AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Jeg er i perm og liker å lage middag før jeg henter i bhg. Vi spiser stortsett forskjellige typer gryter. Og de lager jeg 14 tida. Om vi skal spise med ris så koker jeg ris rett før vi skal spise middag. Men det er gryten som tar mest tid å lage så det lager jeg før barnet mitt kommer hjem. Etter å ha laget mat går jeg til bhg for å hente barnet. Jeg tenker ofte at nå lukter det sikkert mat fra klærne mine og håret mitt. Spesielt når jeg skal snakke med de voksne om et eller annet så tenker de sikkert at jeg stinker mat hele tiden😪 Hva mener dere om dette? Burde jeg dusje og bytte klær etter matlaging? Lager dere middag før eller etter henting i bhg? Anonymkode: b854a...41d
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Slapp av litt så får du et bedre liv. Ingen bryr seg om detaljer på dette nivået. Anonymkode: 7ef8d...251 24
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Jeg bryr meg ikke så lenge barnet blir hentet innen stengetid. Anonymkode: ea835...ff8 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 Vi får håpe bhg-ansatte har skjønt at vi har et liv utenom den tiden vi bruker i bhg per dag. Hvis lukt er et problem, må isåfall jeg finne meg en annen jobb….. hilsen travel dyrlege hentet en gang, og oppdaget i bilen på vei hjem at jeg hadde masse blod og fostervann i håret….. Anonymkode: a9da0...163 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 Jeg lukter aldri på foreldrene, og hadde jeg kjent matlukt hadde jeg ikke tenkt over det. Slapp av du! Anonymkode: d3a78...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 Men herregud Anonymkode: 4e4d4...ff5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 Ja, herregud. Dusj og bytt klær. Bruk masse parfyme! Tenk om de ansatte i barnehagen får nyss på at lager gryteretter hjemme, uff! Anonymkode: 26130...aef 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Spesielt når jeg skal snakke med de voksne om et eller annet så tenker de sikkert at jeg stinker mat hele tiden😪 Hva mener dere om dette? Burde jeg dusje og bytte klær etter matlaging? Lager dere middag før eller etter henting i bhg? Anonymkode: b854a...41d Tenker ikke over det og legger ikke merke til det heller. Har mer enn nok med å få sagt det jeg vil fortelle om barnets dag og komme meg tilbake på avdelingen. - barnehagelærer Anonymkode: 2ba1f...d75 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 Og lukter er vel det man burde være minst opptatt av i en barnehage, her lukter man bæsj, tiss, matrester og promp dagen lang. Anonymkode: 2ba1f...d75 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 Det er nok det siste jeg hadde tenkt på. Eneste jeg har reagert på har vært foreldre som oser røykelukt... sånn type sur gammel røyk. Anonymkode: a2452...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 Hadde ikke brydd meg. Ellers kan du jo bare si "kom lille Lise, så drar vi hjem, mamma har laget Tacogryte", eller "gjett hva vi skal ha til middag? ... mamma har laget fiskegryte til oss". Anonymkode: 541ef...7ed
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vi får håpe bhg-ansatte har skjønt at vi har et liv utenom den tiden vi bruker i bhg per dag. Hvis lukt er et problem, må isåfall jeg finne meg en annen jobb….. hilsen travel dyrlege hentet en gang, og oppdaget i bilen på vei hjem at jeg hadde masse blod og fostervann i håret….. Anonymkode: a9da0...163 Å herregud 🤮🤮🤮 Anonymkode: 80658...448
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #14 Skrevet 19. september 2021 Haha, nå måtte jeg faktisk le litt. Dette har jeg aldri tenkt på. Har aldri kjent noe som helst lukt fra foreldre i hentesituasjon. Jeg har helt sikkert foreldre i gruppen som røyker, bruker parfyme, lager mat før de henter osv osv. Har også foreldre fra andre kulturer hvor de bruker helt andre matvarer og krydder enn vi er vandt til. Jeg går jo ikke helt opp i foreldrene når jeg slår av en prat liksom. Ofte er vi ute når barna hentes også. Det hender jo foreldre kommer helt bort dersom jeg har barnet deres på fanget og også i leveringsituasjon hender det jo at foreldre fysisk overleverer barnet i armene mine. Likevel aldri kjent på lukt fra foreldrene. Fra barna derimot (som jeg såklart kler på og av, hjelper på do, bytter bleier på, har på fanger, leker med osv) kjenner jeg mye lukt. Sur lukt fra klær, nyvasket hår, skyllemiddel, krydderlukt, dårlig ånde osv. Men man venner seg til det da. Anonymkode: 65703...312 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #15 Skrevet 19. september 2021 Så lenge du ikke lukter alkohol går det bra!!!!!! Anonymkode: 168a6...b7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå