AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #21 Skrevet 21. september 2021 Er veldig fornøyd! vi har bare disney+ nå. Eller, nå har mannen tv2 play for PL da. Men vi klarer oss med ddisney+ til film og serier. Men er marvel- og star wars fan deluxe 🤩 Anonymkode: 3dff8...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #22 Skrevet 21. september 2021 Only Murders in the Building er bra. Anonymkode: f1fce...76e 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #23 Skrevet 21. september 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Synes det er litt tynt, men Star Wars er jo bra da. Kan dere anbefale noe som er bra på Disney? Hilsen voksen ungdommelig mann. Anonymkode: 5483e...535 Hva liker du? Anonymkode: 99151...924
Maleficenta Skrevet 22. september 2021 #24 Skrevet 22. september 2021 Tuppeluri skrev (17 timer siden): Elsker utvalget av filmer og serier de har. Men lydkvaliteten er bæsj. Om det er pga tven vi har, det vet jeg ikke. Skulle se The Greatest Showman her om dagen. Når de snakket vanlig så måtte jeg skru lyden sykt mye opp, også hørtes det ut som 3.verdenskrig så fort det kom musikk eller noe anna høy lyd. Har ikke det problemet med noen andre streamingtjenester på Tven, bare disney+. Å det syns jeg er synd... det må være tvn 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå