Gå til innhold

Kjæresten skryter av pengene sine til alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kjæreste som kommer fra et land i Europa som ikke er like velstående som Norge. Han har bodd i Norge i 10 år og har klart å opparbeide seg aksjer og egenkapital på 1,3 mill ca. Han forteller og skryter av dette til alle. Han kan også finne på å spør vennene min hvor mye de har i lån, verdi på leiligheten etc.
Kan forstå at han er fornøyd med å ha opparbeidet seg fra null. Men når det er sagt, så er det ikke så sosialt akseptert å holde på som han gjør. Usikker på om jeg bør si noe til han. For min del må han snakke om hva han vil, men det har jo begynt å hviskes om hans konstante fokus på penger. 
Skal jeg si noe til han?

Anonymkode: 61d12...1a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sagt i fra.. Sikkert mange som ikke vil snakke om økonomi. Her i Norge er vel økonomi ikke noe man snakker høyt om 🤷🏻‍♀️  

Anonymkode: ae6f2...cb6

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde sagt i fra.. Sikkert mange som ikke vil snakke om økonomi. Her i Norge er vel økonomi ikke noe man snakker høyt om 🤷🏻‍♀️  

Anonymkode: ae6f2...cb6

Tenker det samme

• Liker 2
Skrevet

Hadde sagt ifra

Anonymkode: e0a63...1a4

• Liker 1
Skrevet

image.png.400267f9dd9d734322f8a1e446b5c545.png

Anonymkode: 5ac90...793

Skrevet

Hva ønsker han å oppnå ved å fortelle om dette til andre? Kan han reflektere litt rundt det?

Anonymkode: 897ba...517

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hva ønsker han å oppnå ved å fortelle om dette til andre? Kan han reflektere litt rundt det?

Anonymkode: 897ba...517

Bra spørsmål. Tror han søker anerkjennelse. At folk skal synes han er flink

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...