Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt et dårlig forhold til min far fra barndommen, og kontakten ble kuttet fra 13-års alderen. Før det var jeg alltid pappas jente, og han elsket meg aller mest av alle 4 barna. Skulle ønske jeg hadde en farsfigur, og nå som jeg er 22 år så vet jeg at det aldri kommer til å skje. 

Jeg går derfor ubevisst etter eldre menn, jeg blir mest tiltrukket av de og får sommerfugler i magen. Ingenting slår kjekke menn i 40-50 års alderen. 

Anonymkode: 05ed3...ad0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok...

Anonymkode: 4be43...697

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har hatt et dårlig forhold til min far fra barndommen, og kontakten ble kuttet fra 13-års alderen. Før det var jeg alltid pappas jente, og han elsket meg aller mest av alle 4 barna. Skulle ønske jeg hadde en farsfigur, og nå som jeg er 22 år så vet jeg at det aldri kommer til å skje. 

Jeg går derfor ubevisst etter eldre menn, jeg blir mest tiltrukket av de og får sommerfugler i magen. Ingenting slår kjekke menn i 40-50 års alderen. 

Anonymkode: 05ed3...ad0

Jeg er en relativt kjekk mann på 46. Går ubevisst etter yngre kvinner. Spesielt de i alderen 22-23 gir meg sommerfugler i magen og.... ja... du vet. Kanskje vi burde bli bedre kjent?

Anonymkode: 43787...a85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...