Gå til innhold

Har du bæsjet på deg under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du bæsjet på deg under sex? Hvordan reagerte du?, hvordan reagerte partneren?

Anonymkode: 95714...62b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Hvorfor skulle jeg det ?

Er jeg dritatrengt går jeg på toalettet før knullings 

• Liker 2
Skrevet

Merkelig spørsmål, men nei det har aldri skjedd meg.
Har vel hørt at det kan ha vært uhell etter analsex.

Anonymkode: d806d...f36

Skrevet

Nei aldri. verken ved analsex, eller vanlig sex. 

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: a25da...da6

Skrevet

Tisset på meg, ja. Bæsjet tror jeg ikke er mulig med mindre man er skikkelig dårlig i magen.

Skrevet

Nei, MEN jeg bruker bekkenbunnen aktivt, og har måtte springe på toalettet for å bæsje, mens jeg «varmer» opp, for hva enn jeg gjør får fart på tarmene. Har aldri opplevd det med en partner, kun når jeg er alene.

Sjeldent jeg bruker noe lektøy ol. i analen, så tror roten til problemet kun er musklene som brukes 😅

Har aldri kommet ut noe under akten, men om jeg ikke hadde gått på toalettet når jeg kjenner det presser på 😅 hvem vet.

Anonymkode: f2613...1e4

Skrevet

Nei, men jeg har prompet under orgasme. Midt i trynet. Det var ikke med vilje selvfølgelig. 

Anonymkode: b257f...458

• Liker 1
Skrevet

Ja under anal. Når han trakk seg ut kom det bæsj med gitt 😊 Heldigvis kun skjedd en gang.

Anonymkode: 05eee...673

• Liker 1
Skrevet

Nei, men har tisset. Både med vilje på grunn av sexpartner ville det, og ved et uhell😅 Aldri opplevd å bæsje på meg under sex og aldri opplevd sexpartnere har gjort det heller. Hadde det skjedd så ingen verdens undergang. Hadde nok bare sagt shit happens. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 20.29):

Har du bæsjet på deg under sex? Hvordan reagerte du?, hvordan reagerte partneren?

Real G's bæsjer på seg selv i arbeidstiden, så de kan gå hjem tidlig

Anonymkode: 07c17...470

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 20.29):

Spør du av erfaring...?😅

Anonymkode: 8e37f...2e4

Skrevet

Nei, men samboeren min har gjort det. Det er jo ikke det artigste som har skjedd oss under sex, akkurat, men ikke verdens undergang heller. Vask av sengetøy, en varm dusj og livet var tilbake til normalt!👍

Anonymkode: ee81b...0dc

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Har opplevd lekkasjer ved analsex.

Det setter en demper på stemningen der og da, men har ingen konsekvenser for forholdet.

Skrevet

Ja flere ganger 😊 Men jeg er en frisinnet kvinne som eeeeelsker sex. Når jeg har sex overlater jeg alt til kroppen, og kroppen styrer seg selv uten at jeg kan kontrollere den. Da hender det at det kommer litt tiss eller bæsj. Sjeldent  men har skjedd 😉😉😉

Anonymkode: a5152...b9e

Skrevet

Dessverre har det skjedd ja, mens jeg var på topp.. Det kom ut av det blå og jeg kunne ikke visst det. Det var matforgiftning og jeg lå dårlig i 24 timer. Han lo godt, men han tok det kjempefint heldigvis, selv om jeg var livredd for at han skulle le av det til kompiser og ikke ønske å date meg lengre.. Vi er fremdeles sammen :)

Anonymkode: 09de8...a7d

• Liker 2
Skrevet
Alterego666 skrev (4 timer siden):

Har opplevd lekkasjer ved analsex.

Det setter en demper på stemningen der og da, men har ingen konsekvenser for forholdet.

Ops og litt latter. Dette fikser vi. 

Skrevet

Aldri. Og har mye både vaginal- og analsex

Anonymkode: fd002...a4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...