AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Hva legger dere i det ? Har en som jeg virkelig føler at liker meg. Han skrev noe sånn som : ble ikke mye søvn i går når det er vakre blondiner som frister .( han var på besøk hos meg i går) Snart kveld her, vi snakkes plutselig. Det er han som tar kontakt mest på snap. Er bare så redd for at jeg legger mer i det enn han gjør 😅 jeg liker denne fyren veldig godt. Og nå hang jeg meg oppi : snakkes plutselig 🙈 ja, jeg vet at jeg overanalyserer.. forelskelse er virkelig på godt og vondt. Anonymkode: f3e09...aed
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Tolker ikke det negativt jeg iallefall. Mer noe man bare sier. Han vet jo ikke akkurat når dere skriver til hverandre neste gang. Så da blir det plutselig en ny snap fra en av dere.. Anonymkode: a5c74...05c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Jeg og en kompis sier det ofte til hverandre. Det betyr at vi snart snakkes igjen, men ikke akkurat når. Han liker deg jo når han snakker om at du er fristende. Hadde vært mye verre om han sa noe sånn: " vi snakkes vel en dag"... Anonymkode: 030d9...3af 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå