GÃ¥ til innhold

Hvem er de som IKKE bryr seg om de har skjeggkre hjemme? 😲

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke bryr seg om de ser skjeggkre på gulvet, på klærne osv., som forblir helt rolige? Hvordan er det mulig...

Anonymkode: bb88d...8b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som skjønner at skjeggkre er ufarlige.

Anonymkode: ffad1...121

• Liker 46
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De er EKLE! 

• Liker 8
Skrevet

Får man solgt boligen sin hvis man har skjeggkre, da? Jeg fikk behandling av Pelias i sommer. Har kun sett 3 små etter det, så mulig jeg må ha en behandling til. 

Anonymkode: 326ce...8a7

Skrevet

Er bare i Norge man bryr seg sånn om skjeggkre.

Anonymkode: 1e22a...61b

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Får man solgt boligen sin hvis man har skjeggkre, da? Jeg fikk behandling av Pelias i sommer. Har kun sett 3 små etter det, så mulig jeg må ha en behandling til. 

Anonymkode: 326ce...8a7

Jada, naboene våre selger med skjeggkre 

• Liker 4
Skrevet

Tenk å våkne og se skjeggkre i senga eller på kroppen! Jeg ville fått hjerteinfarkt 🤮

• Liker 4
Skrevet

De som meg, som bor i en leilighet der man ser 1 dyr kanskje annen hver mnd. (Før noen antar noe som i alle andre tråder, ikke på dagen, men på kveld/nattetid, jobber skift og er mye våken på tider av døgnet når disse dyrene også er det).

Jeg er mer plaget av edderkopper som plent skal være der jeg bor, enn disse krypene.

Er de ekle? Ja. Men plager de meg? Nei. 

Anonymkode: 99fbf...5b4

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

De er EKLE! 

Ingen grunn til å bli hysterisk fordi om de er ekle.

• Liker 8
Skrevet

Det er som herpes, alle har det eller får det. 

Anonymkode: c1ae2...a4e

• Liker 17
Skrevet

Vi har😅 Jeg bryr meg ikke. 

Anonymkode: 72eea...e0c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De som meg, som bor i en leilighet der man ser 1 dyr kanskje annen hver mnd. (Før noen antar noe som i alle andre tråder, ikke på dagen, men på kveld/nattetid, jobber skift og er mye våken på tider av døgnet når disse dyrene også er det).

Jeg er mer plaget av edderkopper som plent skal være der jeg bor, enn disse krypene.

Er de ekle? Ja. Men plager de meg? Nei. 

Kanskje de plager deg ikke fordi du ser dem sjelden? Hva om du så dem hver dag? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje de plager deg ikke fordi du ser dem sjelden? Hva om du så dem hver dag? 

Om jeg hadde sett dem hver sag, over alt. Jeg hadde ikke likt det nei. Men disse krypene er ekstremt skjøre. Det skal uhyre lite til for å drepe dem. Jeg takler ikke å slå de meste annet av kryp, inkl. edderkopper. Men disse klarer jeg å ta selv når jeg ser dem. Man kan sette ut limfeller og holde bestanden nede. Så de aller fleste burde kunne gjøre noe med problemet om de «ser de over alt». Så det er egentlig ikke en problemstilling en gang. 

Edderkopper tåler alt. Til og med raderspray direkte på dem, dreper dem ikke før det er gått mangfoldige minutter. 

• Liker 6
Skrevet

Det er heslig med masse store insekter i hus, får inntrykk av at det er urenslig rett og slett. Kommer aldri til å kjøpe et sted med skjeggkre. Er på boligjakt nå og har utelukket alle som har ekle kryp i hus.

Anonymkode: 6db87...ee9

• Liker 2
Skrevet

Har faktisk aldri sett de hos oss. Gammelt hus. Ser en og annen edderkopp i kjelleren og ett par klypedyr i sommer. Men ellers aldri sett skjeggkre eller sølvkre. Svigerinne noen hus nedi gata sier hun ofte ser dem hos seg. Tror de forsvant ifm oppussing, da. 

Anonymkode: d2100...ef4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er som herpes, alle har det eller får det. 

🤣🤣🤣

Anonymkode: 6b5f9...689

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Om jeg hadde sett dem hver sag, over alt. Jeg hadde ikke likt det nei. Men disse krypene er ekstremt skjøre. Det skal uhyre lite til for å drepe dem. Jeg takler ikke å slå de meste annet av kryp, inkl. edderkopper. Men disse klarer jeg å ta selv når jeg ser dem. Man kan sette ut limfeller og holde bestanden nede. Så de aller fleste burde kunne gjøre noe med problemet om de «ser de over alt». Så det er egentlig ikke en problemstilling en gang. 

Edderkopper tåler alt. Til og med raderspray direkte på dem, dreper dem ikke før det er gått mangfoldige minutter. 

Rart at jeg synes edderkopper er søte, men skjeggkre......Ææææææ🤮

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Enig. 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er bare i Norge man bryr seg sånn om skjeggkre.

Anonymkode: 1e22a...61b

Dette. Her i Danmark er det vanlig. Ler litt av hysteriske nordmenn. 

Anonymkode: 0a761...56f

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig. 

Dette. Her i Danmark er det vanlig. Ler litt av hysteriske nordmenn. 

Anonymkode: 0a761...56f

Hvor vanlig er det? Kryr det av dem i hele leiligheten og folk bryr seg ikke? Tviler. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er heslig med masse store insekter i hus, får inntrykk av at det er urenslig rett og slett. Kommer aldri til å kjøpe et sted med skjeggkre. Er på boligjakt nå og har utelukket alle som har ekle kryp i hus.

Anonymkode: 6db87...ee9

Men det skal jo ingenting til for å få det. Venninnen min fikk skjeggkre som ble levert med materialer til oppussing, ei annen fikk det fordi en butikk i byen viste seg å være full i skjeggkre og de fikk de med i en skoeske. 

Men jeg har lest at øgler som skjeggamaner spiser innsekter og også skjeggkre, nå er de også lovlige å ha, så kanskje en ide å få seg en sånn og slippe den løs i blant. 

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...