Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2002 #1 Skrevet 7. oktober 2002 Vi kjøpte Playstation 2, og et spill som heter Final Fantasy X. Men jeg skjønner altså ikke hvordan jeg skal spille det! Jeg kommer ikke i gang, får bare en lang tegnefilmsekvens med et par steder der jeg kan påvirke noe. Noen andre som spiller dette spillet, og kan gi meg noen tips? :oops:
jordbær Skrevet 9. oktober 2002 #2 Skrevet 9. oktober 2002 Hihi FF X er et sært spill. Elsket av mange doh. Det er mer strategi/RPG. Har spillet selv og ble MEGA-skuffet fordi det tok så himla lang tid å komme i gang. Men du må gjennom den biten med maaaasse "tegnefilmer" Ingenting å gjøre med. Men jeg kan trøste deg med at det blir mer spennende utti spillet, slev om det er mer "historie" spill enn noe annet. Det er i allefall min mening. *hilsen fra hun som er lei av å fange blå sommerfugler* :evil:
Madison Skrevet 9. oktober 2002 #3 Skrevet 9. oktober 2002 Du kan jo eventuelt kjøpe en slags "hjelpegudie", en bok du kan få tips fra.. de er dyre da så er kanskje et dårlig alternativ. Finnes noe på nett og, prøv å søke litt :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå