Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2005 #1 Skrevet 28. september 2005 Hei nå skal jeg formulere meg dårlig og gjøre dere forvirret igjen, men vi prøver. Fikk brent plate av kamerat med masse morro sanger, og skulle spille den på dataen. Alle filene var BSplayer-filer og det sto 1 kb på. Ei uke etter, i går pøvde jeg igjen, men da i Itunes og der virket de! Men det er det eneste programmet de går i også, og jeg vil ha dem gjort om til filer jeg kan spille av på dataen uten å måtte bruke cd-en for det har jeg fått til før, men aldri BSplayer-filer! For noe tull! Skjønner dere noe? For det gjør ikke jeg!
skrue Skrevet 28. september 2005 #2 Skrevet 28. september 2005 Det at det var "BSplayer-filer" betyr ikke noe annet enn at du har satt opp BSplayer (http://www.bsplayer.org) til å håndtere filformatet som filene indikerte. Det er ikke godt å si hva slags lydformat det faktisk er i filene da filformatet bestemmes av fil-endelsen (f.eks ".mp3"). Siden du fikk spilt av filene i itunes, så er de iallefall større enn 1 kb. Hadde ikke blitt mye musikk om de hadde den størrelsen. Kan det tenkes at itunes støtter et lydformat som ellers ikke er støttet av det programmet du bruker for å spille musikk? Det er mulig at ett høyreklikk -> Egenskaper på en av filene på CD-en kan gi mer informasjon om formatet på filen. Du kan vel kopiere alle filene fra CD-platen til en katalog og bruke itunes får å spille dem fra katalogen?
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2005 #3 Skrevet 28. september 2005 Ikke innlogget towelie: men jeg vil ha alle i mediaplayer den er så liten og søt og trenger bare ligge der på adresselinja og se søt ut uten å måtte gjøre den stor som kjempe-itunes! Skjønner ikke disse kbene nei men bøst at det skulle gå an å sipille 1 kb filer Går det ikke an å gjøre formatet om til winamp som andre normale sanger? NISSECD!!
Cronos Skrevet 28. september 2005 #4 Skrevet 28. september 2005 Ja, enig med Towelie. iTunes er altfor stor som mediespiller! Men ja, det er mulig du finner ut mer hvis du høyreklikker og velger egenskaper, og forteller oss hva filen heter. Jeg tipper på at det er en vanlig musikk-cd (brent) du har fått der, slik at du må rippe den til mp3. I så fall spiller jo alle vanlige spillere den musikk-cd'en. Hvis det i tillegg er 15-20 sanger og ikke 130-150 sanger styrker det mistanken om en musikk-cd.
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 JEG brant de over som lyd-plate på en annen cd og klarte det men takk for tips for ørtende gang cronos men jeg har enda et spørsmål! Skal sende en fil til venninne som heter 05 Track 05.m4a Og når jeg forandrer den til mp3 vil den ikke spilles, og hennes data sa "windows har blokka fila fordi den er ensielt skadelig for min data!!!!!!!!!!!!!!!! >;--O" Hun MÅ ha den sangen for han synger sinna om at han ikke kan teksta og fjerter ut av ballene
Cronos Skrevet 29. september 2005 #6 Skrevet 29. september 2005 Hei Altså, jeg har to enkle løsninger på denne: 1. Hvis dere kjenner til det med etternavn på filene (.mp3 eller .m4a er etternavn) så kan dere prøve å lure MSN med å gjøre om etternavnet til f.eks. .txt eller .jpg som ikke oppfattes som skadelig for MSN. Deretter kan du sende den over, og mottaker kan navne den tilbake til det originale (som vel er .m4a) og spille den av. 2. Mottaker kan laste ned og kjøre dette prorgrammet http://programmer.no/download/2005/april/messengerfiles.exe og åpne for den aktuelle filtypen. Haken skal være PÅ for at filtypen skal være OK for mottak. 3. Sende den i mail?
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2005 #7 Skrevet 29. september 2005 Nååå skal jeg prøve alle sammen og hvis en av dem funker skal jeg si takk for tips, hvis ikke sier jeg det nok uansett ;D
skrue Skrevet 29. september 2005 #8 Skrevet 29. september 2005 Skal sende en fil til venninne som heter 05 Track 05.m4a ← Jøss, du har jammen meg en venninne med et uvanlig navn. Tilbake til problemet: Burde vel også gå å bare zippe filen før overføring og unzippe etterpå om programmet krangler om at dette er en farlig fil?
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2005 #9 Skrevet 29. september 2005 Morsomme gamle onkel ;D Takk for svar men cronos hjalp på PM så nå er det ballefjerting og shit out of the poo i alle landets deler her :O Mike Patton er BARNSLIG ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå