AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Jeg er en mann i første halvdel av 40 åra, bor sammen med en kvinne og et felles barn, men forholdet fungerer ikke. Vi har ikke hatt sex på flere år, og nå klarer jeg snart ikke å leve i tvungen sølibat lenger. Hun som ikke vil ha sex og hun sier det ikke er viktig for henne, men om det er så viktig for meg ,får jeg finne noen andre å ha sex med. Men om hun faktisk mener dette tør jeg ikke å stole på. Jeg har begynt å tenke mye på dette og ønsker å finne noen å ha sex med. Men ønsker ikke å lage profil på tinder eller andre dating steder. Heller ikke å kjøpe. Noen som har noen tips om hvor man kan treffe noen som kun ønsker sex? Er ikke alle som bor i by, så det å ta en tur på byen, er ikke så enkelt. Anonymkode: 95874...036
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Hvorfor ikke gå fra hverandre i stedet? Må da være bedre å finne noen som er en kjæreste og ikke bare en venn? Anonymkode: b0c65...099 18
SlemUlv Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Så istedenfor å prate sammen, som voksne mennesker. Så velger du utroskap.. 7
Resignert Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 Tenker de reelle mulighetene er svært begrensede for de fleste menn i din situasjon, dessverre. Med mindre du er ualminnelig attraktiv, eller eventuelt kan tenke deg rimelig uattraktive damer, er sjansen minimal for å få sex uten å kunne tilby penger eller forhold (les penger....) 3
Resignert Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 1 minutt siden, SlemUlv said: Så istedenfor å prate sammen, som voksne mennesker. Så velger du utroskap.. Skrev ikke TS at dama hadde sagt at, om sex er så viktig, så får han finne noen andre å ha sex med? Høres jo ut som en riktig sjarmerende kvinne.... 2
SlemUlv Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 Resignert skrev (Akkurat nå): Skrev ikke TS at dama hadde sagt at, om sex er så viktig, så får han finne noen andre å ha sex med? Høres jo ut som en riktig sjarmerende kvinne.... Og han tør ikke stole på at hun mener det. Så igjen.. Prate sammen, som voksne mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 SlemUlv skrev (8 minutter siden): Så istedenfor å prate sammen, som voksne mennesker. Så velger du utroskap.. Trolig. Har ikke gjort det hittil, men vi snakker ikke sammen. Snakker til hverandre, men ikke med hverandre. Anonymkode: 95874...036 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor ikke gå fra hverandre i stedet? Må da være bedre å finne noen som er en kjæreste og ikke bare en venn? Anonymkode: b0c65...099 Er det så enkelt? Ikke for meg. Anonymkode: 95874...036
SlemUlv Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trolig. Har ikke gjort det hittil, men vi snakker ikke sammen. Snakker til hverandre, men ikke med hverandre. Anonymkode: 95874...036 Løsningen er da å gå fra hverandre. 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 Vet ikke om jeg har det som kreves for å ta det steget. Er vel derfor det har gått så langt som det har gjort også. Anonymkode: 95874...036
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 Jeg er som damen din. Null lyst på mannen.. Tør ikke gå ifra ham pga barn, hus osv. Betyr ikke at en ikke har sex lyst. Jeg kan bare snakke utifra meg selv, men hadde mannen prioritert meg, sett meg, funnet på ting som var bra for oss og forholdet, vet jeg at sexlysten kunne kommet tilbake. Jeg syns ikke det er riktig å være utro, uansett. Gå heller ifra henne, eller jobb med forholdet. Anonymkode: c952f...a2a 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 Victoriamilan.no Anonymkode: 34a88...86f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 Skjønner ikke hvorfor folk kaller det utroskap når hun sier at du har lov til å finne noen andre for sex. Jeg ville hatt en klar avtale på det. Hva vil hun vite, hvor ofte er det greit å møtes, hva kan dere gjøre sammen så deres forhold ikke blir kaldere? Mange løser det sånn, flere enn man tror. Det er bedre for barna, så lenge foreldre er gode partnere og foreldre likevel. Anonymkode: aba31...cc0 2
SlemUlv Skrevet 19. september 2021 #14 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke hvorfor folk kaller det utroskap når hun sier at du har lov til å finne noen andre for sex. Jeg ville hatt en klar avtale på det. Hva vil hun vite, hvor ofte er det greit å møtes, hva kan dere gjøre sammen så deres forhold ikke blir kaldere? Mange løser det sånn, flere enn man tror. Det er bedre for barna, så lenge foreldre er gode partnere og foreldre likevel. Anonymkode: aba31...cc0 Hvorfor? Fordi han ikke tror hun mener det.. Derav: prat sammen, som voksne mennesker. 1
Resignert Skrevet 19. september 2021 #15 Skrevet 19. september 2021 9 minutter siden, SlemUlv said: Hvorfor? Fordi han ikke tror hun mener det.. Derav: prat sammen, som voksne mennesker. Og om hun faktisk skulle mene det, er det jo sannsynligvis en rimelig verdiløs "frihet" for iallefall 80-90 prosent av alle menn i forhold. 1
Søgni Skrevet 19. september 2021 #16 Skrevet 19. september 2021 Jeg forstår problemstillingen, og at det teoretisk skal være mulig å finne noen å ha sex med, som er innforstått med at du er i et forhold og kun vil ha sex, og at noen partnere sier at det er greit. Men i praksis, er det mulig å få til et smidig og fungerende opplegg rundt dette her? Jeg er åpen for at jeg er for tradisjonell, er negativ, og fordomsfull. Det er mye her som skal fungere. Du skal møte en dame du vil ha sex med, som tenner deg, som du liker. Og du skal kunne tilby henne nok til at hun bare skal ha sex med deg. Du skal bruke tid og kapasitet på denne relasjonen, for det er fortsatt en relasjon. Når hun sender en melding før møtet deres, og du sitter i sofaen med dama og hun ser deg smile av det du leser, hva gjør det med dere? Når du er glad og fornøyd, litt sånn "nyforelska" og dama di vet at du nylig har begynt å ha sex med andre, hva tenker hun da? Når hun du har sex med, eller du, altså, dere, utvikler følelser, relasjon, og alt blir annerledes, hva skjer med alle involverte da? Seksualiteten deres og relasjonen vil jo gjerne utvikle seg i en eller annen retning, slik alle relasjoner. 12
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #17 Skrevet 20. september 2021 Søgni skrev (21 timer siden): Jeg forstår problemstillingen, og at det teoretisk skal være mulig å finne noen å ha sex med, som er innforstått med at du er i et forhold og kun vil ha sex, og at noen partnere sier at det er greit. Men i praksis, er det mulig å få til et smidig og fungerende opplegg rundt dette her? Jeg er åpen for at jeg er for tradisjonell, er negativ, og fordomsfull. Det er mye her som skal fungere. Du skal møte en dame du vil ha sex med, som tenner deg, som du liker. Og du skal kunne tilby henne nok til at hun bare skal ha sex med deg. Du skal bruke tid og kapasitet på denne relasjonen, for det er fortsatt en relasjon. Når hun sender en melding før møtet deres, og du sitter i sofaen med dama og hun ser deg smile av det du leser, hva gjør det med dere? Når du er glad og fornøyd, litt sånn "nyforelska" og dama di vet at du nylig har begynt å ha sex med andre, hva tenker hun da? Når hun du har sex med, eller du, altså, dere, utvikler følelser, relasjon, og alt blir annerledes, hva skjer med alle involverte da? Seksualiteten deres og relasjonen vil jo gjerne utvikle seg i en eller annen retning, slik alle relasjoner. Hvis min samboer vil ha sex med meg i stede for at jeg går til andre, er jo hele problemet løst. Men jeg kan jo ikke tvinge henne til å ha sex med meg. Jeg vil jo heller ikke ha sex med en person som ikke har lyst til å ha sex med med. Anonymkode: 95874...036
Gjest På druen Skrevet 20. september 2021 #18 Skrevet 20. september 2021 Herregud. Dette forholdet døde jo for flere år siden. Hvorfor bor dere fortsatt sammen? Totalt meningsløst og bortkastet.
Gjest ABM Skrevet 20. september 2021 #19 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er en mann i første halvdel av 40 åra, bor sammen med en kvinne og et felles barn, men forholdet fungerer ikke. Vi har ikke hatt sex på flere år, og nå klarer jeg snart ikke å leve i tvungen sølibat lenger. Hun som ikke vil ha sex og hun sier det ikke er viktig for henne, men om det er så viktig for meg ,får jeg finne noen andre å ha sex med. Men om hun faktisk mener dette tør jeg ikke å stole på. Jeg har begynt å tenke mye på dette og ønsker å finne noen å ha sex med. Men ønsker ikke å lage profil på tinder eller andre dating steder. Heller ikke å kjøpe. Noen som har noen tips om hvor man kan treffe noen som kun ønsker sex? Er ikke alle som bor i by, så det å ta en tur på byen, er ikke så enkelt. Anonymkode: 95874...036 Men hva i all verden skal du med hun samboeren din? Flytt fra henne! Nytt forhold får du på dagen..bare sex er mye vanskeligere...
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #20 Skrevet 20. september 2021 Det må jo ha skjedd noe dramatisk i forholdet deres som du holder igjen. En ting er at du skylder direkte på henne, og du ønsker å se etter en annen løsning for at du skal få oppleve begjær. - har du alkohol problemer? - har du drevet utroskap før? - har du sveket henne? - har hun uttalt at hun ønsker å oppløse forholdet mellom dere? For din del handler det om å innrømme ting som ikke er bra med deg. Alt det jeg vil frem til, hvilket tidspunkt endret forholdet deres dramatisk til å ikke være forelsket i hverandre, eller har dere aldri datet med hverandre før, og dere bare i fylle havna i sengs, også ble det dere? Anonymkode: e6846...d69 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå