Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eksen fant tilbake til hverandre etter mange år, men nå har jeg funnet ut at han fortsatt bor med barnemoren. De har to barn og han sa det var slutt mellom han og barnemor. Nå sitter jeg igjen med ekstrem kjærlighetssorg og tenker jeg aldri kommer til å kjenne på glede igjen. Har vondt i magen hele tiden og klarer ikke å slutte å tenke på han. Vi er begge mellom 30-40 år. Jeg møtte han på fredag når vi var ute, og da var han superhyggelig, men jeg sa ingenting. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå? Konfrontere han? Fortelle barnemor at han er utro mot henne? Ghoste han? Trenger hjelp, noen som kan gi meg noen tips? Er en stabil dame med utdannelse, jobb, leilighet osv men jeg føler meg helt gal nå av sinne, tristhet, sorg osv.

Anonymkode: 1d1bd...622

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt ham tvert ut. Konsentrer deg mer om sinne enn tristhet. Han er jo en utro idiot!! Du har det jo fantastisk mye bedre uten ham 😊

Anonymkode: 58ce6...e79

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kutt ham tvert ut. Konsentrer deg mer om sinne enn tristhet. Han er jo en utro idiot!! Du har det jo fantastisk mye bedre uten ham 😊

Anonymkode: 58ce6...e79

Men dessverre er jeg så utrolig forelsket i han, og nå tenker jeg kun på hvor fint vi har hatt det og gode minner. Burde heller tenke på hvilken idiot han er men får det ikke til

Anonymkode: 1d1bd...622

Skrevet

Han er en løgner. Lyver til deg og til barnemor (og sikkert seg selv). Og dum er han som holder på slik. Kutt han ut. Send han ei mld hvor det står at du vet at han er utro og at du ikke vil høre mer fra han. Skriv også at alt han evt skriver til deg blir videresendt hans fru. (tipper det blir stille da).

Det er vondt å bli lurt til å bli forelsket. Han bringer ingenting til bordet annet enn hjertesorg. Gjør deg selv en stor tjeneste og dump han. Tiden vil lege dine sår.

Anonymkode: ffa8b...47b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...