Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fire dager, omtrent.. På hyttetur oppå fjellet. Det fantes ikke dusj der, men vi var i hvertfall like skitne alle sammen ;)

Skrevet

Kanskje en uke, på hytta da jeg var barn og en ukes tid da jeg lå på intensivavdeling på sykehus, da var vel ikke hårvask første prioritering.

Skrevet (endret)

Denne tiden! Nei du får ikke vaske dreadsa dine towelie for jeg skal vokse den!

You don't own me maaan :(

Endret: men jeg vil ikke si hvor lenge, for jeg er ekkel.

Endret av Towelie
Skrevet

Ca ei uke tror jeg. På påsketur i fjellet. Gikk vel med caps eller skaut de siste dagene...

Skrevet

En uke. Ekkelt... Var på ferie og trykket i dusjen var så ille at det var umulig å få vasket håret, den gang hadde jeg laaangt hår i tillegg. Var ung, og brukte null stylingprodukter, så det gikk greit. Nå hadde jeg krepert etter 3 dager!

Skrevet

Kanskje 3-4 dager på hyttetur.. da måtte man vaske håret i elva eller mugger med vann! :)

Skrevet

fikk skåret vekk en føflekk på hodet en gang, og pga stingene fikk jeg ikke vaske håret på ca 10 dager.

jeg holdt på å bli sprø etter 7 dager, så da skyllet jeg håret forsiktig uten å komme borti såret.

har tynt fint hår som blir fett etter to dager, så dere kan tenke dere...

Gjest Spacegirl
Skrevet

6 dager er vel det lengste. Var på rideferie på Island og hadde ikke tilgang på rennende vann, men til slutt så følte jeg meg så ekkel at vi smeltet snø for å få nok vann til å vaske håret ;)

Skrevet

4-5 dager kanskje. Og det var under en hyttetur, hvor det ikke var innlagt vann.. Må si det var veldig godt å endelig få vasket håret da ja! :)

Skrevet

6 dager på speiderleir.. Men da brukte jeg tørrsjampoo hver dag som gjorde litt forskjell..

Skrevet

Tipper ca 5-6 dager på hytta.

Skrevet
Tipper ca 5-6 dager på hytta.

Har nå skaffet oss hyttedusj, DET er deilig det! Er litt stress med å koke opp en del vann og sånne ting, men det er virkelig verdt det.

Skrevet

5 dager er vel det verste tilfellet (hyttetur i påsken). Er ellers avhengig av hårvask minimum annenhver dag, helst hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...