Gå til innhold

kjøper dere ting fra finn ? hva kjøper dere der og hvormye dere vil bruke på finn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg selv bruker en god del på finn og lurer på om hvor mye dere bruker gjennomsnitt på finn.no brukt eller ny 

stoler dere på annonser der ?  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😅😁 jeg bruker ganske mye på finn🤑😬

Skrevet

hva letter dere mest etter på finn 😜 min del er klær

Skrevet

har aldri kjøpt noe på finn, faktisk

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, bucket_IV said:

har aldri kjøpt noe på finn, faktisk

Nei ? 😯 ok men hvorfor? 

Skrevet
25 minutter siden, Maryam.Maryam said:

Nei ? 😯 ok men hvorfor? 

har ikke hatt bruk for finn ennå =)

• Liker 1
Skrevet

Bruker det masse. Søker som regel opp på finn, før jeg kjøper noe nytt. Har derimot ganske "høy standard", og kjøper kun ting som er pent brukt og/eller nytt. Ofte barneklær, da det kun blir brukt i korte perioder ☺ Selger masse også, men kun ting av god standard. Synes personlig noen legger ut mye skvip for en overraskende høy pris 😅

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kjøpt både møbler, kjøkkenutstyr, klær og sko fra Finn. Handler med veldig ujevne mellomrom og derfor varierer det hvor mye penger jeg bruker. Jeg er ganske kritisk på hva jeg kjøper og gidder ikke handle overprisede ting som heller skulle vært gitt bort til loppis.  

Anonymkode: d523e...5ae

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, bucket_IV said:

har ikke hatt bruk for finn ennå 😃

Nå må du begynne😅

Skrevet
1 hour ago, F0RUM said:

Bruker det masse. Søker som regel opp på finn, før jeg kjøper noe nytt. Har derimot ganske "høy standard", og kjøper kun ting som er pent brukt og/eller nytt. Ofte barneklær, da det kun blir brukt i korte perioder ☺ Selger masse også, men kun ting av god standard. Synes personlig noen legger ut mye skvip for en overraskende høy pris 😅

Ja ikke sant?! Det noe tull der med høy pris men stortsett jeg liker å finne noe verdifull 👍 barneklær er den beste du kan kjøpe på finn 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har kjøpt både møbler, kjøkkenutstyr, klær og sko fra Finn. Handler med veldig ujevne mellomrom og derfor varierer det hvor mye penger jeg bruker. Jeg er ganske kritisk på hva jeg kjøper og gidder ikke handle overprisede ting som heller skulle vært gitt bort til loppis.  

Anonymkode: d523e...5ae

Ja veldig enig finn er god for å spare litt ekstra👍

Skrevet

Handler noen ganger elektronikk der. Hvis man ikke må ha det aller nyeste så er det en del gode annonser der ute. 

Anonymkode: 1342f...966

• Liker 1
Skrevet

Jeg samler på noen leker som ikke kan kjøpes nytt lenger, så jeg kjøper litt av det på finn. Har lagra søk og får varsel på mobilen når noen legger ut noe. Nå har jeg samla ei stund, så det blir sjeldnere det dukker opp noe jeg ikke allerede har.

Har brukt ca. 2-3000 siste året. Men da er sikkert en tredjedel bare til porto. Jeg kjøper typisk ting til 1-300 kr, men så kommer porto på 149-170 i tillegg. Hadde jeg bodd i Oslo ville jeg kjøpt mer og kanskje solgt videre ting. 

Jeg velger å stole på selgere på finn. Det jeg kjøper er uansett "unødvendig" og ting/beløp jeg har råd til å tape. Og hvis jeg ikke kjøper brukt, så får jeg ikke tak i det. 

Anonymkode: 5ce51...384

• Liker 1
Skrevet

Handler nesten alt på finn. Nylig kjøpt dyr treningsklokke (den var brukt i 12 dager), ny tv, ny integrert mikro. Kjøpte alt av vinterklær til ungene allerede i mai. 

Har først budsjett og sjekket hva produktene koster nye underveis. 

Jeg har de siste 6 månedene spart ca 14. 000 på å handle på finn😄

Anonymkode: abe6c...527

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Handler nesten alt på finn. Nylig kjøpt dyr treningsklokke (den var brukt i 12 dager), ny tv, ny integrert mikro. Kjøpte alt av vinterklær til ungene allerede i mai. 

Har først budsjett og sjekket hva produktene koster nye underveis. 

Jeg har de siste 6 månedene spart ca 14. 000 på å handle på finn😄

Anonymkode: abe6c...527

😬🤑14000 kr det er god😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...