AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Del Skrevet 19. september 2021 Hva synes du om strømmetjenesten Disney+? Jeg synes det er en ganske bra tjeneste med godt utvalg for både barn og voksne. Det er heller ikke særlig dyrt abonnement heller. Synes det har mange nostalgiske serier, spesielt den "Boy Meets World" Liker også at det er mange dokumentarer der. Passer fra for både barnefamilier og enslige voksne. Eller har du noen andre strømmetjenester som du synes er bedre? Anonymkode: b09ea...7e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Del Skrevet 19. september 2021 ELSKER disney+ rett og slett fordi de har fått flere filmer som verken Netflix eller Viaplay klart å skaffe i løpet av 2 år! Anonymkode: dcd50...93b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 19. september 2021 #3 Del Skrevet 19. september 2021 Digger Disney+ 🥳😻 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Del Skrevet 19. september 2021 Kjedelig innhold. Lite relevant. Iallefall sist jeg brukte den, som var i januar. Anonymkode: 42e30...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 20. september 2021 #5 Del Skrevet 20. september 2021 Liker veldig godt Disney+. Alt StarWars og Marvel innhold er et stort pluss. Star sitt innhold er veldig bra, mange gode 70 og 80 talls filmer som jeg elsker, og innimellom blir det litt Disney og Pixar også. Eneste jeg ikke ser noe på egentlig er Nat Geo, men det er mest for da må jeg være i rette humøret - det vil si at mange av prg der krever at jeg konsentrerer meg litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 20. september 2021 #6 Del Skrevet 20. september 2021 (endret) On 9/19/2021 at 9:27 PM, AnonymBruker said: Kjedelig innhold. Lite relevant. Iallefall sist jeg brukte den, som var i januar. Anonymkode: 42e30...420 Den gøye delen kom i februar. Det som heter Star, det er der det gøye innholdet kommer fra Endret 20. september 2021 av Scherbatsky 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. september 2021 #7 Del Skrevet 20. september 2021 Bruker den en god del. Anskaffet den opprinnelig for Star Wars, men ser også en del på National Geographic og diverse Disneyfilmer. Så vel mer på den de første par månedene enn jeg har gjort på 6 år med Netflix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #8 Del Skrevet 20. september 2021 Disney+ hr alle de gode filmene og seriene og ALLE sesongene American horror story, hadde aldri trodd jeg skulle finne sånt i samme slag som den lille havfrue og løvenes konge Anonymkode: 34fe4...eb9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #9 Del Skrevet 20. september 2021 On 9/19/2021 at 9:24 PM, AnonymBruker said: ELSKER disney+ rett og slett fordi de har fått flere filmer som verken Netflix eller Viaplay klart å skaffe i løpet av 2 år! Anonymkode: dcd50...93b Det er pga av at Disney har rettighetene og har sagt opp/ikke fornyet avtaler med andre om at de får lov å sende dem Anonymkode: 99151...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #10 Del Skrevet 20. september 2021 Men glemte skrive at jeg digger Disney+ jeg også! Anonymkode: 99151...924 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GinaT Skrevet 21. september 2021 #11 Del Skrevet 21. september 2021 20 hours ago, AnonymBruker said: [...] ALLE sesongene American horror story [...] Anonymkode: 34fe4...eb9 Det er vel ikke helt sant. Disney+ har jo ikke den nyeste sesongen som går på amerikansk TV i disse dager (Sesong 10). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 21. september 2021 #12 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forbanna søppel! Overhodet ikke verdt alle pengene de krever. Anonymkode: a78e4...a43 Syntes Disney + til 89 Kr er definitivt verdt pengene i motsetning til de andre strømmetjenestene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 21. september 2021 #13 Del Skrevet 21. september 2021 Kjøpte det for verdens beste serie Mandalorian, og Wandavision var også gøy, men utover Star Wars og Marvel så har jeg ikke funnet veldig mye interessant der. Sett et par Disney tegnefilmer. Helt OK, men ikke en jeg bruker mye når jeg har det. Kommer ikke til å kjøpe nytt abb. igjen før de kommer med flere Mandalorian-sesonger eller spin offs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #14 Del Skrevet 21. september 2021 Synes det er litt tynt, men Star Wars er jo bra da. Kan dere anbefale noe som er bra på Disney? Hilsen voksen ungdommelig mann. Anonymkode: 5483e...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #15 Del Skrevet 21. september 2021 GinaT skrev (1 time siden): Det er vel ikke helt sant. Disney+ har jo ikke den nyeste sesongen som går på amerikansk TV i disse dager (Sesong 10). Er det en ny sesong, sesong 10 😨😨😨😨 det visste jeg ikke, håper de får den fort hit! Fox brukte å vise de før på tv men så ble jo hele kanalen lagt ned.. Anonymkode: 34fe4...eb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. september 2021 #16 Del Skrevet 21. september 2021 AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 21.22): Hva synes du om strømmetjenesten Disney+? Jeg synes det er en ganske bra tjeneste med godt utvalg for både barn og voksne. Det er heller ikke særlig dyrt abonnement heller. Synes det har mange nostalgiske serier, spesielt den "Boy Meets World" Liker også at det er mange dokumentarer der. Passer fra for både barnefamilier og enslige voksne. Eller har du noen andre strømmetjenester som du synes er bedre? Anonymkode: b09ea...7e7 elsker utvalget. Elsker ikke at chromecasten ikke funker på tvn min og jeg dermed ikke får streama fra disneyplus der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #17 Del Skrevet 21. september 2021 Maleficenta skrev (Akkurat nå): elsker utvalget. Hva liker du? Anonymkode: 5483e...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2021 #18 Del Skrevet 21. september 2021 Synes det er god valuta for pengene. Marvel, Star Wars, mange gamle serier på Star, mange filmer. For tiden er det den eneste strømmetjenesten vi har, vi tar pause fra Netflix, og har avsluttet Prime. Men vi tenker å prøve HBO Max når det kommer. Anonymkode: fdbf3...2eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 21. september 2021 #19 Del Skrevet 21. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hva liker du? Anonymkode: 5483e...535 nei jeg elsker disneyfilmer og liker at man finner alle de kjekke filmene, både de klassiske og de fra pixar. og då fantvjeg en serie jeg likte som forsvant fra netflix før jeg fikk sett ferdig og nå har de revenge på disney plus Endret 21. september 2021 av Maleficenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 21. september 2021 #20 Del Skrevet 21. september 2021 Elsker utvalget av filmer og serier de har. Men lydkvaliteten er bæsj. Om det er pga tven vi har, det vet jeg ikke. Skulle se The Greatest Showman her om dagen. Når de snakket vanlig så måtte jeg skru lyden sykt mye opp, også hørtes det ut som 3.verdenskrig så fort det kom musikk eller noe anna høy lyd. Har ikke det problemet med noen andre streamingtjenester på Tven, bare disney+. Å det syns jeg er synd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå