AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 Jeg vurderer å bytte tannlege, da jeg fikk dårlig hjelp sist jeg var hos min nåværende tannlege. For det første var han irritert for at det var for lenge siden sist jeg var der. Den irritasjonen holdt han på gjennom timen, og svarte meg kort og frekt. I tillegg ordnet han en fylling som det hadde blitt karies under, og den er fortsatt tyggeøm, nesten 1,5 år etter! Jeg har grudd meg til å går tilbake til han, da jeg har tannlegeskrekk, og det derfor føles ekstra vanskelig at en tannlege er irritert når man er der. Så derfor spør jeg; hvilke tannleger i Ålesund vil du anbefale? Trenger en som er faglig dyktig og en som er hyggelig og møter sine pasienter på en fin måte. Anonymkode: 2f6fd...835
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Er veldig fornøyd med Thomas Røn på Blindheim! Behagelig type, nøye, opptatt av god smertelindring ☺️ Ligger på rundt 1000 kr for vanlig sjekk med bilder, fjerne tannsten og «polering» av tennene. Anbefales! Anonymkode: bde1c...754
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er veldig fornøyd med Thomas Røn på Blindheim! Behagelig type, nøye, opptatt av god smertelindring ☺️ Ligger på rundt 1000 kr for vanlig sjekk med bilder, fjerne tannsten og «polering» av tennene. Anbefales! Anonymkode: bde1c...754 Takk for anbefaling😊 Han har ingen vurderinger på legelisten.no, ser jeg🤔 Vurderer apollonia, er ikke de ekstra flinke både faglig og menneskelig? De er dyre sikkert, men det hadde det vært verdt dersom jeg hadde følt meg helt trygg på alle måter. Anonymkode: 2f6fd...835
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #4 Skrevet 19. september 2021 Vet svært lite om dem, annet enn at de er dyre 😅 tror ikke du har kontroll med tannlege, men tannpleier der. Anonymkode: bde1c...754 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #5 Skrevet 19. september 2021 Anbefaler IKKE Apollonia! Jeg gikk der noen år, fikk ny «tannlege» hvert år, så ingen kontinuitet. Dessuten fikk jeg aldri møte tannlegen, det var kun tannpleier som sjekket og renset tennene. Slik jeg forstod det så ble selve tannlegen kun involvert hvis det var hull i tenna eller andre ting som måtte gjøres. Uansett, så var det kjempedyrt! Betalte mer enn jeg gjør nå, og der jeg går nå, så er det alltid en tannlege som foretar hele undersøkelsen! En gang trengte jeg behandling på Apollonia , og fikk da møte en ekte tannlege. Han var så nedlatende, han og tannpleieren bare himlet med øynene til hverandre, da jeg fortalte at jeg ikke hadde prioritert å komme dit det siste året fordi jeg hadde fått tvillinger. Aksla tannhelse er jeg hos nå, ei som heter Marianne! 👌🏼 Anonymkode: 035e1...69e 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #6 Skrevet 19. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Anbefaler IKKE Apollonia! Jeg gikk der noen år, fikk ny «tannlege» hvert år, så ingen kontinuitet. Dessuten fikk jeg aldri møte tannlegen, det var kun tannpleier som sjekket og renset tennene. Slik jeg forstod det så ble selve tannlegen kun involvert hvis det var hull i tenna eller andre ting som måtte gjøres. Uansett, så var det kjempedyrt! Betalte mer enn jeg gjør nå, og der jeg går nå, så er det alltid en tannlege som foretar hele undersøkelsen! En gang trengte jeg behandling på Apollonia , og fikk da møte en ekte tannlege. Han var så nedlatende, han og tannpleieren bare himlet med øynene til hverandre, da jeg fortalte at jeg ikke hadde prioritert å komme dit det siste året fordi jeg hadde fått tvillinger. Aksla tannhelse er jeg hos nå, ei som heter Marianne! 👌🏼 Anonymkode: 035e1...69e Åh, dette hørtes ikke bra ut!! Så bra du fortalte om dette, da skal jeg holde meg unna Apollonia! Det var nedlatende min tannlege var sist også, det ble veldig ubehagelig der, rett og slett. Han har tidligere vært veldig grei da, men det passet svært dårlig at han fikk den innstillingen den ene gangen jeg måtte borre.. Jeg var så redd, og fikk ikke svar på noe av det jeg spurte om😔 Anonymkode: 2f6fd...835 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #7 Skrevet 19. september 2021 Sesilie Farstad, Kipervika tannklinikk. Absolutt beste 👌🏻 Anonymkode: 595b9...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2021 #8 Skrevet 20. september 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Takk for anbefaling😊 Han har ingen vurderinger på legelisten.no, ser jeg🤔 Vurderer apollonia, er ikke de ekstra flinke både faglig og menneskelig? De er dyre sikkert, men det hadde det vært verdt dersom jeg hadde følt meg helt trygg på alle måter. Anonymkode: 2f6fd...835 Om du leser anmeldelser av Apollonia på Google, så sier vel de noe annet. To av anmeldelsene er i tillegg skrevet av sønnen til en av eierene. Styr unna. Anonymkode: 5f0fb...6f9 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #9 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 21.46): Anbefaler IKKE Apollonia! Jeg gikk der noen år, fikk ny «tannlege» hvert år, så ingen kontinuitet. Dessuten fikk jeg aldri møte tannlegen, det var kun tannpleier som sjekket og renset tennene. Slik jeg forstod det så ble selve tannlegen kun involvert hvis det var hull i tenna eller andre ting som måtte gjøres. Uansett, så var det kjempedyrt! Betalte mer enn jeg gjør nå, og der jeg går nå, så er det alltid en tannlege som foretar hele undersøkelsen! En gang trengte jeg behandling på Apollonia , og fikk da møte en ekte tannlege. Han var så nedlatende, han og tannpleieren bare himlet med øynene til hverandre, da jeg fortalte at jeg ikke hadde prioritert å komme dit det siste året fordi jeg hadde fått tvillinger. Aksla tannhelse er jeg hos nå, ei som heter Marianne! 👌🏼 Anonymkode: 035e1...69e Apollonia er kjente for å være dårlige her i Ålesund. De sender ikke ut invitasjon en gang (for å spare tid og penger?). Man får bare en sms dagen før med påminnelse om time, og må bruke lang tid på å ringe og få tak i dem om timen ikke passer. Om man skal ha regning blir det 100kr gebyr, da tid også er penger her og de sparer antall ansatte på å ta betaling i terminal. Men det merkeligste av alt er at når man har time, så får man én time til tannrens, og en ny time en annen dag til røntgen. Upraktisk for oss som har litt reisevei. Tannlegen ser man ikke om det ikke er hull, så man betaler i praksis dyre dommer for at en tannpleier gjør tannlegens jobb. Har aldri vært borte i dette tidligere, da jeg har periodontitt. Byttet tannlegekontor rimelig kjapt, og forstår ikke at folk går til et overpriset sted når kvaliteten er så elendig. Anonymkode: cdc6a...918 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #10 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (På 20.9.2021 den 15.18): Om du leser anmeldelser av Apollonia på Google, så sier vel de noe annet. To av anmeldelsene er i tillegg skrevet av sønnen til en av eierene. Styr unna. Anonymkode: 5f0fb...6f9 Akkurat sånn følelse har jeg på alt av tannleger, leger og gynekologer. De som virkelig har dårlig kritikk og som ikke skulle vært i den stillingen. Enten skriver positive anmeldelser selv under falsk e-post adresse. Eller inhabile familie medlemmer/ evt. sekretærer skriver positive tilbake mld. Anonymkode: da021...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #11 Skrevet 26. november 2021 AnonymBruker skrev (På 8.11.2021 den 8.34): Akkurat sånn følelse har jeg på alt av tannleger, leger og gynekologer. De som virkelig har dårlig kritikk og som ikke skulle vært i den stillingen. Enten skriver positive anmeldelser selv under falsk e-post adresse. Eller inhabile familie medlemmer/ evt. sekretærer skriver positive tilbake mld. Anonymkode: da021...6e9 Leger kan vel ikke bli vel ikke vurdert på Google anmeldelser, slik som tannleger? Da har man legelisten Virker som at leger blir litt mer grillet i etikk og moral under studiene, mens for tannleger så er det fritt vilt enkelte steder, som for eksempel Apollonia/Colosseum i Ålesund. Las anmeldelsene, og får sjokk over at de i det hele tatt har kunder?! Anonymkode: 5f0fb...6f9
AnonymBruker Skrevet 26. november 2021 #12 Skrevet 26. november 2021 Daaeskogen! Geir Slettvoll Anonymkode: 0bc7f...0ab 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #13 Skrevet 21. august 2022 AnonymBruker skrev (På 19.9.2021 den 21.46): Anbefaler IKKE Apollonia! Jeg gikk der noen år, fikk ny «tannlege» hvert år, så ingen kontinuitet. Dessuten fikk jeg aldri møte tannlegen, det var kun tannpleier som sjekket og renset tennene. Slik jeg forstod det så ble selve tannlegen kun involvert hvis det var hull i tenna eller andre ting som måtte gjøres. Uansett, så var det kjempedyrt! Betalte mer enn jeg gjør nå, og der jeg går nå, så er det alltid en tannlege som foretar hele undersøkelsen! En gang trengte jeg behandling på Apollonia , og fikk da møte en ekte tannlege. Han var så nedlatende, han og tannpleieren bare himlet med øynene til hverandre, da jeg fortalte at jeg ikke hadde prioritert å komme dit det siste året fordi jeg hadde fått tvillinger. Aksla tannhelse er jeg hos nå, ei som heter Marianne! 👌🏼 Anonymkode: 035e1...69e gammel tråd men ville bare si at jeg flyttet til Ålesund som student nå i august og leste denne tråden og prøvde meg på Aksla Tannhelse https://akslatannhelse.no/ slik du nevnte her og hun var veldig flink, så de kan jeg anbefale ☺️ Anonymkode: 47797...6d0
AnonymBruker Skrevet 21. august 2022 #14 Skrevet 21. august 2022 Hvordan er Daaeskogen? Flere som anbefaler de? Anonymkode: f697a...494
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #15 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (På 21.8.2022 den 14.48): Hvordan er Daaeskogen? Flere som anbefaler de? Anonymkode: f697a...494 Så lenge du unngår G. Slettvoll der tror jeg det skal gå bra. Anonymkode: cdc6a...918 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #16 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så lenge du unngår G. Slettvoll der tror jeg det skal gå bra. Anonymkode: cdc6a...918 Takk for tips! Er det noen andre klinikker som er bra da? Anonymkode: f697a...494
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #17 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Så lenge du unngår G. Slettvoll der tror jeg det skal gå bra. Anonymkode: cdc6a...918 Jeg hadde ikke tenkt å nevne navn, men dette er tannlegen jeg snakket om i hovedinnlegget. Jeg tror så absolutt han er faglig dyktig, men han er hardhendt og ikke så flink til å kommunisere og betrygge hvis pasienten blir engstelig. TS Anonymkode: 2f6fd...835
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #18 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde ikke tenkt å nevne navn, men dette er tannlegen jeg snakket om i hovedinnlegget. Jeg tror så absolutt han er faglig dyktig, men han er hardhendt og ikke så flink til å kommunisere og betrygge hvis pasienten blir engstelig. TS Anonymkode: 2f6fd...835 Oi😯 Jeg er egentlig ikke så engstelig for tannlegetimer, men jeg har sensitivt tannkjøtt, så misliker at de er hardhendte. Prøver å finne en tannklinikk som er bra, men som samtidig ikke er den dyreste, heller. Anonymkode: f697a...494
AnonymBruker Skrevet 23. august 2022 #19 Skrevet 23. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oi😯 Jeg er egentlig ikke så engstelig for tannlegetimer, men jeg har sensitivt tannkjøtt, så misliker at de er hardhendte. Prøver å finne en tannklinikk som er bra, men som samtidig ikke er den dyreste, heller. Anonymkode: f697a...494 Det er bra vi kan dele erfaringer, kanskje jeg også får noen idéer til hvilken tannlege jeg kan bytte til. Evt må jeg nok begynne prosessen med å ta tannstein et annet sted enn hos han, for jeg har aldri opplevd noen som er så hardhendte som han før.. Anonymkode: 2f6fd...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå