AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Møtt en fyr jeg likte godt. På andre date var vi ute og spiste, før vi ble sittende i bilen og prate før vi skulle ta farvel. Vi har aldri hatt noe fysisk, og jeg har tenkt at det kan vi godt vente litt med. Etterhvert i bilen begynte han å kysse meg på halsen. Jeg gjorde ingen motstand, men ga heller ingen respons som skulle tilsi at jeg ønsket noe mer. Før jeg visste ordet av det hadde han løsnet buksen sin og vippet ut penis. Han tok hånden min og la den på penisen sin. Jeg ble helt satt ut og gjorde det veldig klart at jeg ikke satte pris på det. Nå sitter jeg her i etterkant og lurer på om alt bare ble klønete pga dårlig kommunikasjon, eller om dette er et rødt flagg? Anonymkode: 5022c...7c0 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 19. september 2021 Rødt flagg Anonymkode: f8ca4...6d4 69
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Hvor gamle er dere? Håper ikke dere er over 20? Anonymkode: 59e96...22b 9
Tøvftta Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 Dårlig kommunikasjon. Han er mann og det eneste han skjønner om du ikke vil er ett nei. 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gamle er dere? Håper ikke dere er over 20? Anonymkode: 59e96...22b Vi er i begynnelsen av 30-årene. Anonymkode: 5022c...7c0 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 19. september 2021 De fire mennene jeg har hatt sex med etter skilsmissen har alle spurt meg om jeg er sikker på om jeg vil før de har kledd av seg. De vippet ikke bare ut penis nei. Det kan da umulig være normal å gjøre i bilen etter andre date og når dere ikke har hatt sex før. Anonymkode: 0a532...55c 52
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 La meg gjette....Du fant han på Internett? Anonymkode: 8a8e7...81f 9
Populært innlegg veronicalake Skrevet 19. september 2021 Populært innlegg #9 Skrevet 19. september 2021 Dette vitner om lite sosial intelligens. Ingen voksne og oppegående mennesker gjør sånt. Ville gitt han beskjed om at jeg ikke var interessert i å møtes mer, og sagt tydelig i fra om at det var det at han vippet ut penisen sin sånn helt uten videre som var dealbreakeren for meg. Ikke kast bort tiden din på en sånn taper! 51
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 Tinder? Der møtes man for sex ........... Anonymkode: 5cd45...e82 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Møtt en fyr jeg likte godt. På andre date var vi ute og spiste, før vi ble sittende i bilen og prate før vi skulle ta farvel. Vi har aldri hatt noe fysisk, og jeg har tenkt at det kan vi godt vente litt med. Etterhvert i bilen begynte han å kysse meg på halsen. Jeg gjorde ingen motstand, men ga heller ingen respons som skulle tilsi at jeg ønsket noe mer. Før jeg visste ordet av det hadde han løsnet buksen sin og vippet ut penis. Han tok hånden min og la den på penisen sin. Jeg ble helt satt ut og gjorde det veldig klart at jeg ikke satte pris på det. Nå sitter jeg her i etterkant og lurer på om alt bare ble klønete pga dårlig kommunikasjon, eller om dette er et rødt flagg? Anonymkode: 5022c...7c0 Hva tror du selv da? Anonymkode: 2f72b...633 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 Lav sosial intelligens. Godt du fant det ut med en gang. Jeg er så lei av de som skal unnskylde menn hele tiden, som om det å tenke sjøl er for mye forlangt. Anonymkode: 1455a...73a 27
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): La meg gjette....Du fant han på Internett? Anonymkode: 8a8e7...81f Ja, Tinder av alle steder. Men trodde virkelig dette var en seriøs kar. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tinder? Der møtes man for sex ........... Anonymkode: 5cd45...e82 Ja, var Tinder. Men han ga uttrykk for å se etter noe seriøst, noe jeg selv også var tydelig på at var min intensjon der inne AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva tror du selv da? Anonymkode: 2f72b...633 Som sagt likte jeg han godt, så jeg har håpet i det lengste at jeg overtenker. Men ser jo at jeg er enig i det flere skriver her inne om at det ikke virker normalt å dra frem penis uten forvarsel - også så tidlig i relasjonen. Har datet andre tidligere, men aldri opplevd lignende Anonymkode: 5022c...7c0 6
Lorieen Skrevet 19. september 2021 #14 Skrevet 19. september 2021 Øhm… Dette hadde vært kroken på døra for min del i hvert fall. 18
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #15 Skrevet 19. september 2021 Dårlig sosial intelligens ja. Dette er ikke normalt. Er ikke sånn man insinuerer at man vil ha sex Anonymkode: 1d0a2...cb3 18
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #16 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Møtt en fyr jeg likte godt. På andre date var vi ute og spiste, før vi ble sittende i bilen og prate før vi skulle ta farvel. Vi har aldri hatt noe fysisk, og jeg har tenkt at det kan vi godt vente litt med. Etterhvert i bilen begynte han å kysse meg på halsen. Jeg gjorde ingen motstand, men ga heller ingen respons som skulle tilsi at jeg ønsket noe mer. Før jeg visste ordet av det hadde han løsnet buksen sin og vippet ut penis. Han tok hånden min og la den på penisen sin. Jeg ble helt satt ut og gjorde det veldig klart at jeg ikke satte pris på det. Nå sitter jeg her i etterkant og lurer på om alt bare ble klønete pga dårlig kommunikasjon, eller om dette er et rødt flagg? Anonymkode: 5022c...7c0 Trenger du virkelig å spørre om dette er et rødt flagg? Hva tror du selv? Vil du si dette er normal oppførsel? Anonymkode: a1f9d...c5f 11
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #17 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trenger du virkelig å spørre om dette er et rødt flagg? Hva tror du selv? Vil du si dette er normal oppførsel? Anonymkode: a1f9d...c5f Når man liker noen så håper man i det lengste at det finnes en forklaring. Men skjønner at du stusser, er ikke hverdagskost akkurat. Jeg har ikke vært borti lignende selv heller, så er vel kanskje derfor jeg ville lufte tankene og høre andres Anonymkode: 5022c...7c0 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #18 Skrevet 19. september 2021 Minner om en jeg studerte med, han kunne finne på å vise frem penis på en slik måte, og stille intime seksuelle spørsmål helt ut av sammenheng. Anonymkode: 56a0b...715
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #19 Skrevet 19. september 2021 Jeg traff mannen min på Tinder, han vippet ikke ut penisen sin på 2.date. Han du har vært på date med er nok en av disse som ikke selv skjønner hvorfor de er single....😏 Anonymkode: 03e8e...358 21
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #20 Skrevet 19. september 2021 Jeg ville tatt det som et kompliment. Dette betyr at han er trygg på deg. Når han tar fra penisen, er det ubevisst slik at han vil ha barn og en framtid med deg. Anonymkode: 56610...498 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå