AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #1 Skrevet 19. september 2021 på hvordan leiligheten er innredet? De som bodde i leiligheten før meg hadde innredet rimelig dårlig med altfor store møbler kontra plass slik at det ble veldig trangt mellom møblene, det så mørkt og trist ut (vet, for jeg var jo på visning), mens jeg har det lyst og fint, møbler som er tilpasset leilighetens størrelse. Venner som kommer på besøk sier alltid at her kunne de glatt ha bodd, for det er så koselig og fint. Når du som utleier tar turen innom for å sjekke noe eller fikse noe, merker du deg slikt? Og tenker ditt enten eller? Anonymkode: c679d...5ba
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #2 Skrevet 19. september 2021 Jeg tenker ikke stort på det. Hvis tapeten begynner å gå av veggene stiller deg seg annerledes, men de som leier betaler for privatliv og det skal de få ha i fred for meg. Anonymkode: b2a1c...9a9 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #3 Skrevet 19. september 2021 Tenker kun på ting som kan gå ut over leiligheten, om det ser skittent ut, om det lukter røyk, om noe ser ødelagt ut. Anonymkode: cbc1d...623 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå