Gå til innhold

Så lei ( av eks svigermor og bilde av barna )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks svigermor hører ikke på verken meg eller faren, vi ønsker ikke at det skal være masse bilder av barna på facebook, vi legger ut sjelden selv, og mine foreldre har fått samme beskjed, de kan legge ut når barna har bursdag eller det er noe spesielt, er kun meg og far som kan legge ut ellers, men begge legger lite ut, kanskje 2-5 bilder i året.

Men svigermor nekter og høre, hun legger ut bilde hver gang hun besøker barna når de er hos faren, han har sagt fra så mange ganger at vi ikke ønsker at de skal på facebook, likevel er det 3-5 bilder nesten hver gang etter hun har sett dem.

Hva bør vi gjøre her? hun nekter og høre.Foreldrene mine legger kun ut ved bursdagen deres og ved spesielle ting, kanskje 1 til 3 ganger i året, de hører i alle fall

Anonymkode: 596ed...d74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett hardt mot hardt. Om hun legger ut bildene når hun har fått beskjed om å ikke gjøre det får hun ikke ta bilder av dem. Om hun likevel gjør det, får han nekte henne å komme på besøk inntil hun innser at det ikke fungerer å overkjøre ham.

Anonymkode: 3e6c3...2ea

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sett hardt mot hardt. Om hun legger ut bildene når hun har fått beskjed om å ikke gjøre det får hun ikke ta bilder av dem. Om hun likevel gjør det, får han nekte henne å komme på besøk inntil hun innser at det ikke fungerer å overkjøre ham.

Anonymkode: 3e6c3...2ea

det har vi gjort mange ganger, var en gang hun ikke fikk se dem på nesten 4 mnd ,men hun kommer alltid tilbake til samme spor, kan vi ta dette videre til for eksempel fvk ?

Skrevet

Dere kan rapportere til facebook, så sletter de bildene.

Anonymkode: 4bf5d...cf1

• Liker 12
Skrevet

Trykk på de tre prikkene øverst til høyre, så rapporter bilde. Helt nederst kommer det opp 'private bilder'.

Anonymkode: 4bf5d...cf1

• Liker 7
Skrevet

Tusen takk :) det visste jeg ikke at vi kunne engang :) da skal jeg gjøre det

• Liker 2
Skrevet

Ellers kommenter på bildene av dem, feks: "nei, jøss er barna mine på fb selv om jeg har sakt at de ikke skal det!" 

Anonymkode: e2744...44a

• Liker 7
Skrevet

Her må dere sette hardt mot hardt. Hvis hun legger ut bilder hver bidige gang, så får dere si at hun får ikke lenger ta bilder av barnebarna sine, fordi hun ikke kan følge foreldrenes enkle ønske. Tar hun likevel fram kameraet/mobilen, så får dere stille dere veien eller ta det ifra henne. Vi la ikke ut mange bilder av barna våre og nå når de er store, så får ikke jeg legge ut bilder med mindre bildene er godkjent av barna selv. Så jeg må spørre om "lov" før jeg får publisere bilder. Og det er jo sånn det skal være. Det er jo deres privatliv og rettigheter...

• Liker 3
Skrevet

Rapporter til fb, om det gjentas flere ganger risikerer hun vel bli utestengt muligens da… men de fjerner bildene. 

Anonymkode: 6aa65...663

• Liker 3
Skrevet

Rapporter bildene til fb.

Skrevet

Tusen takk :)

Har rapporter alle bildene nå, som hun har lagt ut uten lov

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...