AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Her trenger jeg råd, jeg har møtt en fyr som er 13 år eldre en meg, han er fantastisk på alle måter. Han har et barn fra tidligere, eier ikke filla i veggen, men er skjønn og go. Vi har datet , sexet og kost oss i 2 mnd snart. Han og jeg har en veldig god kjemi, Utfordringen min er at jeg ikke helt klarer slippe en mann som er 24 år eldre en meg, han hadde jeg dyrisk kjemi med, han er snill varm, go, og har alt på stell. Han stimulerer både sinn og kropp, ingen har gitt meg sprutorgasmer før, han har. Hva f liksom ... Han er snill som dagen, men vi har kranglet en del i det siste, min skyld, for jeg har brutt avtaler og hatt meg med andre. Vi har aldri hatt en relasjon som sier vi er i forhold, selv om vi har oppført oss som. Han har jeg hatt en relasjon til i snart 6 år. Mitt spørsmål Hvem bør jeg velge ? Føyer til at jeg er 34 snart Anonymkode: 92076...77f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Er det 2 forskjellige du snakker om her eller er han 13 eller 24 år eldre!? Anonymkode: 538b9...274 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Så den siste setningen nå Anonymkode: 538b9...274
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det 2 forskjellige du snakker om her eller er han 13 eller 24 år eldre!? Anonymkode: 538b9...274 En er 13 år eldre, en er 24 år eldre Anonymkode: 92076...77f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 Hva ønsker du? Vil du ha en framtid med noen av dem, eller bare selskap? Hvem av dem passer best til det du ønsker? Anonymkode: fb8f3...c00 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva ønsker du? Vil du ha en framtid med noen av dem, eller bare selskap? Hvem av dem passer best til det du ønsker? Anonymkode: fb8f3...c00 Vet ikke, den ene eier ikke noe, går på sosialen, eldste har alt på stell. Liker begge så er så i tvil Anonymkode: 92076...77f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 Ingen av de. Lyset blåser snart ut for han på 58, han på 47 må du forsørge, sosialen tyder på rusmisbruk eller bunnløs spillegjeld. Finn det en normal mann på din alder +10 maks. Anonymkode: 80a4b...45c 5
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen av de. Lyset blåser snart ut for han på 58, han på 47 må du forsørge, sosialen tyder på rusmisbruk eller bunnløs spillegjeld. Finn det en normal mann på din alder +10 maks. Anonymkode: 80a4b...45c Det var ikke mitt spørsmål. Han på 58 er i super form, kampsport, livvakt, garden, dont fuck me, er hans motto.... Han er mer i form en en 25 åring, og ja han kan leve ennå 30 år, da har vi en lengre relasjon en gjennomsnittet som er 14 år...... skilsmisse statistikken er grusom. Men jeg liker han andre også.... men han røyker marijuana og drikker tett, han andre kan bruke litt cola, og er bare go, Han er den beste sexuellt, han kan holde på hele natta, han knullet meg 7 timer sist vi møttes, sykt ja men digg. Er vel han jeg vil ha men redd for hva andre sier, Anonymkode: 92076...77f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #9 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var ikke mitt spørsmål. Han på 58 er i super form, kampsport, livvakt, garden, dont fuck me, er hans motto.... Han er mer i form en en 25 åring, og ja han kan leve ennå 30 år, da har vi en lengre relasjon en gjennomsnittet som er 14 år...... skilsmisse statistikken er grusom. Men jeg liker han andre også.... men han røyker marijuana og drikker tett, han andre kan bruke litt cola, og er bare go, Han er den beste sexuellt, han kan holde på hele natta, han knullet meg 7 timer sist vi møttes, sykt ja men digg. Er vel han jeg vil ha men redd for hva andre sier, Anonymkode: 92076...77f Så fint, da har du bestemt deg. Han blir sikkert et fint forbilde for barna deres. Anonymkode: 80a4b...45c 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #10 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var ikke mitt spørsmål. Han på 58 er i super form, kampsport, livvakt, garden, dont fuck me, er hans motto.... Han er mer i form en en 25 åring, og ja han kan leve ennå 30 år, da har vi en lengre relasjon en gjennomsnittet som er 14 år...... skilsmisse statistikken er grusom. Men jeg liker han andre også.... men han røyker marijuana og drikker tett, han andre kan bruke litt cola, og er bare go, Han er den beste sexuellt, han kan holde på hele natta, han knullet meg 7 timer sist vi møttes, sykt ja men digg. Er vel han jeg vil ha men redd for hva andre sier, Anonymkode: 92076...77f Ok… Tror kanskje folk kan reagerer litt uavhengig av hvem du velger her, så du får bare kjøre på med han du foretrekker. Anonymkode: a6425...091 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #11 Skrevet 19. september 2021 Hvorfor spør du ikke like godt denne livvakt-gardisten på 58 hva han synes om den ultimate elskeren på 47? Virker som mottoet hans er positivt i sammenhengen. Anonymkode: 80a4b...45c 2
Antiviruset Skrevet 19. september 2021 #12 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det var ikke mitt spørsmål. Han på 58 er i super form, kampsport, livvakt, garden, dont fuck me, er hans motto.... Han er mer i form en en 25 åring, og ja han kan leve ennå 30 år, da har vi en lengre relasjon en gjennomsnittet som er 14 år...... skilsmisse statistikken er grusom. Men jeg liker han andre også.... men han røyker marijuana og drikker tett, han andre kan bruke litt cola, og er bare go, Han er den beste sexuellt, han kan holde på hele natta, han knullet meg 7 timer sist vi møttes, sykt ja men digg. Er vel han jeg vil ha men redd for hva andre sier, Anonymkode: 92076...77f Har det slått deg at ingen av disse to rusmisbrukerne egner seg for et fast seriøst forhold? Om du tror at sex i 7 timer er det som gir det et godt forhold så vil du få det en brutal oppvåkning på litt sikt. At begge bruker narkotika er et alvorlig rødt flagg! 6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #13 Skrevet 19. september 2021 Hva betyr "sexe"? 🤔 Å ha sex med? Hvis du ikke klarer å bestemme deg for noen av disse og du ikke er i forhold med noen av dem, kan du ikke bare "sexe" med dem som er ledig og kose deg da? Når du en dag finner deg en du vil ha livet ut, så vil du ikke ha andre. Anonymkode: c3b62...762 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #14 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva betyr "sexe"? 🤔 Å ha sex med? Hvis du ikke klarer å bestemme deg for noen av disse og du ikke er i forhold med noen av dem, kan du ikke bare "sexe" med dem som er ledig og kose deg da? Når du en dag finner deg en du vil ha livet ut, så vil du ikke ha andre. Anonymkode: c3b62...762 Ja, det er sånn unge sier for å ha sex. Anonymkode: c01f7...012 1
Hippogriff Skrevet 19. september 2021 #15 Skrevet 19. september 2021 Tenker at hvis du er i tvil så er du ikke i tvil. Da har du ikke sterke nok følelser for noen av dem. 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #16 Skrevet 19. september 2021 «Don’t fuck me» ….? Er det mottoet hans? Så Harry. Ser han på mye gutte-sloss filmer? 🤣 Burde heller være: «please fuck me» eller hva? Begge disse mennene høres 🤮 ut. Du vet det finnes milliarder av menn der ute.. du er ikke begrenset til dette dårlige utvalget du beskriver her. Anonymkode: 5e4f5...06d 4
Smascha Skrevet 19. september 2021 #17 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Her trenger jeg råd, jeg har møtt en fyr som er 13 år eldre en meg, han er fantastisk på alle måter. Han har et barn fra tidligere, eier ikke filla i veggen, men er skjønn og go. Vi har datet , sexet og kost oss i 2 mnd snart. Han og jeg har en veldig god kjemi, Utfordringen min er at jeg ikke helt klarer slippe en mann som er 24 år eldre en meg, han hadde jeg dyrisk kjemi med, han er snill varm, go, og har alt på stell. Han stimulerer både sinn og kropp, ingen har gitt meg sprutorgasmer før, han har. Hva f liksom ... Han er snill som dagen, men vi har kranglet en del i det siste, min skyld, for jeg har brutt avtaler og hatt meg med andre. Vi har aldri hatt en relasjon som sier vi er i forhold, selv om vi har oppført oss som. Han har jeg hatt en relasjon til i snart 6 år. Mitt spørsmål Hvem bør jeg velge ? Føyer til at jeg er 34 snart Anonymkode: 92076...77f For guds skyld, TS: Velg deg SELV (og ingen av disse to)! ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #18 Skrevet 20. september 2021 Hvis du er i tvil, ta tiden til hjelp. Ingen på kg kan vite hvem du skal velge. Du kan være åpen om din forvirring også. Men en på sosialen hadde jeg personlig ikke giddet. Anonymkode: 19e12...04a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå