Gå til innhold

Så sexgal før og rundt eggeløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke et sjokk det vel... Er 33år og nokså nysingel. Får mye forespørsler om å møtes og jeg holder bevisst litt igjen.

Jeg har en venn som jeg av og til får ut alt med😄 har også en kollega jeg kan ta en kjapp en med om lysten er stor. (Dette høres kanskje horete ut, men nei, jeg er ikke det). Etter 13års samboerskap kjenner jeg på friheten som god

Men blir man i grunnen kåtere med alderen? Kanskje ikke når man mister mensen? Da mister man jo eggløsning som gjør meg så beita etter menn! 😑 nesten frustrerende. Kjenner noen seg igjen, rundt min alder? 

Anonymkode: 08a5d...8de

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

34 her, og blir helt sprø ved eggløsning. I helgen har jeg hatt tre dater, med sex!! En fredag, og to på lørdag. Jeg vil aldri på p-piller igjen, det dreper jo alt av lyst. 

Anonymkode: 1e92b...967

• Liker 4
Skrevet

Det er jo ikke rart man blir kåt. Kroppen er klar for å bli gravid. Det er et biologisk instinkt og helt normalt. :) Jeg har også lest at man blir ekstremt tiltrukket av kjekke menn når man har eggløsning, men jeg blir tiltrukket av alle maskuline menn omtrent. Menn jeg vanligvis ikke syns er så kjekke, er sykt digge når jeg har eggløsning. Kunne knulla hvem som helst. Noe jeg syns er litt rart, for en skulle jo trodd at man bare ville ligge med èn mann, men er visst ikke slik hos meg.. 

Anonymkode: 26901...e93

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

34 her, og blir helt sprø ved eggløsning. I helgen har jeg hatt tre dater, med sex!! En fredag, og to på lørdag. Jeg vil aldri på p-piller igjen, det dreper jo alt av lyst. 

Anonymkode: 1e92b...967

Puler du safe med kondom, eller lar du det stå til…..?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er jo ikke rart man blir kåt. Kroppen er klar for å bli gravid. Det er et biologisk instinkt og helt normalt. :) Jeg har også lest at man blir ekstremt tiltrukket av kjekke menn når man har eggløsning, men jeg blir tiltrukket av alle maskuline menn omtrent. Menn jeg vanligvis ikke syns er så kjekke, er sykt digge når jeg har eggløsning. Kunne knulla hvem som helst. Noe jeg syns er litt rart, for en skulle jo trodd at man bare ville ligge med èn mann, men er visst ikke slik hos meg.. 

Anonymkode: 26901...e93

Mennesker og dyr er nokså like. Når eggløsningen er her da vil de fleste få lyst…..😉

• Liker 2
Skrevet

Er vel naturlig. Kroppen er innstilt på å bli gravid. Da må det sex til.

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg får nok også ett ekstra gir i forbindelse med eggløsning, aner hvertfall en sammenheng, men er ikke sånn at jeg har kartlagt det i større grad😅 

Jeg har naturlig ganske høy sex lyst, men p-piller og p-sprøyte halverte sikkert sex lysten om ikke mer. Aldri mer skal jeg putte unødvendige hormoner i kroppen min mer. 

Skrevet

Æ´rre løpetid så æ´rre løpetid

Skrevet

Kjenner meg igjen, ja. Eggløsning og singellivet er topp 😁

Skrevet
13 minutter siden, trøffel said:

Kjenner meg igjen, ja. Eggløsning og singellivet er topp 😁

Huff nei, elsket eggløsning i forhold men kan være stress som singel, blir DESPERAT etter sex og som regel får jeg napp, men hender jeg har jobbhelg eller en av de faste jeg melder er opptatt og da blir jeg nesten på gråten 😅 mye bedre i forhold hvor du er «garantert» sex.

Anonymkode: dce24...696

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Huff nei, elsket eggløsning i forhold men kan være stress som singel, blir DESPERAT etter sex og som regel får jeg napp, men hender jeg har jobbhelg eller en av de faste jeg melder er opptatt og da blir jeg nesten på gråten 😅 mye bedre i forhold hvor du er «garantert» sex.

Jeg opplever ikke tilgjengelighet som noe problem så lenge jeg har en fast partner. Er flink å planlegge etter kalenderen 🙈

Skrevet
1 minutt siden, trøffel said:

Jeg opplever ikke tilgjengelighet som noe problem så lenge jeg har en fast partner. Er flink å planlegge etter kalenderen 🙈

Ja, og syklusapp er veldig greit og oversiktlig til slik planlegging :) som regel sikrer jeg det med å legge ut litt hint her og der til partnere, og som regel tikker det inn en melding eller to om besøk rett etterpå. Blir like glad og lettet hver gang 😂

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 18.34):

Kjenner meg igjen!😅😅 ts her.. 

Jeg har 3 menn jeg kan ha sex med på Rappen om jeg vil. Å gud det kan skje spontant..  Er man sånn i all slags alder? 33år her

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kjenner meg igjen!😅😅 ts her.. 

Jeg har 3 menn jeg kan ha sex med på Rappen om jeg vil. Å gud det kan skje spontant..  Er man sånn i all slags alder? 33år her

Dere damer er heldige når det gjelder slike ting. Menn har ikke den muligheten dere har når det gjelder sex. Når man var bra trent i 20-åra så var det ikke vanskelig å få seg et ligg, men når man ikke er så bra trent lenger og er i 30-åra så er det utrolig vanskelig å komme i kontakt med en dame. Jaja, folk sier Tinder, men en helt normal 35-åring er ikke mest ettertraktet der.

Anonymkode: 0c711...d34

Skrevet

Jeg merker heldigvis ikke til noen sexlyst verken i eller rundt eggløsning. Nå er jeg nysingel jeg også, så mer praktisk sånn😅 

• Liker 1
Skrevet

Kvinnfolka har nok løpetida under eggløsningen sin, og da endres kroppspråket😄

Skrevet
Skybe skrev (På 26.9.2021 den 11.02):

Kvinnfolka har nok løpetida under eggløsningen sin, og da endres kroppspråket😄

Vi ser nok mye mer på menn rundt eggløsningen. 😉

Skrevet

Fint å stille inn smartklokka på varsling når ulike høner har eggløsning. Kan legge inn automatiske meldinger også. Bare et tips!

Anonymkode: 01b1f...39b

Skrevet

Eggløsning og noen rødvin innabords er jo en skummel kombinasjon, men også informativt å se🤭

• Liker 1
Skrevet

Merker det svært godt selv. Plutselig er alle menn attraktive, og de kjekkeste mennene blir rett og slett overveldende!

AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 0.53):

Dere damer er heldige når det gjelder slike ting. Menn har ikke den muligheten dere har når det gjelder sex. Når man var bra trent i 20-åra så var det ikke vanskelig å få seg et ligg, men når man ikke er så bra trent lenger og er i 30-åra så er det utrolig vanskelig å komme i kontakt med en dame. Jaja, folk sier Tinder, men en helt normal 35-åring er ikke mest ettertraktet der.

Anonymkode: 0c711...d34

Gi deg, da. Det er forskjell på å bli penetrert i 15 sekunder av en overkåt mannevalp og å ha god sex. Men det er kanskje ikke så enkelt å forstå? God sex er ikke noe man får automatisk når man er kvinne, og det er neimen ikke lett tilgjengelig heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...