AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Jeg har blitt tilbudt å søke uføretrygd men det er ikke et alternativ for meg. Men jeg har et ønske om å jobbe hjemmefra da det er grusomt for meg å dra ut på en arbeidsplass. Men nok om det. Er det noen som vet om jobber som man kan gjøre hjemmefra? Det er nok ikke så store muligheter men jeg kan også starte egen bedrift. Så lenge "kontoret" mitt er hjemme og jeg kan styre dagene mine litt selv. Noen tips eller anbefalinger? Har ingen ideer om hva jeg kan gjøre Anonymkode: 59a88...576
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Dersom du er god med språk, finnes det muligheter innen språkvasking og oversetting. Ikke noe du blir rik på, men.. Ellers tror jeg det finnes en del utdanninger innen IT og programmering hvor man kan gjøre det ganske bra hjemmefra..! Anonymkode: 9c6c0...5e6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Dersom du er god med språk, finnes det muligheter innen språkvasking og oversetting. Ikke noe du blir rik på, men.. Ellers tror jeg det finnes en del utdanninger innen IT og programmering hvor man kan gjøre det ganske bra hjemmefra..! Anonymkode: 9c6c0...5e6 Takk! Språk er jeg ikke noe særlig god i.. Men IT og programmering høres interessant ut men det tror jeg er litt lang utdanning. Anonymkode: 59a88...576
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 OnlyFans Anonymkode: 84887...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå