AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Del Skrevet 19. september 2021 Hei, Noen som kan anbefale en klinikk i Oslo for fertilitetsutredning, evt etterhvert ivf? Har Googlet masse og har noen i tankene, men vil gjerne gå til noen som er veldig flinke! 😊 Anonymkode: dbac7...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1990 Skrevet 19. september 2021 #2 Del Skrevet 19. september 2021 (endret) MEDICUS ♥️ Det er en fertilitetsklinikk i sentrum! https://medicus.no/fruktbarhetssjekk/ Jeg var der nettopp på utredning som du kan gjøre når som helst. Betalte 3100 kr for: -Celleprøve -Vanntest/kontrastvæske for å sjekke om egglederne er tette (vondt!) - Ultralyd av livmor og eggstokkene - Gynekologisk undersøkelse - Blodprøve for å sjekke egglager og kvalitet på eggene samt en del andre ting som viser om du feks er i tidlig overgangsalder eller har andre unormalt og lave verdier (står mer på siden) Syntes dette var generelt en sinnsykt god pris for en slik utredning:)?! Veldig fornøyd. I tillegg er dette første steget man må ta for å gå videre med IVF. Det kan man også gjøre der privat. Anbefaler generelt denne testen før man prøver hvis man feks er over 30. den gir deg en pekepinn på hvor mange gode år du har igjen. Feks om du må hive deg rundt å få barn nå, eller om du kan vente litt til. Det er også rapportert at en slik vanntest skyller gjennom og gjør at flere lettere blir gravide etter, så håper på det🙏🏻. Det jeg ikke viste er at man kan ikke ta denne testen hvis det er en sjans for at du er gravid. Så der tapte jeg 1 mnd. Blodprøven er drop-inn og må tas på syklusdag 2-3!! Når du har mensen. Så må utredningen skje etter mensen men FØR eggløsning. Jeg gikk 2 dager før estimert eggløsning og fikk beskjed om at eggposene var på vei til å sprekke så han anbefalte sex den kvelden. Medicus er i Oslo og ligger på National. Super Proffe, flinke og snille!!😊🙏🏻 Jeg tok dette etter PP4, men er snart 32 år og ønsker flere barn. Derfor tok jeg utredning like gjerne først som sist. Anbefaler teste mannen og. Vi brukte sperm count fra apoteket som slår ut som høy eller lav på antall svømmere. Eller avlevere spermtest hos Medicus Endret 19. september 2021 av 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Del Skrevet 19. september 2021 1990 skrev (3 minutter siden): -Vanntest/kontrastvæske for å sjekke om egglederne er tette (vondt!) Du fikk også vondt på en slik aquascan? Jeg hadde nylig en slik undersøkelse, vanntest, og det var så vondt at jeg nesten ikke holdt ut. Leser på nett at de fleste bare opplever lettere ubehag ved denne undersøkelsen. Lurer på hvorfor jeg fikk så sinnsykt vondt. I forfjamselsen spurte jeg selvsagt ikke gynekologen dette spørsmålet.. Anonymkode: 2f50e...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1990 Skrevet 19. september 2021 #4 Del Skrevet 19. september 2021 (endret) Jeg vet ikke hvordan jeg svarer direkte på svaret ditt😅 Ang aquascan Jeg fikk kjempe vondt på venstre siden (der jeg hadde et egg som skulle slippe denne syklusen) det var sinnsykt men igjen så varte det hele kanskje 15 sekunder totalt, og de siste smertene var 5 sekunder😊 Hun sa det var normalt. Men jeg opplever generelt fort sterke smerter ved feks mensen. De presser den jo full av væske så ikke så rart Endret 19. september 2021 av 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Del Skrevet 19. september 2021 Volvat var kjempeflinke! De har ikke IVF, men de henvisende Anonymkode: 9a2da...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Del Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Volvat var kjempeflinke! De har ikke IVF, men de henvisende Anonymkode: 9a2da...70b *henviser. Anonymkode: 9a2da...70b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Del Skrevet 19. september 2021 Jeg har vært fornøyd med Fertilitetssenteret. Kun hatt utredning der, IVF tok jeg offentlig. Anonymkode: e9017...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #8 Del Skrevet 19. september 2021 Medicus er fantastiske. Følte meg så ivaretatt både på sjekken og senere IVF❤️ Anonymkode: 5285a...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #9 Del Skrevet 19. september 2021 Hausken. Anonymkode: 5dcf9...1f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå