Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! 

Jeg lurer på om det er noen her som har stilling som timelærer og kan fortelle litt om hvordan hverdagen er! Har du ett trinn, eller flere? Er det bedre enn å være kontaktlærer? Hvilke fordeler og ulemper er det? 

😃 

Anonymkode: ec39e...49f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du slipper alt styret med å ringe hjem til foreldre, foreødremøter, PPT og alt slikt.

Du har som regel langt flere elever, så mange navn å lære. Vanskeligere å bygge en god relasjon til så mange. Ofte flere trinn og klasser, alt avhengig av om du har små fag eller store fag.

Anonymkode: f0fc2...bfc

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du slipper alt styret med å ringe hjem til foreldre, foreødremøter, PPT og alt slikt.

Du har som regel langt flere elever, så mange navn å lære. Vanskeligere å bygge en god relasjon til så mange. Ofte flere trinn og klasser, alt avhengig av om du har små fag eller store fag.

Takk for svar! 😄 

Har du mange fag? 

Vet du om det er mulig å være timelærer på ett trinn da? 🙂 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svar! 😄 

Har du mange fag? 

Vet du om det er mulig å være timelærer på ett trinn da? 🙂 

TS

Jeg har undervisningskompetanse i 4 fag, og i år underviser jeg i to av dem på tre ulike trinn. 

Det er det egentlig umulig å svare på. Det kommer helt an på hvilket behov skolen har, hvor stor den er og hvilke trinn den har. Men vil tro det blir vanskelig å få nok timer på bare ett trinn på mange skoler. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...