AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Del Skrevet 19. september 2021 Hei! Jeg bor på et avsidesliggende sted som ikke har så mye utvalg av sko. For 3- 4 mnd tid siden oppdaget jeg gleden med å jogge/ løpe i terreng, men fant fort ut at sko har mye å si. Nå begynner føttene å si ifra at de vil ha nye, men jeg trenger litt hjelp til å finne breie og gode løpesko. Jeg løper ute på skogsstier nå mens været tillater det, men tenker jeg tar det med inn når vinteren slår til. Er ca 95kg, så trenger en sko med god demping. Har dere noen gode anbefalinger til passende terrengsko, og noen til møllebruk? -nybegynneren Anonymkode: ae5b2...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg bor på et avsidesliggende sted som ikke har så mye utvalg av sko. For 3- 4 mnd tid siden oppdaget jeg gleden med å jogge/ løpe i terreng, men fant fort ut at sko har mye å si. Nå begynner føttene å si ifra at de vil ha nye, men jeg trenger litt hjelp til å finne breie og gode løpesko. Jeg løper ute på skogsstier nå mens været tillater det, men tenker jeg tar det med inn når vinteren slår til. Er ca 95kg, så trenger en sko med god demping. Har dere noen gode anbefalinger til passende terrengsko, og noen til møllebruk? -nybegynneren Anonymkode: ae5b2...9bf Hei, veier det samme som deg og har løpt i mange år nå. Jeg er veldig fornøyd med VJ Sport Maxx i terreng. Skal du ha sko med mye demping så er vel et eller annet av Hoka å anbefale. Men alle føtter er forskjellige og det som passer meg passer nødvendigvis ikke deg. Anonymkode: c5129...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #3 Del Skrevet 20. september 2021 Jeg har også bred fot og ganske lik vekt som deg, jeg er kjempefornøyd med Altra Paradigm 5! Dro på Löplabbet og fikk testet løpemønsteret mitt, har et ganske nøytalt løpemønster og jeg har ikke hatt vondt et sekund med de skoene. Anonymkode: 4cffd...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 21. september 2021 #4 Del Skrevet 21. september 2021 Godt fornøyd med Hoka Clifton og Hoka ATR Challenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #5 Del Skrevet 21. september 2021 Jeg elsker hoka😍 Både clifton, challenger og Bondi! Anonymkode: fec1c...015 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2021 #6 Del Skrevet 22. september 2021 Takk for skofoeslag! Ser jeg må ta en liten runde i storbyen for å se på noen modeller nå🙈 Anonymkode: ae5b2...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 22. september 2021 #7 Del Skrevet 22. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for skofoeslag! Ser jeg må ta en liten runde i storbyen for å se på noen modeller nå🙈 Anonymkode: ae5b2...9bf Høres fornuftig ut. Jeg handlet på løplabbet og tok da en løpetest som viste at jeg har mye vekt på helen og dermed trenger god demping. Fikk da tre alternativer jeg prøvde og de satt veldig ulikt på foten og det var forskjellige størrelser som passet i de ulike modellene. Endte med noen helt supre sko fra Brooks som har sittet godt på foten fra første tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 22. september 2021 #8 Del Skrevet 22. september 2021 Adidas terrex er de jeg syns er best på skogsløping. Veldig godt grep og stabilitet. Har slitt ut en haug med par. Nå har jeg smal fot og er plattfot da, så utgangspunktet vårt er jo litt forskjellig. Men ift grep og vanntetthet syns jeg de over overlegne, iallefall ift modeller fra feks salemon. Jeg har to modeller fra hooka som jeg bruker på asfalt/vei, bondi 7 og en modell jeg ikke husker navnet på. De er helt ubrukelige i terreng. Hooka har jo egne modeller for turer i terreng, men de har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå