 2 guerlainskygger som jeg virkelig hater. men de er sånne kremskygger da... de er sååå vanskelige å legge :forvirret:

Skrevet
De er jo ikke hudfargede, men mer helt lyst brune. Jeg synes beige gir en veldig ren og fresh look, og hvis de har litt gullfarget skimmer i seg, er det kjempeflott. :)

Signerer! :)

Skrevet
jeg har 2 guerlainskygger som jeg virkelig hater. men de er sånne kremskygger da... de er sååå vanskelige å legge  :forvirret:

Men den jeg snakker om er ikke kremøyenskygge. Der har jeg samme erfaring som deg, vanskelig å legge og striper seg med en gang.

Den jeg snakker om er vanlig pudderøyenskygge.

Skrevet
Men den jeg snakker om er ikke kremøyenskygge. Der har jeg samme erfaring som deg, vanskelig å legge og striper seg med en gang.

Den jeg snakker om er vanlig pudderøyenskygge.

ah ok, kanskje sjekke ut allikevel da :)

Skrevet

Hva koster Guerlain sin single øyenskygge på parfymeri?

Hva med Este Lauder Pure color single, noen som vet hva den koster?

Skrevet
Hva koster Guerlain sin single øyenskygge på parfymeri?

Jeg mener jeg betalte 220,- for den single skyggen i forrige uke.

Vel verd hver eneste krone mener nå jeg!

Skrevet

Er det ikke guerlains solpudder som også skal være så bra..?

Skrevet

I mine øyne finnes det ikke bedre :) Jeg har medium hudtone, og #2 passer meg perfekt. Pris 310,- hos Esthetique. Akkurat nå har jeg kjøpt et solpudder fra MAC, for avvekslingens skyld, men det har litt for mye glitter i seg.

Skrevet

Jo, jeg har det også!Det er kjempebra! (Men det er også Versache sitt! ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...